Nyt jos ei jo lopu mustamaalaaminen ja maalittaminen 👹👹👹. Ja projisoiminen. Minun on pakko alkaa reakoimaan jos aina vaan mustamaalataan. Trollit aina haukkuvat, mustamaalaavat ja projisoivat omaa ajatustaan toisiin. Dx Dx. Minä en hyväksy mustamaalausta!!🫨🫨. Herra metsästyksen vastustaja, herra maalittaja, herra trolli on mustamaalaaja!!! Nyt jo niin vahvasti reakoin että kolme huutomerkkiä. Herra on herra maalittaja. Nyt ei enää yhtään mustamaalaamista. Muuten alan reakoimaan vieläkin voimakkaammin. Dx Dx 😡😡😡😡😡
Minä kohta reakoin!!
12
360
Vastaukset
- Anonyymi
Jee, kohta se ragekoi neljällä huutomerkillä! 😂
- Anonyymi
Nyt pelottaa😰😰😰😰😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pelottaa😰😰😰😰😰
niin jos se on vaikka se LIKANEN HARRI? sillähän se oli nelonen mielessä.
- Anonyymi
Tässä näemme metsästyksen vastustajan omasta mielestään käymää "fiksua keskustelua" ja henkilö uhriutuu mikäli näihin hänen metsästys palstan trolleihin puuttuu. 😂
Koita pärjätä ongelmasi kanssa. 😂🤭- Anonyymi
Anteeksi tämän öyhötyksesi laitoit oikealle palstalle. Oliko vahinko? 😂
- Anonyymi
Pelottaa😰😰😰😰😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa😰😰😰😰😰
"PELOTTAA" on lähinnä v...tuilua dx trollille, joka märisee kaikkia vastaan ja varsinkin metsästäjiä vastaan. Vihervasemmistolaiset ovat palkanneet dx märisijä trollin esiintymään muka metsästäjänä. Dx märisijä on surkein metsästäjien riitauttaja ja vaaraksi koko metsästäjäkunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"PELOTTAA" on lähinnä v...tuilua dx trollille, joka märisee kaikkia vastaan ja varsinkin metsästäjiä vastaan. Vihervasemmistolaiset ovat palkanneet dx märisijä trollin esiintymään muka metsästäjänä. Dx märisijä on surkein metsästäjien riitauttaja ja vaaraksi koko metsästäjäkunnalle.
On se hyvä, että saat ideologisista metsästyksen vastustajista tukea *pahoja metsästäjiä" vastaan. 😂😂
Kylläpä Herra äidinkielen opettaja nyt reakoi tosi voimakkaasti. Täällähän joku fiksu jo totesi jotta ihan pelottaa.
- Anonyymi
JUSTIINSA NÄINHÄN SE DX MÄRISIJÄ TOIMII .
- Anonyymi
Minä musta maalitin talon seinät kesällä. Aikanaan oli projektoreita siellä sun täällä, nykyisin harvinaisia kapistuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760