Nesteen osakkeen omistajana en hyväksy että Bensa laiva hinattiin rantaan !

Anonyymi-ap

Miksei Osakkeen omistajilta kysytty asiasta?
Nythän on vaara että koko jalostamo lentää taivaan tuuliin ! ja osakkeen arvo painuu nollaan !

Merellähän se olisi pitänyt räjäyttää,eikä tuoda rantaa sota saaliina riideltäväksi .

Laskekaa huvikseen kuin suuri tuhovoima tuollaisen laivan räjähdyksellä oikein on?

11

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin 100 km alueelta kaikki menee sileäksi !

• Anonyymi

No eihän nyt kenekään hinaamiset kuulu nesteen osakkeen omistajille.

• Anonyymi

Eikö Ukrainan tuki kannattaisi lopettaa että loppuisi itämeren kyntäminen ankkureilla putkien katkaisun takia. Kalliiksi tulee Suomelle tämä sodan ihannointi ja tukeminen ja pitkitys.
        Tietenkin onhan se mahtavaa sirkus huvia kansalle ja politikoille mitä Ukrainassa tapahtuu,mutta onko se kaiken tämän arvoista ? siis kun leikataan veroja korotetaan velkaannutaan jne...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Ukrainan tuki kannattaisi lopettaa että loppuisi itämeren kyntäminen ankkureilla putkien katkaisun takia. Kalliiksi tulee Suomelle tämä sodan ihannointi ja tukeminen ja pitkitys.
        Tietenkin onhan se mahtavaa sirkus huvia kansalle ja politikoille mitä Ukrainassa tapahtuu,mutta onko se kaiken tämän arvoista ? siis kun leikataan veroja korotetaan velkaannutaan jne...?

Oiskait niitä halvempiakin harrastuksia,ihannoitas vaikka sodan sijasta rauhaa niin ois paljon halvempi ja parempi harrastus Suomalaisille.

• Anonyymi

Olipa huonolaatuinen provo, ehkä onnistut ensi kerralla paremmin.

• Anonyymi

Joko se räjähti ja Nesteen osakkeen arvo meni nolliin?

• Anonyymi

Äärimäisen tiukka kuulustelu joka miehistön jäsenelle, pohjois korean malliin saavat palata vihanneksena kotiinsa.

• Anonyymi

miehistö on vain köyhiä palkollisia jotka koittaa selviytyä tässä epävarmassa maailmassa

jos miehistö eliminoidaan, sillä ei ole mitään vaikutusta tulevaan toimintaan, ei edes varoitusmielessä, ihmiselämällä kun ei ole arvoa

• Anonyymi

Laskekaapa huvikseen millainen tuhovoima tuollaisella laivalla on ? noin 1500 säiliö ,rekka autollista bensaa yhdessä laivassa !

• Anonyymi

Valtio on pääomistaja ,ei mitään kysele kun sodan lietsonta on kaiken a ja o !

• Anonyymi

Välittömästi valtion alus takavarikkoon, miehistö lentokoneella venäjän ja ukrainan lentotilan läpi taikaisin vinosilmien maille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      87
      3428
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2847
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2236
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2123
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2067
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1936
    Aihe