Pienellä linssillä, yht 855g. Tiukalle menee 8kg käsimatkatavaroiden kanssa. Ulkomaille.
Saako järkkäri roikkua kaulassa vai punnitaanko?
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
Järkkäri? Järjestysmies?
- Anonyymi
Väkevää glögiä sinulla! SLR järjestelmäkamera.
- Anonyymi
Eikös ne Finskinkin ohjeet sano, että ruumalaukku (jos olet ostanut), matkustamolaukku, ja sen lisäksi naisilla käsi- ja miehillä hinttilaukku. Eiköhän tuon vanhan räpsyttimen saa mahtumaan em. kuvaukseen.
- Anonyymi
Juu, olen tavannut ohjeet sanasta sanaan monta kertaa. Minulla on vain cabin laukut, kaksi kappaletta, jotka saavat yhteensä painaa 8kg. Tavaraa on niin että laukut painavat yhteensä 10,2kg, siis 2,1kg liikaa Päälle puettuna saa olla ainakin kaikki se mikä mahtuu taskuihin, mutta tuo SRL ei mahdu, jos se saa olla kaulassa punnitsematta niin saan kaiken 2,1kg päälleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olen tavannut ohjeet sanasta sanaan monta kertaa. Minulla on vain cabin laukut, kaksi kappaletta, jotka saavat yhteensä painaa 8kg. Tavaraa on niin että laukut painavat yhteensä 10,2kg, siis 2,1kg liikaa Päälle puettuna saa olla ainakin kaikki se mikä mahtuu taskuihin, mutta tuo SRL ei mahdu, jos se saa olla kaulassa punnitsematta niin saan kaiken 2,1kg päälleni.
Ja lisäkilot maksaa enempi kuin köyhällä on rahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911615- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771442- 2501295
- 781174
- 2781162