Pienellä linssillä, yht 855g. Tiukalle menee 8kg käsimatkatavaroiden kanssa. Ulkomaille.
Saako järkkäri roikkua kaulassa vai punnitaanko?
5
710
Vastaukset
- Anonyymi
Järkkäri? Järjestysmies?
- Anonyymi
Väkevää glögiä sinulla! SLR järjestelmäkamera.
- Anonyymi
Eikös ne Finskinkin ohjeet sano, että ruumalaukku (jos olet ostanut), matkustamolaukku, ja sen lisäksi naisilla käsi- ja miehillä hinttilaukku. Eiköhän tuon vanhan räpsyttimen saa mahtumaan em. kuvaukseen.
- Anonyymi
Juu, olen tavannut ohjeet sanasta sanaan monta kertaa. Minulla on vain cabin laukut, kaksi kappaletta, jotka saavat yhteensä painaa 8kg. Tavaraa on niin että laukut painavat yhteensä 10,2kg, siis 2,1kg liikaa Päälle puettuna saa olla ainakin kaikki se mikä mahtuu taskuihin, mutta tuo SRL ei mahdu, jos se saa olla kaulassa punnitsematta niin saan kaiken 2,1kg päälleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olen tavannut ohjeet sanasta sanaan monta kertaa. Minulla on vain cabin laukut, kaksi kappaletta, jotka saavat yhteensä painaa 8kg. Tavaraa on niin että laukut painavat yhteensä 10,2kg, siis 2,1kg liikaa Päälle puettuna saa olla ainakin kaikki se mikä mahtuu taskuihin, mutta tuo SRL ei mahdu, jos se saa olla kaulassa punnitsematta niin saan kaiken 2,1kg päälleni.
Ja lisäkilot maksaa enempi kuin köyhällä on rahaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa813548Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292363Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402006Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171606- 631244
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59903
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää73898- 77879