Onko kenelläkään kokemuksia hoitavien kivien tai kristallien käytöstä oman hyvinvoinnin parantamiseen? Serkkuni, joka sairastui 2kk sitten syöpään, aloitti muutama viikko sitten kristallien käyttämisen itsehoidossa, on uskonut näihin jo vuosia. Ensin vointi huononi 1-2päiväksi, jonka jälkeen on voinut huomattavasti paremmin. Liottaa kristalleja ja juo "kristallivettä". Varmaan tieteellistä näyttöä ei löydy niiden vaikutuksista, mutta mielestäni sellaisia asioita kannattaa kokeilla, jotka itsestä tuntuvat oikeilta ja hyviltä. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Hoitavat kivet/kristallit?
17
11349
Vastaukset
- juon
konjakkini kristallilasista. Ai että tuntuu hyvältä.
- Kivistä, magneeteista jne.
Sitä ei pystytä sanomaan, onko parantumistapahtumassa ollut usko vai välineet.
Eikä tarviskaan. Jos välineet usko auttaa, hyvä niin. Käytän itsekin mangneettiranneketta.
väinö v - reetta
Minulle on kerran tehty kivihoito, ja täytyy sanoa että tuntemukset oli järisyttävän voimakkaat! Uskosta siinä ei ollut kyse, sillä vain kokeilin hoitoa huvin vuoksi, itse asiassa etukäteen naureskellen.
Kivien terveysvaikutuksesta en osaa sanoa mitään; itse olen terve. - että ne vaikuuta
Itse asiassa auta se: hyvä oloa,rakkaita lähellä,
hyvä mieli, myös usko korkeuden se on parantamisen keino. Sillä aura mikä on meidän energiä vahvista mielemme mutta se ei voi pranta meitä tuskimpa kristalitkaan. Ne vain voivat tuota hyvää oloa mutta se on vain hetkeelista.
Neuvoan miellummin ammatilaista apua.- Mariah
Toki syöpää sairastava serkkuni käyttää länsimaisen lääketieteen tarjoamia syöpähoitoja, sytostaatit hiljattain aloitettu. Tukihoitona varmaan kristallit/kivet kokeilemisen arvoisia, kuten muutkin vaihtoehtohoidot. Aika paljon parantumiseen kuitenkin vaikuttaa "korvien väli"-asiat, kuinka kovasti haluaa parantua ja uskoo siihen itsekin. Sitä uskoa hänellä on, ja jos sitä lisää saa kristallien ja kivien kautta, niin sehän on todella hyvä asia.
Kivihierontaa taidan itse kokeilla mahd. pian. :) - että ne .......
Mariah kirjoitti:
Toki syöpää sairastava serkkuni käyttää länsimaisen lääketieteen tarjoamia syöpähoitoja, sytostaatit hiljattain aloitettu. Tukihoitona varmaan kristallit/kivet kokeilemisen arvoisia, kuten muutkin vaihtoehtohoidot. Aika paljon parantumiseen kuitenkin vaikuttaa "korvien väli"-asiat, kuinka kovasti haluaa parantua ja uskoo siihen itsekin. Sitä uskoa hänellä on, ja jos sitä lisää saa kristallien ja kivien kautta, niin sehän on todella hyvä asia.
Kivihierontaa taidan itse kokeilla mahd. pian. :)Siunausta hänelle ja pikaa parantamista.
- reetta
Mariah kirjoitti:
Kivihierontaa taidan itse kokeilla mahd. pian. :)Kivihieronta on sitten eri asia kuin kivihoito - tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsutaankaan. Minun saamassani hoidossa ei hierottu millään tavalla, vaan ensin kivet, sitten kristallit aseteltiin chakroille ja niiden annettiin itsekseen vaikuttaa.
- Mariah
reetta kirjoitti:
Kivihieronta on sitten eri asia kuin kivihoito - tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsutaankaan. Minun saamassani hoidossa ei hierottu millään tavalla, vaan ensin kivet, sitten kristallit aseteltiin chakroille ja niiden annettiin itsekseen vaikuttaa.
Kiitos vastauksestasi, asia onkin askarruttanut minua. :)
Molemmissa hoidoissa varmaan kivet ovat "pääroolissa", mutta hoitajan ammattitaitoakin tarvitaan. Itse varmaan kaipaisin juuri kivihierontaa, koska kärsin niska-hartiaseudun kivuista. Kivihoitoa ei kovin monessa paikassa olekaan tarjolla, kuten ei myöskään kivihierontaa. - reetta
Mariah kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, asia onkin askarruttanut minua. :)
Molemmissa hoidoissa varmaan kivet ovat "pääroolissa", mutta hoitajan ammattitaitoakin tarvitaan. Itse varmaan kaipaisin juuri kivihierontaa, koska kärsin niska-hartiaseudun kivuista. Kivihoitoa ei kovin monessa paikassa olekaan tarjolla, kuten ei myöskään kivihierontaa.Juu, ajattelin vaan selventää, sillä luulenpa että kivihieronnassa ei ole luvassa sellaisia jytytuntemuksia kuin siinä hoidossa, jonka minä olen kokenut. Kivihierontaakin aion kokeilla kyllä jossain vaiheessa.
- seuraavaa
reetta kirjoitti:
Juu, ajattelin vaan selventää, sillä luulenpa että kivihieronnassa ei ole luvassa sellaisia jytytuntemuksia kuin siinä hoidossa, jonka minä olen kokenut. Kivihierontaakin aion kokeilla kyllä jossain vaiheessa.
Muistatko mitä kiviä tuli millekin chakralle? Voisin itsekin kokeilla. Vanha aihe, mutta satuin löytämään surffatessa.
- kotilo
Ei kivistä tule mitään voimaa tai muutakaan energiaa. "Jos uskon kovasti että tennispallo parantaa minut niin voihan se parantaa..?" Sitä yritän sanoa.
Ymmärrän että epätoivoissaan haluaa ettiä apua jopa kivistä , mut hei.. pliis..
Tiedän mistä puhun. Kyllä yritin itekin aikanaan vaikka mitä temppuja, mutta turhaan. Oli kiviä joka lähtöön. Ne on kylmiä ja elottomia.
Kyllä tälläaset paranemis ja sairastumis asiat on korkeemmassa kädessä, niiden kivien luojassa.
Mitä serkkusi luulee saavansa näistä kristalleista? Ihmettelen. Varmasti kuitenkin serkkusi vointi on vaihdellut kun hän ajatellut ja toivonut että kivet auttais. Ei se sattumaakaan ole.- Mariah
Hän kertoo saavansa kristalleista energiaa sekä henkisesti että fyysisesti. En lähtisi tuomitsemaan ihmistä, joka kokeilee vaihtoehtoisia menetelmiä, jos kerran kokee saavansa niistä apua. Lääkärit ovat antaneet huonon ennusteen, eipä ole paljon hävittävääkään!
- mielipide
Mariah kirjoitti:
Hän kertoo saavansa kristalleista energiaa sekä henkisesti että fyysisesti. En lähtisi tuomitsemaan ihmistä, joka kokeilee vaihtoehtoisia menetelmiä, jos kerran kokee saavansa niistä apua. Lääkärit ovat antaneet huonon ennusteen, eipä ole paljon hävittävääkään!
En minä häntä tuomitse, sanoin vain oman mielipiteeni asiasta.
- altti
Hukkuva tarttuu mihin vain, mutta järjellä ajatellen, täyttä humpuukia koko homma.
Kerää vaikka pihaltasi kourallinen erikoisia kiviä ja anna niitä jollekin ja kerro , että ne on parantavia kiviä. Liota vedessä tai lado päällesi, kipeisiin kohtiin..nii johan auttaa.
Kun se ihmisen mieli on niin kumma, että kun se uskoo tarpeeksi, niin ihmeitä tapahtuu.
Siis, kyllä se auttaa varmaan niille, jotka tosissaan siihen takertuu. ( just syöpä sairaat ym.)
Mutta tossa ylempänä oli hyvä vertaus tennispallosta. Siis, mikä tavara tai esine hyvänsä, jos siihen uskoo se auttaa.- Susa
Mutta jos sen avulla paranee tai voi paremmin, oli kyseessä sitten mikä tahansa kivi, tennispallo tms. ...voiko sitä humpuukiksi sanoa?
Tässä elämässä ei kaikkia asioita voi järjellä selittää ja onko edes tarpeen?!
- Sirpale
käy ihmeessä lukemassa voi hyvin lehtiä. itselleni tuli se joskus ja törmäsin sen parissa samaiseen asiaan. miten kristallihoito on sujunut?
- nannapauliina
Kyllä kivistä on apua kiputiloissa ,mutta en joisi vettä jossa kiviä on liotettu , koska se ei ole terveellistä. Saman saa jos pitää kivejä juoma-astian ympärillä antaa veden olla kannussa vaikka yön yli.
Myös muutenkin terapioissa ,koululääketiedettä ei pidä lopettaa ,kivet on tukemassa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793