Lavalla on 100 tanssijaa ja 90 ei osaa tanssia. Ja aina samat tönijät tönimässä.
Miksi suomalaiset elää kuplassa?
8
239
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tanssia?
Tanssin määritelmä on niin laaja...
Järkkärit vois heittää tönijät ulos se nyt ei ainakaan kuulu tanssiin.- Anonyymi
Yleensä se huono tanssija on nainen joka hyppii miesparin jaloille kaksi tanssia. Alkusyksystä tuli hieman arpia jakoihin, kun nainen hyppi kengurun lailla.
- Anonyymi
"Tanssi on taide- ja urheilumuoto, jossa ihminen liikuttaa vartaloaan, yleensä rytmikkäästi musiikin mukaan, tuottaakseen esteettisiä elämyksiä, huvitellakseen, sosiaalisena toimintana tai ilmaistakseen tanssillaan jotain".
- Anonyymi
Ainakin Ruusulinnassa on muutamia tyyppejä jotka tanssii tahallaan päälle. Ovat siis ihan aktiivitanssijoita mutta eivät siis kovin hyviä. Ilmeisesti haluavat häiritä muita mahdollisimman paljon kun eivät itse osaa.
- Anonyymi
Toinen juttu on tanssia peruuttamalla, kaikki köyrijät tanssii niin Ruusussa.
- Anonyymi
Ja hitaat hämäläiset tanssi ulkoreunalla mikä on nopeille ja osaaville tanssijoille.
- Anonyymi
Komppaan, samoja kokemuksia Ruusussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894