Isäntö soitti illalla ja kertoi, että tilaa uuden vetäjän mulle. Tulee kesäkuussa ja joudun ajaa yhden päivän siihen saakka ilman palkkaa, mutta ei haittaa. Uus vetäjä on erikoistilaus skaanjan tehtaalta, kun isäntä pyysi edellistä kori mallia R 500.
Tuliha joululahja
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa sarjaa tulee meille. Uudet on kuulemma kosketusnäyttöjensä kanssa sutta ja sekundaa. Eikö joku iso yritys ollut laittanut ne suoraan vaihtoon toiseen merkkiin kun homma ei scanialla toimi.
Somessa kiertää kuvia tiedotteista - AnonyymiUUSI
Viikolla näin Lervoa kun olin pullakaffeella Trattalan Seolla vai oliko se Shelli, niin huoltoaseman pitäjä kun huomasi että Lervo niittikoppi gloobotteri scanialla kurvasi pihaan, huusi kassatytölle, että virrat pois äkkiä kaikista mittareista. Lervo kävi useammalla mittarilla mutta kaikki oli pimeänä. Kohta Lervo tuli kassalle ja mylvi kassatytölle diiiisseliä satasella ja löi tiskiin muovipussillisen 10 ja 20 centin kolikoita.. Niin pääsi Lervo taas matkaan, hiekkaa oli menossa viemään menopaluukuormassa saudeihin uudella kaksakselisella täysillä painoilla olevalla kasettikärryllä sen verran kerkesin jututtaa. . Mylvi vielä oven suussa lähtiessä että rahti on raakaa mutta hyvää hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1857735Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354943Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262943- 832334
- 941646
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2181550Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002