Mitä mitä, mikä homma

Anonyymi-ap

33

4701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tainnut olla onneaki onnettomuudessa, ainekset tuossa ollu varmaan melko huonoonkin lopputulokseen.

      • Anonyymi

        Niinpä , ei mikään ihme , ettei selkäruoto vammautunut.

        Moinen tuuppija ja vielä takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä , ei mikään ihme , ettei selkäruoto vammautunut.

        Moinen tuuppija ja vielä takaa.

        Mutta onko päähän tullut pysyvä vamma? Se jää nähtäväksi..


    • Anonyymi

      Semmonen pyöreesti 15 tonnin baari ilta, on se tuo viinan kansa läträäminen joillekki halpaa lystiä.

    • Anonyymi

      Oliko persu?

      • Anonyymi

        Tällä jätkällä taitaa olla sitä samaa pihkaa myös korvien välissä, teosta päätellen.


    • Anonyymi

      Kuhmo päässyt julkisuuteen.

      • Anonyymi

        Onhan se ollut aina. Jos olet jäänyt ilman, niin omaa syytäsi.


    • Anonyymi

      Eiköhän tässä pärjäillä.

    • Anonyymi

      Oliko kyseisen Kuhmon paikan omistajat Suomussalmen kunnanvaltuustossa istuvia perussuomalaisia? Täällä yliannostelevat kuhmolaiset huonoon kuntoon. Meno vaan jatkuu.

    • Anonyymi

      Oliko järjestyksenvalvoja paikalla?!?

      • Anonyymi

        Liian humalassa varmaan ollu tuolloin.


    • Anonyymi

      Onkohan nainen tullut täysin kuntoon?

    • Anonyymi

      Tuolla Persuluolassako tuo tapahtui?

    • Anonyymi

      Siellähän se, näin tapahtuman. Säälittäviä jätkiä nämä kaksi muuta ketkä aiheuttivat tytölle tämän.

      • Anonyymi

        I.T


    • Anonyymi

      I.T ?

      • Anonyymi

        Siellä on oikein kertomuksia ruvettu muuttelemaan kun tajuttu, että nyt saattaa laskua ruveta tulemaan, aika naurettava jätkä!


    • Anonyymi

      Ei tainnut tyttö parantua, ei muuta ku tekijälle muutama kuiva koskenlasku niin tietää nahossaan.

    • Anonyymi

      Saunan taakse tuommonen. Ja jatkaa vielä samoja touhuja. Ei ilmeisesti tullut tarpeeksi hintaa baari-illalle. Perheellinen mies vieläpä.

      • Anonyymi

        Kunhan istankuru/koskikara pääsee vapaille (syyntakeeton oli taaskin, johtuen siitä kun lastenkodin tukihenkilö pisti häneen amfetamiinia kun oli vielä 12-vuotias lapsi) niin kyllähän paha saa palkkansa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti joutuu maksamaan lopun elämänsä korvauksia tuolle naispololle

    • Anonyymi

      Nyt muuten maksattaa oppirahat tästä, kannattasi aina miettiä mitä tekee vaikka kuin luulee olevansa peräkylän Elvis muutaman keppanan jäläkkeen, toivottavasti tyttö paranee ja tekijä kärsii nahoissaan.

    • Anonyymi

      Ikuinen portttikielto baareihin ja alkoholijuomien käyttökielto puupäille. 🗿🗿

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan puuauto kuskeille. Se olisi oikea suunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan puuauto kuskeille. Se olisi oikea suunta.

        👍👍👍👍


      • Anonyymi

        Saattaa tuolla menolla tulla kiire ulkomaille karkuun vihaisia ukkoja.


    • Anonyymi

      Tukka pois ja linnaan tuommoset räkänokat.

      • Anonyymi

        Juu ja koskikara odottelee jo linnassa, on vähän asiaa. Niin ja hasse. Ja pöljä-pete. Kipu-Kipe jne... :D


    • Anonyymi

      Kännissä ollaan viisaita niin...ainoa vaan että ainakaan itse en ole nähnyt YHTÄKÄÄN ihmistä joka tulisi järkiinsä alkoholilla!

    • Anonyymi

      Vielä se napsahtaa kohilleen joku päivä

    • Anonyymi

      Asia ei tietysti minulle kuulu, mutta oliko tämä suojakaide auto ihan perinteinen Villipeurassa niin kova meininki että rupeaa tekemään mieli Sotkamoon johonkin järkevään? Ja pari liikennemerkkiä on kans mutkalla edellisistä reissuista😀

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe