Mikä on rumaa?

Anonyymi-ap

Pasanen sen aloitti jo 2015. Pallomahattelulla ja pälvikaljuttelulla. puhui lasten hyväksikäyttäjistä joka sittemmin muuttui kaljutteluksi ja vyötärölihavuudeksi. Vaimoja kutsui tinderlumpuiksi, roiskeläppätisseiksi, maatalouslomittajahuoriksi, tinderpyllistäjiksi, ruppasilmiksi ja lapsia raxipossuiksi sekä korealaisiksi äpäröiksi. Nyt tämä samainen hemuli on kovin kovin vihainen yön kostaja, joka uhkailee hirmuisella sadistisella väkivallalla näitä "Pattayaa paratiisiksi kutsuvia"..
Ei tuosta enää sekopäisemmäksi voi mennä. Keko Salat puuttui koulukiusaamiseen hienolla sanoituksella.

"No mistä kauneus muodostuu
Ai ulkopinnan muodoista?
Hiuksista ja mallin mitoista?
Vai vaatteetko tän kaiken tekee?
Mitä hullun puheita nää
Saanen olla eri mieltä
Ei oo kauneutta ilman hyvää sydäntä
Miksi täällä itket kun et sä muista välitä?

Kaunista on olla oma itsensä
Ja saada muutkin uskomaan itseensä
Mut nyt en tunnista sun kasvonpiirteit enää
Sun mieli täynnä synkkää myrkkyä

Sä oot ruma, silloin ku sä oot noin ilkee
Tosi ruma, silloin kaikki kaunis pois susta varisee
(ei vitsit sä oot ruma)
Vaikka eilen vielä sä olit kauneinta tällä planeetalla
Ei oo kaunista olla ruma

On aika vaikeeta tuntee vetoa
Ku toinen muistuttaa petoa
Oon nähny kuinka sekuneissa kaunis muuttuu
Rumaksi kun kunnioitus täysin puuttuu
Kauniita on ne ihmiset joilla kauniita on ajatukset
Itsekkyys ja ahneus rumaa
Rumia ne, jotka jättää toiset pulaan"

Kymppi on koettanut auttaa sinua ja tarjonnut jopa rahaa jotta menisit hoitoon, Kannattaisi ottaa tarjous vastaan eikä kääntää sitäkin tarjousta ylösalaisin.

37

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihtoehtoja ei ole montaa.
      Joulumielensä ja pienen sielunsa haavoittumisen osoittaa, kalju vyötärölihava tinderpyllistäjälumpun aviomies, joka kasvattaa korealaisia äpäröitä, tai sitten ruppasilmäisen roiskeläppätissisen maatalouslomittajahuoran aviomies, joka kasvattaa raxipossuja, mutta on olemassa myös tarinaa että ovat yksi ja sama tai vähintäänkin keskenään kihloissa.

• Anonyymi

Tuossahan tuli koko vuoden pattaya rakkaiden palsta-anti kerralla selvitettyä, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina.

• Anonyymi

Mahtaa se olla kauhia näky
      sillä rikoo on riskillä ruma
      Rikoo on riskillä ruma, rilluma, truma on triskillä trikoo
      Moni tuomiotrikoossa hikoo, kyllä rikoo on riskillä ruma
      rilluma, ruma on riskillä rikoo, elon trikoissa ihminen hikoo
      v-aukkoiset lyön vaikka likoon, kyllä rikoo on riskillä ruma

• Anonyymi

Rumia valittajia on aina. Jotkut ei ole tyytyväisiä missään. Siihen voi vaikuttaa kuitenkin itse valinnoillaan että valitettavaa tulisi mahdollisimman vähän, koska tuskin kukaan varta vasten haluaa matkustaa jonnekin valittamaan ja etsimään sieltä mahdollisimman paljon valitettavaa? Valittajan suurin ongelma on asenneongelma, eikä se kohde.

• Anonyymi

Eka vaimo oli introvertti ja varsinkin nuorena varsin sulkeutunut. Matkaseurana todella surkea.

Pihtasi pillua, pelkäsi kaikkea, ei kehdannut puhua koska pelkäsi englantinsa olevan liian huonoa, makasi kaikki päivät liikkumatta ja puhumatta auringossa, ei edes lukenut mitään eikä kuunnellut musiikkia.

Sitten illalla leviteltiin jogurttia hänen palovammoihin ja mentiin ysiltä nukkumaan suoraan illallisen jälkeen.

Minä ajelin päivällä prätkällä, kävin patikoimassa, snorklailin, kävin sukelluskursseilla, purjelautailin, ajoin vesijetillä, kävelin pitkiä matkoja rannalla jne istuin yksin rantakahviloissa.

Onneksi joskus sattui muita suomalaisia pariskuntia samalle alueelle ja niin sitten "me pojat" riennettiin omia menoja kun tytöt rannalla paistuivat.

Toinen vaimo oli täydellinen vastakohta. Tykkäsi vilautella pilluaan koska häntä panetti koko ajan. Ei sylkenyt lasiin vaan punkku maistui. Silti erittäin sporttinen ja aina liikkeellä, aina valmis mihin vaan. Mitä epämääräisempi mesta, niin se piti nähdä.

Hän ei välittänyt brunan ottamisesta vaan munan. Lomalla vähintään neljästi päivässä piti paritella milloin missäkin. Sukellusretkellä paluumatkalla väsyneet sukeltajat nukkui kannella siinä meidän vieressä, niin eikös siinäkin piti vaimon ottaa poskeen.

Käytiin aina alueen kaikki mahdolliset mestat läpi. Esim jos oli joku kulttimaineen saanut panimobaari taikka homobaari, niin se piti nähdä. Majoituttiin eksoottisissa paikoissa, kuten 150 vuotta vanhassa jokilaivassa tai paalujen varaan vuoren rinteeseen rakennetussa linnunpönttöä muistuttavassa mökissä.

Kerran tultiin Euroopasta prätkäreissulta viimeiset 1500km vesisateessa Tukholmaan ja oli uneton ajettu yö takana, kun ei löytynyt majoitusta Tanskasta matkan varrelta.

Vaimolle tuli sateesta ja viimasta virtsaputkentulehdus, joka on naisella erittäin ilkeä. Laivalle väsyneenä ja hyttiin, vaimo haki laivan apteekista Buranaa, otti niitä muutaman ja meni lämpimään suihkuun toviksi.

Sieltä tuli sitten uutena ihmisenä ja sanoi "Tadaa! Nyt lähdetään baariin" Minä olin heti messissä, otin tuliaisiksi tarkoitetusta konjakkipullosta lasillisen kerralla naamariin energiajuomaksi, kävin suihkussa ja puhdasta päälle.

Vaimo oli niin iloinen piparin parantumisesta että ei laittanut minihameen alle pöksyjä, ja sitä pillua piti sitten salaa roplata keulabaarissa jalat ikkunaa vasten, samalla kun Mojitoja nautiskeltiin.

Siinä mimmissä piisasi vauhtia ja vähän liikaakin. Tarinan opetus on se että naisissa on eroja, kuten miehissäkin. Minun exäni sattuivat olemaan täydellisiä vastakohtia kaikin puolin, myös ulkoisesti. Ensimmäinen supertumma ja toinen superblondi.

Ai niin joulu meni hyvin rauhallisesti. Kotona syötiin suomihenkistä ruokaa. Karjalanpaistia, kinkkua, karjalanpiirakkaa ja laatikoita. Rosollintapaisen tein itse ja itse sen jouduin syömäänkin. Kinkkua on vielä viitisen kiloa jäljellä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka vaimo oli introvertti ja varsinkin nuorena varsin sulkeutunut. Matkaseurana todella surkea.

Pihtasi pillua, pelkäsi kaikkea, ei kehdannut puhua koska pelkäsi englantinsa olevan liian huonoa, makasi kaikki päivät liikkumatta ja puhumatta auringossa, ei edes lukenut mitään eikä kuunnellut musiikkia.

Sitten illalla leviteltiin jogurttia hänen palovammoihin ja mentiin ysiltä nukkumaan suoraan illallisen jälkeen.

Minä ajelin päivällä prätkällä, kävin patikoimassa, snorklailin, kävin sukelluskursseilla, purjelautailin, ajoin vesijetillä, kävelin pitkiä matkoja rannalla jne istuin yksin rantakahviloissa.

Onneksi joskus sattui muita suomalaisia pariskuntia samalle alueelle ja niin sitten "me pojat" riennettiin omia menoja kun tytöt rannalla paistuivat.

Toinen vaimo oli täydellinen vastakohta. Tykkäsi vilautella pilluaan koska häntä panetti koko ajan. Ei sylkenyt lasiin vaan punkku maistui. Silti erittäin sporttinen ja aina liikkeellä, aina valmis mihin vaan. Mitä epämääräisempi mesta, niin se piti nähdä.

Hän ei välittänyt brunan ottamisesta vaan munan. Lomalla vähintään neljästi päivässä piti paritella milloin missäkin. Sukellusretkellä paluumatkalla väsyneet sukeltajat nukkui kannella siinä meidän vieressä, niin eikös siinäkin piti vaimon ottaa poskeen.

Käytiin aina alueen kaikki mahdolliset mestat läpi. Esim jos oli joku kulttimaineen saanut panimobaari taikka homobaari, niin se piti nähdä. Majoituttiin eksoottisissa paikoissa, kuten 150 vuotta vanhassa jokilaivassa tai paalujen varaan vuoren rinteeseen rakennetussa linnunpönttöä muistuttavassa mökissä.

Kerran tultiin Euroopasta prätkäreissulta viimeiset 1500km vesisateessa Tukholmaan ja oli uneton ajettu yö takana, kun ei löytynyt majoitusta Tanskasta matkan varrelta.

Vaimolle tuli sateesta ja viimasta virtsaputkentulehdus, joka on naisella erittäin ilkeä. Laivalle väsyneenä ja hyttiin, vaimo haki laivan apteekista Buranaa, otti niitä muutaman ja meni lämpimään suihkuun toviksi.

Sieltä tuli sitten uutena ihmisenä ja sanoi "Tadaa! Nyt lähdetään baariin" Minä olin heti messissä, otin tuliaisiksi tarkoitetusta konjakkipullosta lasillisen kerralla naamariin energiajuomaksi, kävin suihkussa ja puhdasta päälle.

Vaimo oli niin iloinen piparin parantumisesta että ei laittanut minihameen alle pöksyjä, ja sitä pillua piti sitten salaa roplata keulabaarissa jalat ikkunaa vasten, samalla kun Mojitoja nautiskeltiin.

Siinä mimmissä piisasi vauhtia ja vähän liikaakin. Tarinan opetus on se että naisissa on eroja, kuten miehissäkin. Minun exäni sattuivat olemaan täydellisiä vastakohtia kaikin puolin, myös ulkoisesti. Ensimmäinen supertumma ja toinen superblondi.

Ai niin joulu meni hyvin rauhallisesti. Kotona syötiin suomihenkistä ruokaa. Karjalanpaistia, kinkkua, karjalanpiirakkaa ja laatikoita. Rosollintapaisen tein itse ja itse sen jouduin syömäänkin. Kinkkua on vielä viitisen kiloa jäljellä.

2010

Kommunipummi on naimisissa kolmannen kanssa ja joulumietteenään julkaisee tarinaa existään anonyyminä anonyymeille, ei taida olla elämässään ihan kaikki asiat hallussa, kuten esimerkiksi eläminen joulupäivänä reaaliaikaista elämäänsä seurassa jossa on muistelematta exiään jotka molemmat potkivat pellolle pummin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

2010 kiitos jälleen asianmukaisesta ja mielenkiintoisesta kirjoituksestasi, mutta kertoisitko nykyisestä vaimostasikin myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Oliko karjalanpiirakat aitoja vai kaupasta ostettuja riisipiirakoita? Niissä on nimittäin vissi ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 kiitos jälleen asianmukaisesta ja mielenkiintoisesta kirjoituksestasi, mutta kertoisitko nykyisestä vaimostasikin myös.

Kröhöm... eipä ollut minulta nuo kiitokset sinulle Kymppi, mutta mielenkiintoisesti ja hyvin kirjoitit. Kiitos.

Tämä on hyvä kiteytys:
        "Tarinan opetus on se että naisissa on eroja, kuten miehissäkin."
        Siitä mitä kirjoitit.

Kirjoituksesi oikeastaan oli kuin värjäämätön timantti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kröhöm... eipä ollut minulta nuo kiitokset sinulle Kymppi, mutta mielenkiintoisesti ja hyvin kirjoitit. Kiitos.

Tämä on hyvä kiteytys:
        "Tarinan opetus on se että naisissa on eroja, kuten miehissäkin."
        Siitä mitä kirjoitit.

Kirjoituksesi oikeastaan oli kuin värjäämätön timantti.

Pääartistin paikkakuntarakasko fanittaja siinä kiteyttelee, uskotko oikeasti, kylmästä vain sai vain....virta putken tulehtuksen, ja joutui ulkoruokintaan 55555

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääartistin paikkakuntarakasko fanittaja siinä kiteyttelee, uskotko oikeasti, kylmästä vain sai vain....virta putken tulehtuksen, ja joutui ulkoruokintaan 55555

Kyllä, kyllä uskon.

Kyllä, nainen voi saada virtsaputkentulehduksen kylmyydestä johtuen. Kylmyys voi heikentää kehon kestävyyttä ja tehdä ihmisestä herkemmän tulehduksille, mukaan lukien virtsaputkentulehdus. Tämä tulehdus johtuu yleensä bakteerien tai virusten aiheuttamasta infektiosta, ja kylmyys voi lisätä riskiä tällaisille infektiollisille tulehduksille.

Minulle voi olla haasteellista selittää sinulle näitä asioita täällä, pahoittelen tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kyllä uskon.

Kyllä, nainen voi saada virtsaputkentulehduksen kylmyydestä johtuen. Kylmyys voi heikentää kehon kestävyyttä ja tehdä ihmisestä herkemmän tulehduksille, mukaan lukien virtsaputkentulehdus. Tämä tulehdus johtuu yleensä bakteerien tai virusten aiheuttamasta infektiosta, ja kylmyys voi lisätä riskiä tällaisille infektiollisille tulehduksille.

Minulle voi olla haasteellista selittää sinulle näitä asioita täällä, pahoittelen tätä.

Yleisellä tasolla lyhyesti, kuitenkin:

Virtsaputkentulehduksen (vulvovaginittulehduksen) voi aiheuttaa useita eri tekijöitä, kuten:

Bakteerit: Esimerkiksi Escherichia coli ja Staphylococcus aureus ovat yleisiä aiheuttajia.

Haikeat: Tällä kertaa tulehduksen voi aiheuttaa Candida tai Trichomonas.

Virukset: HSV (herpes simplex virus) ja HPV (human papillomavirus) voivat myös aiheuttaa tulehduksia.

Ylikuumentuminen: Esimerkiksi allergiat tai kemikaat voivat aiheuttaa ylikuumentumista ja tulehduksen.

Hormona-arvojen muutokset: Esimerkiksi menopaussi voi vaikuttaa haitallisesti.

Yhtään en lähde arvailemaan mitään.

Mutta naisilla virtsaputken tulehdus voi oireilla hyvin vaihtelevasti. Tulehdusta voidaan ehkäistä ja hoitaa monillakin eri tavoilla.

Sitten on ollut myös, kasvamassa määrin, tulehduksia, joihin jotkut bakteerit, eivät enää lääkitykseen reagoi.

• Anonyymi

Minulla on ollut vain kaksi vaimoa, toinen minua 7 vuotta vanhempi, nykyinen 13 vuotta nuorempi, ensimmäinen avioliitto kesti 14 vuotta tämä nykyinen on kestänyt nyt 24 vuotta, joten olen hoitanut parisuhteeni paljon sinua paremmin, ex- ja nykyinen vaimoni tulevat hyvin toimeen, samoin minä kummankin kanssa... Elämäni on ollut paljon tasaisempaa kuin sinun ei osakaslainoja, en ulosoton pakoilua, ei osamaksumersuja... olet maksanut varsin kalliin hinnan tekemisistäsi, minä en.

• Anonyymi

Sinun elämäsikin näyttää olevan todella tylsää, Suomi24 elämän kohokohta. Ei missään tapausessa samaa, ei kiitos.

• Anonyymi

"joten olen hoitanut parisuhteeni paljon sinua paremmin"

Typerä väite mikä vaatisi edes muutaman perustelun miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"joten olen hoitanut parisuhteeni paljon sinua paremmin"

Typerä väite mikä vaatisi edes muutaman perustelun miksi?

Kun on parisuhteita 400 + 3 = 403 niin ei ole syytä perusteluihin, jokainen täyspäinen joka ei ole paikkakuntarakastunut ymmärtää että kyseessä on henkilö joka ajattelee kiveksillään, myös joulupäivänä anona anoille internetissä.

Mutta palstan hengen mukaan voisi vaikka seuraava olla vaadittu perustelu:

KOREALAISTEN LISÄÄNTYMINEN.
        Kahden viikon tuttavuus ja sukunuijaa koska lumperolla oli vauvakuume.
        Nettideittailu ei tue pitkien parisuhteiden muodostamista.
        Nykyajan digitaalinen deittailukulttuuri on muuttanut pariutumisen dynamiikkaa, kerrotaan Väestöliitosta.
        Osa nettideittailijoista jää koukkuun ensihuumaan ja osa ei malta tehdä minkäänlaista valintaa, kun vaihtoehtoja tuntuu olevan rajattomasti.
        Parisuhteiden elinkaari on nykyään nopeampi ja lyhyempi kuin ennen.
        Tämä muutos on tapahtunut käsi kädessä digitaalisten deittailusovellusten suosionnousun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on parisuhteita 400 3 = 403 niin ei ole syytä perusteluihin, jokainen täyspäinen joka ei ole paikkakuntarakastunut ymmärtää että kyseessä on henkilö joka ajattelee kiveksillään, myös joulupäivänä anona anoille internetissä.

Nykyajan digitaalinen deittailukulttuuri on muuttanut pariutumisen dynamiikkaa, kerrotaan Väestöliitosta.
        Osa nettideittailijoista jää koukkuun ensihuumaan ja osa ei malta tehdä minkäänlaista valintaa, kun vaihtoehtoja tuntuu olevan rajattomasti.
        Tämä muutos on tapahtunut käsi kädessä digitaalisten deittailusovellusten suosionnousun kanssa.

Tuota olen kanssa ihmetellyt että 2010 on vääntänyt mukuloita kertomansa mukaan kaksi muutaman kuukauden suhteen pohjalta, mulla meni ekan vaimoni kanssa kolme vuotta aviota ennen kuin eka lapsi syntyi, tuollaisella suhteella on mahdollisuus- kestää, muutaman kuukauden suhteissa on riski helvetin paljon suurempi, varsinkin kun kumpikin on eri kulttuureista, luulenpa että tämä 2010 löysi vain uuden lelun, joka heitetään kohta pois, harmi vaan että siinä on silloin kolme kärsivää osapuolta, tosin luulen että ns. vaimonsukulaiset pitävät huolen että poju poistuu parisuhteesta mutta ei koskaan thaimaasta, resu löysi sieltä paratiisinsa... loppusijoituspaikka joku moottoritien pohjatyöt,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota olen kanssa ihmetellyt että 2010 on vääntänyt mukuloita kertomansa mukaan kaksi muutaman kuukauden suhteen pohjalta, mulla meni ekan vaimoni kanssa kolme vuotta aviota ennen kuin eka lapsi syntyi, tuollaisella suhteella on mahdollisuus- kestää, muutaman kuukauden suhteissa on riski helvetin paljon suurempi, varsinkin kun kumpikin on eri kulttuureista, luulenpa että tämä 2010 löysi vain uuden lelun, joka heitetään kohta pois, harmi vaan että siinä on silloin kolme kärsivää osapuolta, tosin luulen että ns. vaimonsukulaiset pitävät huolen että poju poistuu parisuhteesta mutta ei koskaan thaimaasta, resu löysi sieltä paratiisinsa... loppusijoituspaikka joku moottoritien pohjatyöt,

Olet itsesi kanssa tuota itseksesi miettinyt ja itsesi kanssa sitä pohtinut ja keskustellut.

Minulla on pitkä historia Thaimaan kanssa, eikä se perustu vain vaimoon, vaan se alkoi jo 1994 vuoden paikkeilla puolen vuoden thainyrkkeilyleirillä. Kulttuuria on opeteltu sieltä saakka ja erilaisissa puitteissa kuin jossakin Hua Hinin slummissa lusien.

Minulle on turha jutella Thaimaan kulttuurista ja thaimaalaisista naisista. Tiedän ihan itse miten homma toimii ja siksi opettelin kielenkin, että sopeutuu porukkaan. Ilman sitä ei täällä voisi elää.

Psykologisten testien mukaan olen äärimmäinen sitoutuja. Seison valintojeni takana loppuun saakka ja panostan niihin täysiä. Sille en voi mitään jos elämä muuttuu ja toinen on siitä muutoksesta eri linjoilla. Parisuhde kun tarkoittaa kahta eri ihmistä.

Tuo oli valloittavan hauska lause että "olet hoitanut parisuhteitasi paremmin" 8)
        Mitähän sinäkin resupekka olet hoitanut, kun et tule kenenkään kanssa toimeen, et edes lapsiesi kanssa, joka on jo synti ja häpeä.

Erakoitunut mielisairas höperö satusetä ei paljon kyllä mitään hoitele, kun työelämäkin loppui jo 46 vuotiaana.

Vauhti on hiipunut ja kun on tyytyväinen eloonsa ja vaimoonsa sekä perheeseen, ei ole kiirettä minnekään. Hyvä näin.

Kunnioituksesta nykyistä vaimoa ja perhettäni kohtaan, en ala kertomaan seksielämästämme sen kummemmin, kuin että ei ole tarvetta vieraisiin. Ei ole tarvetta, eikä ole tullut mieleenkään vaikka Pattayallakin on poikaporukalla hengailtu liiton aikana.

Sen jos tekisin ja kiinni jäisin, niin se olisi paettava maasta, enkä yhtään liioittele. On sen verran kuumaverinen niissä asioissa, että ei uskalla edes ajatella asiaa.

Tällä mennään maaliin saakka. Kahdeksan vuotta tulee kohta jo täyteen. Nuo ulosotto- tarinasi on jo kuultu, älä sekoita niitä minuun vaan juttele Senssusi kanssa niistä keskenänne.

Täältä tulee piirakat ja laatikot tulee muualta. Molemmat suomalaiskokkien tekemiä. Possu on paikallista https://aijaa.com/DdGEvf (facekuva)

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on parisuhteita 400 3 = 403 niin ei ole syytä perusteluihin, jokainen täyspäinen joka ei ole paikkakuntarakastunut ymmärtää että kyseessä on henkilö joka ajattelee kiveksillään, myös joulupäivänä anona anoille internetissä.

Kymppi ei sentään ota Pupelta hanuriin niin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itsesi kanssa tuota itseksesi miettinyt ja itsesi kanssa sitä pohtinut ja keskustellut.

Minulla on pitkä historia Thaimaan kanssa, eikä se perustu vain vaimoon, vaan se alkoi jo 1994 vuoden paikkeilla puolen vuoden thainyrkkeilyleirillä. Kulttuuria on opeteltu sieltä saakka ja erilaisissa puitteissa kuin jossakin Hua Hinin slummissa lusien.

Minulle on turha jutella Thaimaan kulttuurista ja thaimaalaisista naisista. Tiedän ihan itse miten homma toimii ja siksi opettelin kielenkin, että sopeutuu porukkaan. Ilman sitä ei täällä voisi elää.

Psykologisten testien mukaan olen äärimmäinen sitoutuja. Seison valintojeni takana loppuun saakka ja panostan niihin täysiä. Sille en voi mitään jos elämä muuttuu ja toinen on siitä muutoksesta eri linjoilla. Parisuhde kun tarkoittaa kahta eri ihmistä.

Tuo oli valloittavan hauska lause että "olet hoitanut parisuhteitasi paremmin" 8)
        Mitähän sinäkin resupekka olet hoitanut, kun et tule kenenkään kanssa toimeen, et edes lapsiesi kanssa, joka on jo synti ja häpeä.

Erakoitunut mielisairas höperö satusetä ei paljon kyllä mitään hoitele, kun työelämäkin loppui jo 46 vuotiaana.

Vauhti on hiipunut ja kun on tyytyväinen eloonsa ja vaimoonsa sekä perheeseen, ei ole kiirettä minnekään. Hyvä näin.

Kunnioituksesta nykyistä vaimoa ja perhettäni kohtaan, en ala kertomaan seksielämästämme sen kummemmin, kuin että ei ole tarvetta vieraisiin. Ei ole tarvetta, eikä ole tullut mieleenkään vaikka Pattayallakin on poikaporukalla hengailtu liiton aikana.

Sen jos tekisin ja kiinni jäisin, niin se olisi paettava maasta, enkä yhtään liioittele. On sen verran kuumaverinen niissä asioissa, että ei uskalla edes ajatella asiaa.

Tällä mennään maaliin saakka. Kahdeksan vuotta tulee kohta jo täyteen. Nuo ulosotto- tarinasi on jo kuultu, älä sekoita niitä minuun vaan juttele Senssusi kanssa niistä keskenänne.

Täältä tulee piirakat ja laatikot tulee muualta. Molemmat suomalaiskokkien tekemiä. Possu on paikallista https://aijaa.com/DdGEvf (facekuva)

2010

Nytkö sinä resupekka aijailet jonkun ravintolan pitäjän menuita, sinunhan pitäisi tietää mikä ukko olen, sinähän kerroit tuntevasi ex-vaimoni, mutta kuinka ollakaan kyseessä oli systerini, sinä se satusetä olet varsin etsit vain saman sukunimen niitä löytyy muutama, ja oletit hänen olevan ex-vaimoni...
        Sinä pellenaama olet kyllä kaikkien satusetien isoäiti, sillä miestä sinusta reppanasta ei saa tekemälläkään... minulla on varsin hyvät välit pentuihini... mistä sinä tämäkin keksit, oletko oikeasti mielisairas, harhaluuloinen luuseri... satuseitien isoäiti... 5555555

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkö sinä resupekka aijailet jonkun ravintolan pitäjän menuita, sinunhan pitäisi tietää mikä ukko olen, sinähän kerroit tuntevasi ex-vaimoni, mutta kuinka ollakaan kyseessä oli systerini, sinä se satusetä olet varsin etsit vain saman sukunimen niitä löytyy muutama, ja oletit hänen olevan ex-vaimoni...
        Sinä pellenaama olet kyllä kaikkien satusetien isoäiti, sillä miestä sinusta reppanasta ei saa tekemälläkään... minulla on varsin hyvät välit pentuihini... mistä sinä tämäkin keksit, oletko oikeasti mielisairas, harhaluuloinen luuseri... satuseitien isoäiti... 5555555

Yllättäen Majuri Pasanen ei ole kuullut Mikostakaan mitään. Thaimaan suomalaiset kyllä hänet tietää ja tuotteensa.
        Mikko Vuori ei ole mikään "joku ravintolan pitäjä" vaan keittiömestari joka työskenteli aiemmin luksushotellissa keittiömestarina.
        https://www.hs.fi/suomi/art-2000007703823.html

Khanom on muutes upea lomakohde. Et varmaan ole sitten sielläkään käynyt. 500 kilsaa Huasta etelään ja Koh Samuin lähin satamakaupunki mantereella. Mikolta voi tilata mitä vaan mutta hän ei ota kuponkeja maksuvälineeksi.

• Anonyymi

Eihän sulla käynyt joulua viettämässä kuin pari exän sukulaista! Exä ja Pimpshorn jossain kimpassa miestä etsimässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättäen Majuri Pasanen ei ole kuullut Mikostakaan mitään. Thaimaan suomalaiset kyllä hänet tietää ja tuotteensa.
        Mikko Vuori ei ole mikään "joku ravintolan pitäjä" vaan keittiömestari joka työskenteli aiemmin luksushotellissa keittiömestarina.
        https://www.hs.fi/suomi/art-2000007703823.html

Khanom on muutes upea lomakohde. Et varmaan ole sitten sielläkään käynyt. 500 kilsaa Huasta etelään ja Koh Samuin lähin satamakaupunki mantereella. Mikolta voi tilata mitä vaan mutta hän ei ota kuponkeja maksuvälineeksi.

Sinne ei mennyt suoraa bussilinjaa niin Posso ei uskaltanut lähteä. Vähän ihmetyttää tuo Skoda-tarina kun vaimolla nyt ainakin on ajokortti, mutta silti herrasväki matkustelee bussilla ostareille. Taisi käydä niin että Skodaa ei ole eikä sen enempää rouvaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne ei mennyt suoraa bussilinjaa niin Posso ei uskaltanut lähteä. Vähän ihmetyttää tuo Skoda-tarina kun vaimolla nyt ainakin on ajokortti, mutta silti herrasväki matkustelee bussilla ostareille. Taisi käydä niin että Skodaa ei ole eikä sen enempää rouvaakaan.

Niinkö resupekka, on sinulla jutut, totta vitussa matkustaa kun bussikortti maksaa 55 euroa kuukaudessa, parkki hesan keskustassa on aivan vitun kallista, sekäkäyttäjäkö ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö resupekka, on sinulla jutut, totta vitussa matkustaa kun bussikortti maksaa 55 euroa kuukaudessa, parkki hesan keskustassa on aivan vitun kallista, sekäkäyttäjäkö ole.

Köyhälle kaikki on kallista. Kela maksoi bussikortin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin saarikyrpå muuttui taas kyrvånsyylåksi kun kattilassa kilahti.

• Anonyymi

Kiitos Numba jälleen asianmukaisesta ja mielenkiintoisesta kirjoituksestasi, mutta kertoisitko ensimmäisestä vaimostasi, miksi potkaisi sinut ulkoruokintaan?

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä siellä hesasi keskustassa asioit? Ei kai siellä sairaalassa tarvi monta kertaa viikossa käydä? Sellot ja Jumbot on siinä lähellä ja pienempiä ostareita on parikymmentä.
        Amicassa sanoit käyvänne ruokailemassa. Bussillako sinnekin? Ei autoja hommata sitä varten että kuljetaan bussilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Numba jälleen asianmukaisesta ja mielenkiintoisesta kirjoituksestasi, mutta kertoisitko ensimmäisestä vaimostasi, miksi potkaisi sinut ulkoruokintaan?

> § <

Ensimmäinen avioliitto kesti siis 14 vuotta jota en usko.
        Seurusteluaika mukaanlukien ehkä. Pasanen opiskeli 28 vuotiaaksi (jota ei usko kukaan) saakka pelaten Commodorella tyttöystävän kanssa. Pimsalainen oli kuvioissa jo 1999 vuonna. Siitä jos lasketaan 14 vuotta taaksepäin niin 1985 on menty naimisiin opiskelujen aikaan, jos vaihto on tapahtunut lennosta. Lapset syntyi 1990 ja 1991. Pasanen kertoi myös että ensimmäiseen etelänmatkaan oli varaa vasta kolmekymppisenä.
        Mitä lie todellisuudessa siihen asti tehnyt? Mutsin kellarissa naputtanut Commodorea ja syönyt äitin leivonnaisia? Vakavia ongelmia ollut jo tuolloin löytää paikkaansa maailmassa.
        Pimsalainen on toisella kierroksella ja poikansa on syntynyt Suomessa ja hänellä on isänsä sukunimi. Pasanen ei ole tehnyt hänestä omaa poikaa, joten poika on kasvatettu muualla kuin Pasasen hovissa. Hyvä niin, sillä pojalla näyttää menevän hyvin.
        Ei ole Pasasesta ollut isäksi hänellekään. Kurssilta on bongattu tuo "pankkineiti" joka ei oppinut kieltä 15 vuodessa.

Sen uskon kyllä että Pasaseen on haksahtanut tasan kaksi naista ja siinä on hänen valloituksensa. Valehtelemalla ja uhkailemalla saa heikkopäisiä kyllä mukaansa ja he huomaavat sen vasta kun on liian myöhäistä. Tuolla kahden naisen saldolla ei ihan panomiehen mainetta vielä saa ja oliko maha jo liian iso Pimsalaisen tavatessa, että jäikö sitten kokonaan panematta hän? Siitäkö se viha ja katkeruus kumpuaa Pattayan panomiehiä kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen avioliitto kesti siis 14 vuotta jota en usko.
        Seurusteluaika mukaanlukien ehkä. Pasanen opiskeli 28 vuotiaaksi (jota ei usko kukaan) saakka pelaten Commodorella tyttöystävän kanssa. Pimsalainen oli kuvioissa jo 1999 vuonna. Siitä jos lasketaan 14 vuotta taaksepäin niin 1985 on menty naimisiin opiskelujen aikaan, jos vaihto on tapahtunut lennosta. Lapset syntyi 1990 ja 1991. Pasanen kertoi myös että ensimmäiseen etelänmatkaan oli varaa vasta kolmekymppisenä.
        Mitä lie todellisuudessa siihen asti tehnyt? Mutsin kellarissa naputtanut Commodorea ja syönyt äitin leivonnaisia? Vakavia ongelmia ollut jo tuolloin löytää paikkaansa maailmassa.
        Pimsalainen on toisella kierroksella ja poikansa on syntynyt Suomessa ja hänellä on isänsä sukunimi. Pasanen ei ole tehnyt hänestä omaa poikaa, joten poika on kasvatettu muualla kuin Pasasen hovissa. Hyvä niin, sillä pojalla näyttää menevän hyvin.
        Ei ole Pasasesta ollut isäksi hänellekään. Kurssilta on bongattu tuo "pankkineiti" joka ei oppinut kieltä 15 vuodessa.

Sen uskon kyllä että Pasaseen on haksahtanut tasan kaksi naista ja siinä on hänen valloituksensa. Valehtelemalla ja uhkailemalla saa heikkopäisiä kyllä mukaansa ja he huomaavat sen vasta kun on liian myöhäistä. Tuolla kahden naisen saldolla ei ihan panomiehen mainetta vielä saa ja oliko maha jo liian iso Pimsalaisen tavatessa, että jäikö sitten kokonaan panematta hän? Siitäkö se viha ja katkeruus kumpuaa Pattayan panomiehiä kohtaan?

Maine on tärkeä Pattayan matkailupalstalla .... Panomiehen maine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maine on tärkeä Pattayan matkailupalstalla .... Panomiehen maine.

Täytyyhän sitä olla kovan luokan panomies, kun kertoman perusteella tuntee tarkalleen kaikki Pattayan baarivosut, haastattelee niitä ja tietää niiden elämät, koulut ja äitit sekä kertoo sukupuolitaudeista ammattimaisesti ja kuinka tyttöparoilla ei ole vaihtoehtoja kuin hengailla kavereiden kanssa baarissa pallomahoilta rahaa kerjäämässä.
        Tietää erikoisiakin asioita kuten että temppeleissä tytöt tienaa lisää rahaa eroottisesti tankotanssimalla ja että tytöt on nykyään burmalaisia ja thaimaalaisille ei enää riitä töitä kun 20 miljoonaa laitonta siirtolaista pesee nykyään kaikki autotkin thaimaalaisen katsellessa nälissään vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän sitä olla kovan luokan panomies, kun kertoman perusteella tuntee tarkalleen kaikki Pattayan baarivosut, haastattelee niitä ja tietää niiden elämät, koulut ja äitit sekä kertoo sukupuolitaudeista ammattimaisesti ja kuinka tyttöparoilla ei ole vaihtoehtoja kuin hengailla kavereiden kanssa baarissa pallomahoilta rahaa kerjäämässä.
        Tietää erikoisiakin asioita kuten että temppeleissä tytöt tienaa lisää rahaa eroottisesti tankotanssimalla ja että tytöt on nykyään burmalaisia ja thaimaalaisille ei enää riitä töitä kun 20 miljoonaa laitonta siirtolaista pesee nykyään kaikki autotkin thaimaalaisen katsellessa nälissään vieressä.

Ei tanssi tangoissa roiskeläppärintaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tanssi tangoissa roiskeläppärintaiset.

Pitää olla vanhan mallinen uimapuku ei tangat, sellanen mallia mummo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ollutkaan se pussilippu?

• Anonyymi

Lahkolaiset on selvästi ihmissuhde vammaisia, jotka eivät pysty laadukkaisiin ihmissuhteisiin, heidän on mahdoton ymmärtää pitkiä suhteita, kun heidän ainoa mahdollisuus on vuokramorsian.

• Anonyymi

Taitaa kaikki muut olla tällä palstalla ukkomiehiä, paitsi Senssu.

• Anonyymi

Rumaa on palstahäirikön älyttömät kirjoigtukset palstalle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2942
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      93
      2904
    3. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      40
      2565
    4. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      134
      2141
    5. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1738
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      102
      1566
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      82
      1566
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1484
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      289
      1469
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1294
    Aihe