Mistä tietää et onko kannettavassa tietokonees semmonen ominaisuus
että se sammuttaa ittensä tai alikellottaa ittensä tai jotai vastaavaa
sillon kun tietokone käy liian kuumana?
kannettava lämpötila ominaisuus
5
415
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kaikista koneista löytyy thermal throthling ominaisuus, tai oikeammin se on prosessorin ominaisuus. Mikäli cpu saavuttaa sille asetetun lämpörajan, alkaa se automaattisesti pudottamaan kellotaajuutta alaspäin.
- Anonyymi00003
Ja nykyisin prosessorit pumppaavat kellotaajuutta ylös alas aivan jatkuvasti. Aina kun tehoa ei tarvita tiputetaan kellotaajuutta vaikka alle sekunniksi ja siten pidetään prosessori mahdollisimman virtapihinä ja viileänä, jolloin mikäli täyttä tehoa tarvitaan on lähtötaso aina mahdollisimman alhainen.
- Anonyymi00004
Ei löydy vanhoista.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei löydy vanhoista.
Ei niin. Yli kaksikymmentä vuotta vanhoista. 😁
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei löydy vanhoista.
joo, muistaakseni Z80A ei tunne tätä toimintoa, puksuttaa menemään tasaisella 3,6 MHz vauhdilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568