Lavalla on 100 tanssijaa ja 90 ei osaa tanssia. Ja aina samat tönijät tönimässä.
Miksi suomalaiset elää kuplassa?
8
217
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tanssia?
Tanssin määritelmä on niin laaja...
Järkkärit vois heittää tönijät ulos se nyt ei ainakaan kuulu tanssiin.- Anonyymi
Yleensä se huono tanssija on nainen joka hyppii miesparin jaloille kaksi tanssia. Alkusyksystä tuli hieman arpia jakoihin, kun nainen hyppi kengurun lailla.
- Anonyymi
"Tanssi on taide- ja urheilumuoto, jossa ihminen liikuttaa vartaloaan, yleensä rytmikkäästi musiikin mukaan, tuottaakseen esteettisiä elämyksiä, huvitellakseen, sosiaalisena toimintana tai ilmaistakseen tanssillaan jotain".
- Anonyymi
Ainakin Ruusulinnassa on muutamia tyyppejä jotka tanssii tahallaan päälle. Ovat siis ihan aktiivitanssijoita mutta eivät siis kovin hyviä. Ilmeisesti haluavat häiritä muita mahdollisimman paljon kun eivät itse osaa.
- Anonyymi
Toinen juttu on tanssia peruuttamalla, kaikki köyrijät tanssii niin Ruusussa.
- Anonyymi
Ja hitaat hämäläiset tanssi ulkoreunalla mikä on nopeille ja osaaville tanssijoille.
- Anonyymi
Komppaan, samoja kokemuksia Ruusussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818