Miksi näitä lumenauraajia oikein nolottaa?
Voisko syynä olla "ulkoistettu työvoima".
Kiinteistöiden työvoima hoito pula.
Vai mikä mättää?
Nolottaa lumenauraajia.
3
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sua nolottaa itseäsi?
- Anonyymi
Neljästä tontista maksettava Kiinteistövero.!
Taitaa olla jälleen nousussa.Ainakin Tehtyjen uusien Saaristoteiden osalta.
Pian tämäkin ilo nähdään,ainakin ,Kiinteistöverottomat saavat ihan ilmaiseen jokamiehen
oikeuksien tuomin käyttöoikeuksiin.Samoin kävi aikaisemmin Sähkölaskujen ja Siirtomaksujen
nousuun kun saivat nämä Perseaukiset mukaan niitäkin laskuja nostattamaan.
Eikö leikkaa?Taajamien teiden sisääntulot auraa omaishoitajat,mitäs nolottamista siinä sitten
on maksajana vaan on Suomea rakentanut palvelumaksuja maksava eläkeläinen.
Takaan että alkaa nolottamaan itseäsikin kun tulet tarpeeksi vanhaksi ja alat näitä kivikovia palteita.pienentämään pihaasi.Toisaalta saatat olla yhteiskunnan elätti koko ikäsi.!
- Anonyymi
Väärin.
Taajamissa aurasjat koukkaavat kiinteistöjen liittymistä, niin että kiinteistö pääsee tielle😍
( Mutta, tietysti ne kiinteistöjen omistajat, jolla on aina naama norsun vitulla, siis öykkäreitä, saavat hoitaa tuon ihan itse.😁
Mutta, kun puhutaan Vaasasta, niin tietäähän tuon, kumpiko toteutuu😂🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 201137
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874