Onko Sinulla naapuri itärajan takaa? Tiedätkö millä asialla hän täällä on?
Naapuri idästä?
26
443
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpä sen tietää mitä ne täällä tekevät. Kovasti väittävät olevansa suomalaisia ja tykkäävän Suomesta. Mielestäni venäläisten olisi jo aika lähteä kotiinsa. Vierailu on päättynyt.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Moni ei pääse kotiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä
En ymmärrä mitä meinaat
- Anonyymi
No mitähän ne tekis? Olisikohan vakoilu- ja sabotaasitehtävissä olevia "nukkuvia" agentteja ainakin osa? Puolet? Näennäisesti töissä ja Suomen "kansalaisia". Tiedustelevat infraa ja kaatelevat mastoja, murtautuvat vesitorneihin ja rikkovat raiteita.
- Anonyymi
On ja kovin kiinnostunut kaikesta täällä. Olen hälle esitellyt ja kertonut armeijan käyneenä miten täällä mennään.
Tuntui olevan hyvin kartalla kaikesta, ennemmin itse opin uutta, esim armeijoiden toiminnoista, varastoista ja alueista täällä.
Jäi kuva että eiköhän me olla yksi napsu vaan ja raja siirtyy jos siellä käsky käy- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei se nyt ihan niin mene
- Anonyymi
hyvät psykoosit.
- Anonyymi
Onko heillä talossa tai asunnossa sellaiset tähystysaukot vakoilua varten? Siis naamioitu ikkunan näköiseksi, samanlaiseksi kuin suomalaisten tavalliset ikkunat.
Katseleeko ympärilleen kulkiessaan?
Muka katselevinaan maisemia ja nähtävyyksiä.
Minkä vähemmän erottuu suomalaisita, sen varmemmin on vakooja, heidät kun on juuri koulutettu sellaisiksi.- Anonyymi
Sen mitä olen huomannut että ajavat tesloilla ja ne on pysäköity aina ”reunaan”.
Tuossa radanvarressa seisoo kokoajan joku parkissa.
Sama tehtaiden portilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mitä olen huomannut että ajavat tesloilla ja ne on pysäköity aina ”reunaan”.
Tuossa radanvarressa seisoo kokoajan joku parkissa.
Sama tehtaiden portillaRahaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa on
Ehkä ehkä ei
- Anonyymi
Itämaan tietäjä on eksynyt matkalla talliin.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Ei ole paljoa eksynyt jos on päätynyt Porvooseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaarallista on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole ongelma
- Anonyymi
Ehkä niin
- Anonyymi
Valppaana saa olla.
Syystäkin. - Anonyymi
Eikä ne edes älyy, että huomattu on.
- Anonyymi
Täällä sitä naureskellaan epäluuloille. Naureskelkaa vain. Venäläisethän on niiiin kivoja ja ovet tulleet tänne turvaan pahalta putlerilta. Joopa joo. Jo lapsena opetettiin ettei itärajan takaa tule muuta kuin rosvoja ja ongelmia. Halpa pilluko se noissa venäläisissä kiinnostaa?
- Anonyymi
Minulla oli naapuri idästä. Monta vuotta siedin häiriöitä ja yöllistä meteliä. Sitten naapuri lähti vankilaan ja rauha saapui.
- Anonyymi
On naapuri naapurista. Nuoriso fiksua porukkaa nykyään, kielitaito suomi, ruotsi englanti, venäjä...ainakin.
- Anonyymi
lappalaisetkin sitä mieltä, että kaikki idästä tulleet voisivat palata kotikonnuilleen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946