Visiirien värit vaihtelevat tummemmasta savunharmaasta kirkkaaseen keltaiseen tai oranssiin.
Tummennetut visiirit sopivat hyvin aurinkoiselle säälle, kun taas keltaiset tai oranssit visiirit parantavat näkyvyyttä sumuisissa tai hämärissä sekä pimeissä olosuhteissa.
Vain idiootit miljonäärit ajaa yöllä tumma visiiri kypärässään, koska ei ole lainkaan järjenhäivää päässään.
Aivotärähdyksiä 400.
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Olet käsitellyt nyt tätä kypäräasiaa ja yöajelua Chiang Main aikaa ilta kello yhdestätoista aamu kello viiteen ja tehnyt tästä neljä uutta aloitusta google suhisten. Eikö vaimo ala jo kyselemään että mitä se aviomies siellä koneella oikein puhkuu ja puhisee että eikö se meinaa tulla nukkumaan ollenkaan? Joka ilta jauhat aamuun saakka. Ei tee pumpulle hyvää.
- Anonyymi
Vain idiootti ajaa pimeällä tumma visiiri kypärässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain idiootti ajaa pimeällä tumma visiiri kypärässään.
05:22.... Chiang mai soi viis, saavu sinne siis
- Anonyymi
Ehtikö se meidän googletteleva illuusiomotoristi nukkua laisinkaan, kun on aamu viiteen mietiskellyt kypäröiden visiirejä?
Minulla on isoista moottoripyöristä ajokokemusta noin 200 000kmm oaljonkos sinulla?
Aloitin 13 vuotiaana ja ajoin myös motocrossia paikallisella crossiradalla, sorakuopalla ja poluilla.
Pappatunturi oli ensimmäinen mopo noin 11 vuotiaana, jonka sain velipojalta. Siinä oli käsivaihteet ja broidi otti siitä lokarit pois, etten lähtisi sillä maantielle.
21 vuotiaaseen mennessä olin heittänyt jo (tulevan vaimon kanssa) kaksi pitkää alppireissua, joista toinen ulottui Andorraan saakka.
Suosikkiseuduiksi valikoitui Dolomiitit, St.Moritzin seutu, Gardajärvi ja Chamonix.
Näissä jokaisessa vieraillut noin puoli tusinaa kertaa ja niistä löytyy maailman parhaimmat motoreitit ja maisemat.
Thaimaassa ajellut isoilla prätkillä sellaiset 20 000 km, joista pisin retki oli 5500 km ympäri pohjoisen rajaseutuja pitkin palaten alas Ayutthayaan ja sieltä takaisin Chiang Maihin, josta pyörä oli vuokralla.
Thaimaan vuokrapyörät olivat lähes poikkeuksetta Kawasakeja, 600-1000cc, paitsi tunattu Vulcan oli 1700cc.
Onnettomuuksia 0kpl, kaatumisia 0kpl. Molemmat palovammat tuli samalla pyörällä.
Pohkeeni on hieman kutistunut, tuohon aikaan se oli jotakin 48cm ja jalkakyykyssä meni vielä nelikymppisenä 300kg rikki. Enää ei mene kuin ehkä 220kg, en ole kokeillut kun ei kuulu harrasteisiin.
Minulla ei ole omissa kypärissäni ollut koskaan muuta kuin kirkkaita pleksejä. Päiväsaikaan käytän kypärähuppua, maskia ja optikolta hommattuja aurinkolaseja, niiden +1,0 vahvuuden vuoksi. Pyöräillessä myös.
Minulla on neljä umpikypärää ja yksi avokypärä. Parhaiten päähän istuu vanha Shoei, joka on tullut Suomesta mukana vuosia sitten. https://aijaa.com/Tgjk6Q
Huom! Todistepassi mukana ja auton valokuitti, josta tiedät että sama kaveri kyseessä. Muuten kirjoittaisit: "Vaan eipä ole sinun kypärä" 8)
Tumma plexi ollut joskus vuokrapyöräilyn yhteydessä. Tilanteet voi joskus muuttua ja jos ilta on vierähtänyt pitkäksi vaikka kylässä, en sen tumman pleksin takia ole jättänyt kotimatkaa väliin. Katsos kun kaupat ja vuokraamot eivät ole iltaisin enää auki.
Aurinkolasien lisäksi on pidemmillä prätkäreissuilla Thaimaassa mukana kirkkaat ja keltaiset suojalasit. Tykkään ajaa pleksi auki aina, jos ei sada ja aina jotkut lasit päässä, jotka on varustettu myös plus 1,0 vahvuuksilla.
Ajettiin Saksassa autobahnalla kerran matkavauhtia noin 160kmh ja piti mennä huoltsikalle. Himmasin kaasua ja nostin pleksin ylös. Samalla sekunnilla Ray-Banin linssiin iskeytyi joku hemmetinmoinen torakka tai vastaava ja räjähti keltaiseksi mönjäksi pitkin naamaa.
Lasit on erittäin hyödylliset kypäränkin kanssa. Sateella jos pleksi huurtuu, sitä joutuu tuulettamaan välillä. Silloin lasit ovat hyvä lisäsuoja.
Jään tässä odottelemaan kun laatumotoristikouluttaja Senssu Buddhan armosta nyt esittelee minulle omat kypäränsä, jotta ei jää ihan puheiden tasolle nämä kypärän visiirikeskustelut.
2010- Anonyymi
Senssulla ei siis ole laisinkaan kypärää, koska kuvaa ei tule passin kanssa. Sitten Senssulla ei varmaankaan ole sitä moottoripyörääkään.
Arvasinhan minä että kyseessä on illuusiomotoristi. Kommenttia piisaa toisten kypäristä ja ajeluista, mutta omista ei sanaakaan.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssulla ei siis ole laisinkaan kypärää, koska kuvaa ei tule passin kanssa. Sitten Senssulla ei varmaankaan ole sitä moottoripyörääkään.
Arvasinhan minä että kyseessä on illuusiomotoristi. Kommenttia piisaa toisten kypäristä ja ajeluista, mutta omista ei sanaakaan.
2010Pasanen valvoi eilen kännissä myöhään ja tänään sammuillut pitkin päivää. Palaa kyllä vielä Senssuna ja mellastaa aamuyölle saakka, mutta valokuvia et tule saamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135