Moi. Mulla on on kaveriongelmia, stressiä, ahdistusta, paniikkikohtauksia ja vähän perke juttuja. Oon 12v. Mä tulin tänne koska haluun nähä mitä ihmiset sanoo tai jotain. Mun kaverisuhteet on huonot. Musta tuntuu et oon aina se vika vaihtoehto ja kolmas/neljäs pyörä. Tuntuu et riitelen usein perheen kanssa. Koulussa menee hyvin mutta vaan koska on paineita et jos en tee hyvin jotain käy. "Kaverit" luulee et koulu on tosi helppoo vaikka se stressaa ja ahdistaa. Itken tosi usein, en uskalla puhui vanhemmille ja niin. Mun "parhaalla kaverilla" In kanssa ongelmia mut sekin valitsee konkun muun mun Tilalle...
Mitä teen.?
Haluun puhua
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko mennä juttelee koulun terveydenhoitajalle?
- Anonyymi
Terveydenhoitaja, kuraattori tai joku opettaja voisi osata auttaa tässä. Jos uskallat, niin voisit myös yrittää kysyä kavereilta miksi ne eivät halua olla sun kanssa.
- Anonyymi
vika ei ole sinussa. Mietin joskus itse nuorena samaa, mutta vanhemmalla iällä tajusin että on olemassa ihmisiä joiden kanssa tulen tosi hyvin juttuun mutta ne pitää vain löytää, ja sinäkin löydät varmasti. Sitten on ihmisiä joiden kanssa ei vaan natsaa eikä sille mitään voi mutta älä ota sitä itseesi. Kaikkien kanssa ei vaan voi klikata.
Hyvä että puhut asiasta, tämän keskustelun aloittaminen on jo tosi hyvä ja rohkea askel. Tsemppiä! Asiat tulee varmasti helpottumaan ajan myötä. Olen kokenut saman helvetin vuosikymmeniä sitten. Ei ole välttämättä kovin helppoa lähteä avautumaan vanhemmille ihmisille ongelmistaan, vaikka olisivatkin alan ammattilaisia. Itse löysin uuden suunnan, kun laajensin kaveriporukkaa kuudennella luokalla ja etsin uusia harrastuksia.
Perhesuhteista vielä sen verran, että hyvin rankkoja kokemuksia omaavana voin vain todeta, että useamman vuoden jälkeen omasta vanhemmasta tai äiti-/isäpuolesta voi tulla läheinen ystävä aikuisiällä, vaikka nuorena en voinut kuvitellakaan antavani anteeksi heille kaikkea heidän vuoksi kokemaani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708