Tätä palstaa lukiessa ei voi olla hämmästymättä, miten moni siivooja tuntuu olevan todellinen ammattivalittaja ja ammattiuhriutuja.
Koottuja valituksia palstalta:
- Palkka on liian pieni
- Moittivat esimiehet
- Huonot työnantajat
- Huonot työtoverit
- Sotkevat asiakkaat ja taloyhtiökohteissa asukkaat
- joululahjojen puute
Voi hyvää päivää! Vaihtakaa alaa.
Siivoojat - ammattivalittajia?
8
455
Vastaukset
- Anonyymi
Tosiasioita!!
- Anonyymi
En pitänyt itseäni valittavana tyyppinä kun mulla oli vain yhdeltä työnantajalta yhdestä kohteesta kokemusta jossa olenkin viihtynyt jo vuosia. Nyt toisella työnantajalla edellisen lisäksi olen huomannut paljon valittamisen aihetta. Ap voisi opetella empatiaa ja luetun ymmärtämistä. miltä itsestä tuntuisi esim. vaade tehdä työtä palkatta omalla ajalla, tarkistaa palkkansa kahden viikon välein ja pyytää oikaisua puuttuvista lisistä, täyttää joka kuukausi työtunteja työttömyyskassaan , ilmoittaa myös työkkäriin uusista työllistymisistä kun saat samasta duunista lisätyötä jne.
- Anonyymi
Muttakun kaikki nuo ovat tosiasioita. Tosin toisissa firmoissa enemmän toisissa vähemmän huonoa. Parhaimmillaan joku siivousfirma saattaa olla ihan ok
- Anonyymi
Kaikki isot firmat on valitettavasti yhtä kieroja kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki isot firmat on valitettavasti yhtä kieroja kaikki.
Todellista huijariporukkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellista huijariporukkaa!
Huomattu homma. Issllä etenkin directin puolella huijataan minkä ehtii, ja sen 10x kertaa kun kysyy ja yhteen ikkunanpesut ym suostuu sen jälkeen kyllä kaikki hullun hommat yritetään yksin laittaa etenkin kokenut tekemään, eli odotetaan miten sössii, ha sitten lässy havainnon kautta kyllä apuja tulee vaikka miten perin. Täysin sairasta.
Mikään ei toimi, koska esimies ei kierrä kohteita yhtään, ja päällikkö on jonnin joutava vanha keksintö.
- Anonyymi
Kaikki muut useinkin todella totta, ehkä työkaverit voivat olla kivoja riippuen kohteesta, mutta muut niin totta.
- Anonyymi
Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2304529Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731478Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961176Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151