Palsanmäet pyytää että ihmiset äänestäisi heitä että he saisivat kultaisen Venlan. Itse en ainakaan äänestä.
Ovat ihan tarpeeksi saaneet jo kaikkee. Olkoot vaan siellä espanjassa
Röyhkeitä tyyppejä
14
417
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan maassamme hyvinkoulutettuja sivistyneitä esiintyjiäkin ansaitsemaan palkintoja. Miksi noita sivistymättömiä juntteja pitäisi äänestää. Säälittäviä tyrkkyjä.
- Anonyymi
Äitiskin häpee sua
- Anonyymi
Nauravat aina takanapäin kun ihmiset myy niin halvalla kaikkee kallista.
Jälleenmyyjät ovat muutenkin pilanneet kaikki kirpputorit. Niiden alunperin en tarkoitus oli köyhiä varten ,ketkä tarvii jotain sit jälleenmyyjät Rupes kiertävän kirpparilta ja ostivat kaiken arvokkaan jos löysivät ja laittoivat omaan pöytään myyntiin kaksinkertaisella hinnalla. Olen ollut kirpparilla myyjänä ja seurannut tilanteita- Anonyymi
Juu, ammattikusettajia.
- Anonyymi
Kuules kun ahneet kauppiaat, isot marketitkin, kytäämällä ostelevat aivan halvalla maailman markkinoilta suuria tavaraeriä ja sitten niitä halpahalleissaan köyhille teikäläisille tarjoilevat monenkertaiseen hntaan...ostellaan ulosottohuutokaupoistakin kiinteistöjä ja tavaraeriä ja sitten niillä tahkotaan paljon rahhoo...sellaista se kaupankäynti nykyisin on ja on ollut ennenkin.
- Anonyymi
Mikä on ahneuden palkka??
- Anonyymi
Luultavasti syöpä.
- Anonyymi
Ei ole apumiehen joulussa lapsia mukana vaikka niitä pitäis olla paljon Mistähän johtuu?
- Anonyymi
Eiköhän näistä tavaran myyjistä suurin osa ole näitä julkisuuden tavoittelijoita jotka haluavat naamansa televisioon. Tämä tulee parhaiten esille kuparipannun huudossa. Laskekaapa katkeran kateelliset paljonko on tuntipalkka, kaksi ihmistä käy Helsingissä ostamassa tavara erän josta tulee voitta 300euroa.Siihen menee n. 28tuntia,miinus kulut.
- Anonyymi
Ei sillä ole mitään väliä.
- Anonyymi
Mitä tuollaisella kuparipannulla edes tekee, se ei oo edes nätti. Mullakin on häkkivarastossa kuparipannu mut en mä sellasta kyl omaan asuntooni tuo. Joku sellasen kerran toi. Hyh hyh en tykkää
- Anonyymi
Tunnen monta Kuparia, mutta yksikään ei ole minua pannut.
- Anonyymi
Mulla on kuparipannu runkkukuppina.
Hyvin pitää mäihät sisällään ja tavaraa mahtuu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kuparipannu runkkukuppina.
Hyvin pitää mäihät sisällään ja tavaraa mahtuu!Onko tinaus pysynyt hyvänä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030