Minä paljon pohdin ja ajattelen 24/7 elämän tärkeitä asioita. Mitä en tiedä, niin selvitän. Kaikelle löytyy oikea vastaus, on sitten kyse mistä tahansa, mutta yksi on minulle epäselvä.
Olisiko mahdollista perustaa pohdintaryhmä joka kokoontuu viikoittain pohtimaan polttavia aiheita?
Minulla on kaksi asiaa joita en kykene yksikseni selvittämään ja ne on että onko Senssu olemassa tai ei, sekä taitaako kaikki muut olla tällä palstalla ukkomiehiä, paitsi Senssu.
Pohdintaryhmä.
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Sivupersoonalla ei luonnollisesti ole muuta maallista kehoa, kuin se sama kuin isännällään. Sivupersoonalla ei siten ole olemassa historiaa, muuta kuin se isäntänsä historia, taikka mielikuvitushistoria. Sivupersoonan vaimo on mielikuvitusvaimo ja sivupersoonan poika on mielikuvituspoika. Näillä mielikuvitusolennoilla on sitten mielikuvitushistoria. Kukapa sivupersoona haluaisi olla köyhä reppana jossakin vetoisassa pirtissä ja siksi sivupersoona kuvittelee itselleen hulppean elämän, kauniit vaimot ja jahdit, moottoripyörät, menestyksen ja jopa niin suuren menestyksen että sivupersoona on suuri hyväntekijä mielikuvituksessaan mielikuvitus-työntekijöitään kohtaan jotka hän otti mukaan mielikuvitusravintoloista myytyään mielikuvituskonsernin, joiden asiakkaat oli prosenttiliivijengiläisiä.
Siellä sitten ravintolassa soi youtube ja kellohameet ne vaan heilui tanssiaisissa kun tavalliset thaimaalaiset prosenttiliivijengiläiset laittoivat jalalla koreasti.- Anonyymi
Sivupersoona on aiheuttanut vuosien sivupersoonointia kuitenkin ja edelleenkin, joten pohdinta ei ole suinkaan mennyt harakoille, koska noin kattava on tilanteen tämän hetkinen pohdinta.
Tuskin tämä pohdinta on päätöksessään vaan jatkuu tänään, huomenna ja loppuelämän. - Anonyymi
Ollako vaiko eikö olla, siinä rakkaalla ongelmia, voi vaikuttaa että ei olla.
- Anonyymi
Tärkeintä elämässä on puutarhanhoito eikä sekään ole kovin tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135