Jos joku pistelee someen juttuja vuosia hyvinkin loukkaavia ja syytteleviä, ja kostaakseen , onko syytä ottaa yhteys poliisiin? Alkaako poliisi tutkia edes ?
Mitä tehdä?
12
224
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa, jos vaatii tekijälle rangaistusta. On kuitenkin syytä varautua ehkä vuosia kestävään käräjöintiin, jonka lopputulos ei aina ole mieluinen.
- Anonyymi
Vuosia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia?
Sama kaikki monnimutkaiset jutut vuosia menee. Niin hidas systeemi on
- Anonyymi
Niin onhan se sääli jos mokoman takia vaivaa joutuu näkemään.
- Anonyymi
Ovat aika ylityölistettyjä, Persujen kirjoitusten vuoksi, eiköhän sinne vielä mahdu.
- Anonyymi
no on mutta jos esim on herjauksia keskustelupalstoilla pahoja kyllä nekin tutkia pitää ja jos neo n kirjoittanut ns haamukirjoittaja sekin tuomitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no on mutta jos esim on herjauksia keskustelupalstoilla pahoja kyllä nekin tutkia pitää ja jos neo n kirjoittanut ns haamukirjoittaja sekin tuomitaan.
Prosessi rikosilmoituksesta käräjä-, tai hovioikeuden tuomioon saattaa kestää vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prosessi rikosilmoituksesta käräjä-, tai hovioikeuden tuomioon saattaa kestää vuosia.
viisi vuotta ??
- Anonyymi
Heti on yksi mennyt poistoon eli joku huutelee täällä asiattomuuksia.
- Anonyymi
joku kait myrkyllinen ihminen ....tai joku satunnainen ......
- Anonyymi
on tehty rikosilmoitus. jos se on sama vakiohuutelija täällä.
- Anonyymi
Ei poliisit edes kovin tutki kaikkea kun ovat niin kiireisiä. Tämä huutelija on aikanaan lähettänyt niin törkeitä viedtejä nyttemmin huudellut suomi24 eri palstoilla pitkän aikaa. Toivon että poliisi ne sieltä onkii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175