Ekko-kokemattomalle niiden aihe tai intensiivisyys ihmisen elämässä voi herättää ihmetystä. Syväluotaava paneutuminen johonkin asiaan saattaa ulospäin näyttää jopa pakkomielteeltä, mutta minulle pakkomielle on negatiivinen mielen hyvinvointia heikentävä energiasyöppö – siis ekkon vastakohta.
Minun kohdallani on todettu olevan Kehitysvamma Ekko joka on niillä joilla on selvittämättä Autismi ja joilla ei täyty Autismi diagnoosi kriteerit kun liika sosiaalisuus sotii Autismi diagnoosi juttua vastaan minun kohdallani.
Liika sosiaalisuus on joko älyllinen kehitysvamma oire tai Adhd jotenkin tuntuu, että älyllinen kehitysvammaisuus on väärin kun Kehitysvammaisten puolella työssä olevat ohjaajat sanoo minä puhun syvällisesti johon ei kykene muut ihmiset joilla älyllinen kehitysvammaisuus todettu.
Ja Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo jos haluan kaverin joka puhuu myös yhtä syvällisesti asioita silloin minun pitäisi etsiä kaveri jolla ei ole Lievä älyllinen kehitysvamma juttua.
T. Henna Maria Espoosta
KEHITYSVAMMA EKKO
Anonyymi-ap
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta jo!!
- Anonyymi
Segalle on peli Ecco delfiinistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906263- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142258- 351961
- 361920
- 461833
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201697