Naapuri idästä?

Anonyymi-ap

Onko Sinulla naapuri itärajan takaa? Tiedätkö millä asialla hän täällä on?

26

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäpä sen tietää mitä ne täällä tekevät. Kovasti väittävät olevansa suomalaisia ja tykkäävän Suomesta. Mielestäni venäläisten olisi jo aika lähteä kotiinsa. Vierailu on päättynyt.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä

• Anonyymi

Moni ei pääse kotiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä

En ymmärrä mitä meinaat

• Anonyymi

No mitähän ne tekis? Olisikohan vakoilu- ja sabotaasitehtävissä olevia "nukkuvia" agentteja ainakin osa? Puolet? Näennäisesti töissä ja Suomen "kansalaisia". Tiedustelevat infraa ja kaatelevat mastoja, murtautuvat vesitorneihin ja rikkovat raiteita.

• Anonyymi

On ja kovin kiinnostunut kaikesta täällä. Olen hälle esitellyt ja kertonut armeijan käyneenä miten täällä mennään.
      Tuntui olevan hyvin kartalla kaikesta, ennemmin itse opin uutta, esim armeijoiden toiminnoista, varastoista ja alueista täällä.
      Jäi kuva että eiköhän me olla yksi napsu vaan ja raja siirtyy jos siellä käsky käy

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Ei se nyt ihan niin mene

• Anonyymi

hyvät psykoosit.

• Anonyymi

Onko heillä talossa tai asunnossa sellaiset tähystysaukot vakoilua varten? Siis naamioitu ikkunan näköiseksi, samanlaiseksi kuin suomalaisten tavalliset ikkunat.
      Katseleeko ympärilleen kulkiessaan?
      Muka katselevinaan maisemia ja nähtävyyksiä.
      Minkä vähemmän erottuu suomalaisita, sen varmemmin on vakooja, heidät kun on juuri koulutettu sellaisiksi.

• Anonyymi

Sen mitä olen huomannut että ajavat tesloilla ja ne on pysäköity aina ”reunaan”.
        Tuossa radanvarressa seisoo kokoajan joku parkissa.
        Sama tehtaiden portilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen mitä olen huomannut että ajavat tesloilla ja ne on pysäköity aina ”reunaan”.
        Tuossa radanvarressa seisoo kokoajan joku parkissa.
        Sama tehtaiden portilla

Rahaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa on

Ehkä ehkä ei

• Anonyymi

Itämaan tietäjä on eksynyt matkalla talliin.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Ei ole paljoa eksynyt jos on päätynyt Porvooseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarallista on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ole ongelma

• Anonyymi

Ehkä niin

• Anonyymi

Valppaana saa olla.

Syystäkin.

• Anonyymi

Eikä ne edes älyy, että huomattu on.

• Anonyymi

Täällä sitä naureskellaan epäluuloille. Naureskelkaa vain. Venäläisethän on niiiin kivoja ja ovet tulleet tänne turvaan pahalta putlerilta. Joopa joo. Jo lapsena opetettiin ettei itärajan takaa tule muuta kuin rosvoja ja ongelmia. Halpa pilluko se noissa venäläisissä kiinnostaa?

• Anonyymi

Minulla oli naapuri idästä. Monta vuotta siedin häiriöitä ja yöllistä meteliä. Sitten naapuri lähti vankilaan ja rauha saapui.

• Anonyymi

On naapuri naapurista. Nuoriso fiksua porukkaa nykyään, kielitaito suomi, ruotsi englanti, venäjä...ainakin.

• Anonyymi

lappalaisetkin sitä mieltä, että kaikki idästä tulleet voisivat palata kotikonnuilleen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe