Tämäkö metsästystä?!

Anonyymi-ap

45

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mallia ottavat englantilaista herrasmiehistä nämä suomalaiset öyhöttäjät kalliine aseineen, ammutaan kesyjä fasaaneja ja jahdin järjestäjän huoleksi jää ammutut linnut. Sitten mennään saunomaan, juodaan konjakkia ja poltwllaan sokareja sekä taputellaan toisia olalle ja naama punaisena sekä vatsa roikkuen kehutaan kuinka uljas metsästäjä oletkaan.

• Anonyymi

Punanaamaisten ja isomahaisten leikkimistä.
      Jotkut miehet eivät aikuistu koskaan.

• Anonyymi

Tuota olen itsekin ihmetellyt.

• Anonyymi

Laitanpa ensikeväänä hautomakoneen lämpiämään ja alan tarhaamaan fasaaneja. Sitten kesällä päästän ne mailleni, niin onpahan lis metsästettävää. Kiitos hyvästä vinkistä.

• Anonyymi

Olet kolme kertaa vastannut omaan viestiisi. 😂 Onko kovinkin yksinäistä? 🤭

• Anonyymi

Olet taas tullut sotkemaan asiallista keskustelua! Mene trolli muualle täältä. Mene hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas tullut sotkemaan asiallista keskustelua! Mene trolli muualle täältä. Mene hoitoon.

Olen metsästäjä ja noin hän vastaa minullekin. Dx trolli ja märisijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen metsästäjä ja noin hän vastaa minullekin. Dx trolli ja märisijä.

xD Että taas "asiallista keskustelua" metsästäjäksi tekeytyneeltä vastustajalta. xD
        Onpa taas ollut yksinäinen ja kiukkua täynnä oleva yö takanasi. Kai poljet oikein lattiaa syvässä metsästäjä vihassasi, kun ei tämä muka metsästäjäksi tekeytymisesi trolliesi ohessa mene enää kenellekään läpi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xD Että taas "asiallista keskustelua" metsästäjäksi tekeytyneeltä vastustajalta. xD
        Onpa taas ollut yksinäinen ja kiukkua täynnä oleva yö takanasi. Kai poljet oikein lattiaa syvässä metsästäjä vihassasi, kun ei tämä muka metsästäjäksi tekeytymisesi trolliesi ohessa mene enää kenellekään läpi. xD

Kuten näemme taas dx märisijä metsästys palstojen iki itkijä ja märisijä kiertää palstoja, kuin kettu tuoretta haaskaa. T. Lapin ukko keskeltä kairaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten näemme taas dx märisijä metsästys palstojen iki itkijä ja märisijä kiertää palstoja, kuin kettu tuoretta haaskaa. T. Lapin ukko keskeltä kairaa.

Tekeydyit taas metsästäjäksi herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Komppaatko sitten taas metsästyksen vastustajana omia metsästäjiin kohdistamia syytöksiäsi? 😂😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeydyit taas metsästäjäksi herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Komppaatko sitten taas metsästyksen vastustajana omia metsästäjiin kohdistamia syytöksiäsi? 😂😂🤭

Tämä 🤭 on täyspäiväinen valehtelija jäi nolosti kiinni 🤤🤤🤤🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä 🤭 on täyspäiväinen valehtelija jäi nolosti kiinni 🤤🤤🤤🤤

Mistäs muka herra palstaa trollaava metsästyksen vastustaja luulee saaneensa minut kiinni? 😂
        Et saa näillä "itte oot" defensseillä käännettyä edelleenkään huomiota pois metsästys palstan trollaamisestasi. 😂
        Miksi kuvittelet, että täällä on vastustajat palsta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs muka herra palstaa trollaava metsästyksen vastustaja luulee saaneensa minut kiinni? 😂
        Et saa näillä "itte oot" defensseillä käännettyä edelleenkään huomiota pois metsästys palstan trollaamisestasi. 😂
        Miksi kuvittelet, että täällä on vastustajat palsta?

2022-12-01👌👌👌👌

• Anonyymi

Aloitus on osittain oikeassa! Itse metsästän vain syödäkseni saaliin. Ensimmäisen riekon sain ansalangalla 1967 ja ja jäniksen vähän myöhemmin ampumalla. Nykymetsästäjissä on paljon mukana sinne sopimatontakin porukkaa, kun esim. teeristä otetaan vain täkkälihat. Isävainaa sano aikoinaan, ettei pidä pyytämäänkään jos ei syö ja kunnioita saalistaan.

• Anonyymi

Metsästyksen vastustajan omien komppaamista metsästys vastaisessa palstatrollaamisessa.

• Anonyymi

Ansalankapyynti on kiellettävä!!

• Anonyymi

Minä syön höynenineen koko teeren.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä syön höynenineen koko teeren.

Väärällä tavalla syöty. 😂

• Anonyymi

Otsikon linkin tapaisessa jahdissa koiran ohjaajalla on valmiita raatoja olkalaukussaan mukana ja herran riistatipautus noudetaan kauempaa näkymättömistä. Pummilaukauksen saalis otetaan olkalaukusta kääntämään pummi tiputukseksi.

Lisäksi koiranohjaaja ei saa keskustella hidalgon kanssa, ellei tämä nimenomaan kysy tai vaadi keskustelua.

• Anonyymi

Uliuliuli älä lue mitään metsästykseen liittyvää kerran se tuo metsästyksen vastustajalle noin pahan olon. 😂
        En minäkään lue sellaisten harrastuksen linkkejä mikä ei kiinnosta minua tippaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uliuliuli älä lue mitään metsästykseen liittyvää kerran se tuo metsästyksen vastustajalle noin pahan olon. 😂
        En minäkään lue sellaisten harrastuksen linkkejä mikä ei kiinnosta minua tippaakaan.

Herrajahdisshan tuo 'raatoja olkalaukussa' on normaali käytäntö. Sillä narrataan hidalgot muka täydellisiksi saalistajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrajahdisshan tuo 'raatoja olkalaukussa' on normaali käytäntö. Sillä narrataan hidalgot muka täydellisiksi saalistajiksi.

Kuten sanottua älä katso tai lue mitään metsästykseen liittyvää kerran se ottaa metsästyksen vastustajaa noin pahasti pattiin. Samoin kuin et tuolla metsästys palstan trollaamisellasi saavuta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottua älä katso tai lue mitään metsästykseen liittyvää kerran se ottaa metsästyksen vastustajaa noin pahasti pattiin. Samoin kuin et tuolla metsästys palstan trollaamisellasi saavuta yhtään mitään.

Jahdeissa olleet koirien omistajat tuon menettelyn paljastivat.

Kyllä naureskeltiin, millaista toimintaa fasaanijahti voikaan olla.

Ite oon metsästänyt noin 60 vuotta, fasaanit olen jahdannut ilman haulikkoa ja koiraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahdeissa olleet koirien omistajat tuon menettelyn paljastivat.

Kyllä naureskeltiin, millaista toimintaa fasaanijahti voikaan olla.

Ite oon metsästänyt noin 60 vuotta, fasaanit olen jahdannut ilman haulikkoa ja koiraa.

Ja ihan sattumoisin "metsästäjänä" osallistut palstalla aktiiviseen metsästäjien mustamaalaamis kampanjaasi. xD
        Uskoo ken haluaa muka "metsästäjänä" esiintymistäsi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan sattumoisin "metsästäjänä" osallistut palstalla aktiiviseen metsästäjien mustamaalaamis kampanjaasi. xD
        Uskoo ken haluaa muka "metsästäjänä" esiintymistäsi. xD

Suuren rahan bisnes-metsästyskulttuurin metodeja tuossa vain halveerasin.
        Metsästysharrastus on aivan muuta, siellä saalisvarmuutta ja ammunnan onnistumista ei varmisteta toiminnanharjoittajan järjestämällä etukäteissaaliilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästysharrastus on aivan muuta, siellä saalisvarmuutta ja ammunnan onnistumista ei varmisteta toiminnanharjoittajan järjestämällä etukäteissaaliilla.

Älä lue sellaisia juttuja tai asioita mitä oma ideologinen vastaisuutesi ei hyväksy. Saattaa mielenterveytesikin pysyä paremmalla tolalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoo kun paljastit fasuvouhkeen, kyl muakii nakrattaa isonrahan pelleilyt.
        Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoo kun paljastit fasuvouhkeen, kyl muakii nakrattaa isonrahan pelleilyt.
        Kiitos.

Itseltään saa jälleen parhaimmat vastaukset. xD

• Anonyymi

Ainoa järkevä metsämies on lapin ukko.

• Anonyymi

Joo kyllä aloittaja on oikeassa, en minäkään tuota metsästyksenä pidä vaan ihan ampumisena.

• Anonyymi

Itseltään saa parhaimmat vastaukset myös metsästys palstan trollaamisessa. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseltään saa parhaimmat vastaukset myös metsästys palstan trollaamisessa. 😂😂

Dx on hereillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dx on hereillä!

Jos se on🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dx on hereillä!

Hyvä, että myönnät sen miksi trollaat aktiivisesti metsästys palstaa metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että myönnät sen miksi trollaat aktiivisesti metsästys palstaa metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi. xD

Kukaan muu täällä ei trollaa kuin dx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan muu täällä ei trollaa kuin dx

Näytä täältä yksikin sellainen kommenttini missä trollaisin metsästäjiä herra metsästyksen vastustaja? xD

• Anonyymi

Ei saa mustamaalata!!! Ei saa mesästäjää mustamaalata eikä maalittaa. Nyt ei saa sitä tehdä. Mustamaalaaminen nyt kielletty!

• Anonyymi

Noniin edistystä ja vielä, kun tuon saisi sinulle metsästys vastaiselle luupäälle menemään läpi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin edistystä ja vielä, kun tuon saisi sinulle metsästys vastaiselle luupäälle menemään läpi. xD

Nyt ei saa mustamaalata!! Se on kielletty!! Ei saa maalittaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei saa mustamaalata!! Se on kielletty!! Ei saa maalittaa!!

Noniin, edistystä. Vielä kun tuon saa sinun metsästyksen vastustajan umpiluupäähän juurrutettua. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, edistystä. Vielä kun tuon saa sinun metsästyksen vastustajan umpiluupäähän juurrutettua. xD

Älä mustamaalaa minua!!! Ei saa mustamaalata!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mustamaalaa minua!!! Ei saa mustamaalata!

Dx märinämokkeri mustamaalaa jokaisen toisen kirjoituksen, oli hän metsästäjä tai ei. Märinämokkeri vastaa lähes identtisesti jokaiselle ihmiselle. Psykologiaa opiskelleena väittäisin hänen olevan narsisti ja lapsena kiusattu jonkun poikkeavuuden vuoksi. Meidän metsästäjien pitääkin osoittaa hänelle laajaa ymmärrystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dx märinämokkeri mustamaalaa jokaisen toisen kirjoituksen, oli hän metsästäjä tai ei. Märinämokkeri vastaa lähes identtisesti jokaiselle ihmiselle. Psykologiaa opiskelleena väittäisin hänen olevan narsisti ja lapsena kiusattu jonkun poikkeavuuden vuoksi. Meidän metsästäjien pitääkin osoittaa hänelle laajaa ymmärrystä.

Kommentoi palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja joka itse on nauranut täällä metsästäjille näin "sinua kiusataan". 😂
        Projisointi vaihe iski näemmä taas vastustajan päälle. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja joka itse on nauranut täällä metsästäjille näin "sinua kiusataan". 😂
        Projisointi vaihe iski näemmä taas vastustajan päälle. 🤭

Äidinkielen mestari vauhdissa.👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍💻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äidinkielen mestari vauhdissa.👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍💻

Harmittaako, kun et älyllisen tasosi kanssa pärjää fiksuimmille metsästäjille metsästys vastaisessa trollaamisessasi? xD

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      453
      5087
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      74
      3099
    3. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      383
      2030
    4. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1320
    5. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      23
      1258
    6. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      6
      935
    7. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      128
      931
    8. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      908
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      70
      885
    10. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      46
      877
    Aihe