Sellainen oikeusoppi,on uskontokunnillakin,jossa taustalla mukana !?
Lännen oikeudenmukaan, ei venjällä ja Palestiinalaisilla oikeus kostaa.kostoakaan !?
10
158
Vastaukset
- Anonyymi
Variseus Suomalainen,ei saa olla rehellinen, edes itselleen !?
- Anonyymi
Sarja-avaaja tuskin uskoo valeitaan itsekään.
Muille ne ovat käsittämätöntä valehtelua ja mongerrusta vailla päätä häntää.
- Anonyymi
Tuo taso vaatii jo täydellisen sekopäisyyden taakseen!
Laatikaapa vastaava! - Anonyymi
Eihän länsi kommentoinut,kun ennen sotaa Ukrina varstai Venjän maakaasua,sen läpimenoputkestaan,oltiin kuin olisi kuulunut asiaan,mutta Venjän putki vuokrasta oltiin tarkkoina !?
- Anonyymi
Eii varastanut, vaan se oli noiden huonojen putkien hävikkiä joka pääsi vuotamaan ja oli pakko hävittää esim. polttamalla ettei pilaa koko ilmakehää.
Terv. Timitri Paskov - Anonyymi
"Länsi" toimi, niin kuin oikein oli.
Ei niin kuin sarja-avaaja vääristelee. - Anonyymi
Missä sijaitsevat "Ukrina" ja "Venjä"?
Tämän nimiset valtiot tuntee vain sarja-avaaja, joka keksii niille merkillisiä suorituksia.
- Anonyymi
Täällä vain osto-oikeus edutajat,etupäässä vastaajina ja kakat housussa !?
- Anonyymi
Sarja-avaajalla meni taas kakat pöksyihin.
Toivottavasti usko omiin valeisin sentään säilyy?
Ei niihin kukaan muu uskokaan,.
- Anonyymi
Mistä sarja-avaaja muka tuntee "lännen oikeuden"?
Höpinällään hän on vain todistanut, ettei tiedä mistään mitään.
Ei osaa edes kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229