Pienellä linssillä, yht 855g. Tiukalle menee 8kg käsimatkatavaroiden kanssa. Ulkomaille.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Järkkäri? Järjestysmies?
- Anonyymi
Väkevää glögiä sinulla! SLR järjestelmäkamera.
- Anonyymi
Eikös ne Finskinkin ohjeet sano, että ruumalaukku (jos olet ostanut), matkustamolaukku, ja sen lisäksi naisilla käsi- ja miehillä hinttilaukku. Eiköhän tuon vanhan räpsyttimen saa mahtumaan em. kuvaukseen.
- Anonyymi
Juu, olen tavannut ohjeet sanasta sanaan monta kertaa. Minulla on vain cabin laukut, kaksi kappaletta, jotka saavat yhteensä painaa 8kg. Tavaraa on niin että laukut painavat yhteensä 10,2kg, siis 2,1kg liikaa Päälle puettuna saa olla ainakin kaikki se mikä mahtuu taskuihin, mutta tuo SRL ei mahdu, jos se saa olla kaulassa punnitsematta niin saan kaiken 2,1kg päälleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olen tavannut ohjeet sanasta sanaan monta kertaa. Minulla on vain cabin laukut, kaksi kappaletta, jotka saavat yhteensä painaa 8kg. Tavaraa on niin että laukut painavat yhteensä 10,2kg, siis 2,1kg liikaa Päälle puettuna saa olla ainakin kaikki se mikä mahtuu taskuihin, mutta tuo SRL ei mahdu, jos se saa olla kaulassa punnitsematta niin saan kaiken 2,1kg päälleni.
Ja lisäkilot maksaa enempi kuin köyhällä on rahaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831360
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K201112En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621053- 65908
- 62803
- 60770
- 69734
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24710- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133626
- 52596
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43535
- 33530
- 29525
- 62503
- 72496