Sellainen oikeusoppi,on uskontokunnillakin,jossa taustalla mukana !?
Lännen oikeudenmukaan, ei venjällä ja Palestiinalaisilla oikeus kostaa.kostoakaan !?
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Variseus Suomalainen,ei saa olla rehellinen, edes itselleen !?
- Anonyymi
Sarja-avaaja tuskin uskoo valeitaan itsekään.
Muille ne ovat käsittämätöntä valehtelua ja mongerrusta vailla päätä häntää.
- Anonyymi
Tuo taso vaatii jo täydellisen sekopäisyyden taakseen!
Laatikaapa vastaava! - Anonyymi
Eihän länsi kommentoinut,kun ennen sotaa Ukrina varstai Venjän maakaasua,sen läpimenoputkestaan,oltiin kuin olisi kuulunut asiaan,mutta Venjän putki vuokrasta oltiin tarkkoina !?
- Anonyymi
Eii varastanut, vaan se oli noiden huonojen putkien hävikkiä joka pääsi vuotamaan ja oli pakko hävittää esim. polttamalla ettei pilaa koko ilmakehää.
Terv. Timitri Paskov - Anonyymi
"Länsi" toimi, niin kuin oikein oli.
Ei niin kuin sarja-avaaja vääristelee. - Anonyymi
Missä sijaitsevat "Ukrina" ja "Venjä"?
Tämän nimiset valtiot tuntee vain sarja-avaaja, joka keksii niille merkillisiä suorituksia.
- Anonyymi
Täällä vain osto-oikeus edutajat,etupäässä vastaajina ja kakat housussa !?
- Anonyymi
Sarja-avaajalla meni taas kakat pöksyihin.
Toivottavasti usko omiin valeisin sentään säilyy?
Ei niihin kukaan muu uskokaan,.
- Anonyymi
Mistä sarja-avaaja muka tuntee "lännen oikeuden"?
Höpinällään hän on vain todistanut, ettei tiedä mistään mitään.
Ei osaa edes kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708