Nyt jos ei jo lopu mustamaalaaminen ja maalittaminen 👹👹👹. Ja projisoiminen. Minun on pakko alkaa reakoimaan jos aina vaan mustamaalataan. Trollit aina haukkuvat, mustamaalaavat ja projisoivat omaa ajatustaan toisiin. Dx Dx. Minä en hyväksy mustamaalausta!!🫨🫨. Herra metsästyksen vastustaja, herra maalittaja, herra trolli on mustamaalaaja!!! Nyt jo niin vahvasti reakoin että kolme huutomerkkiä. Herra on herra maalittaja. Nyt ei enää yhtään mustamaalaamista. Muuten alan reakoimaan vieläkin voimakkaammin. Dx Dx 😡😡😡😡😡
Minä kohta reakoin!!
12
367
Vastaukset
- Anonyymi
Jee, kohta se ragekoi neljällä huutomerkillä! 😂
- Anonyymi
Nyt pelottaa😰😰😰😰😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pelottaa😰😰😰😰😰
niin jos se on vaikka se LIKANEN HARRI? sillähän se oli nelonen mielessä.
- Anonyymi
Tässä näemme metsästyksen vastustajan omasta mielestään käymää "fiksua keskustelua" ja henkilö uhriutuu mikäli näihin hänen metsästys palstan trolleihin puuttuu. 😂
Koita pärjätä ongelmasi kanssa. 😂🤭- Anonyymi
Anteeksi tämän öyhötyksesi laitoit oikealle palstalle. Oliko vahinko? 😂
- Anonyymi
Pelottaa😰😰😰😰😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa😰😰😰😰😰
"PELOTTAA" on lähinnä v...tuilua dx trollille, joka märisee kaikkia vastaan ja varsinkin metsästäjiä vastaan. Vihervasemmistolaiset ovat palkanneet dx märisijä trollin esiintymään muka metsästäjänä. Dx märisijä on surkein metsästäjien riitauttaja ja vaaraksi koko metsästäjäkunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"PELOTTAA" on lähinnä v...tuilua dx trollille, joka märisee kaikkia vastaan ja varsinkin metsästäjiä vastaan. Vihervasemmistolaiset ovat palkanneet dx märisijä trollin esiintymään muka metsästäjänä. Dx märisijä on surkein metsästäjien riitauttaja ja vaaraksi koko metsästäjäkunnalle.
On se hyvä, että saat ideologisista metsästyksen vastustajista tukea *pahoja metsästäjiä" vastaan. 😂😂
Kylläpä Herra äidinkielen opettaja nyt reakoi tosi voimakkaasti. Täällähän joku fiksu jo totesi jotta ihan pelottaa.
- Anonyymi
JUSTIINSA NÄINHÄN SE DX MÄRISIJÄ TOIMII .
- Anonyymi
Minä musta maalitin talon seinät kesällä. Aikanaan oli projektoreita siellä sun täällä, nykyisin harvinaisia kapistuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991