Moi,
auttakaa tyhmää :)
Meillä otsikon konsoli. Nyt pitäisi pojan saada ladattua Fortnite mutta ei riitä tila. Toki pelejä voisi poistaa,ne lienee saa aina Game Passin kautta takaisin. Mutta kysymys kuuluukin. Saako muistitikkua hyödynnettyä jotenkin? Mä en tajua noista konsoleista mitään :)
Siksi kyselen tyhmiä. Kiitos jos joku vaivautuu jeesaamaan.
Xbox X/S lisää tilaa
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Se vaatii semmoisen oman muistikortin mutta se on todella kallis melkein 200e maksaa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. No voi prkl..eipä ole järkeä ostaa sitten sellaista.
- Anonyymi
Ulkoinen kiintolevy tallennus tilaksi, niin saa pelejä tallennettua.
Minulla on 2 TB ulkoinen HDD kiintolevy, johon olen pelejä tallettanut.
Ulkoinen SSD levy olisi tietenkin vielä parempi, mutta ne on paljon kalliinpia.
Ulkoinen kiiintolevy pitää ensin liittää pelikonsoliin ja sen jälkeen valikosta alustaa se pelien talletusta varten.
Meikäläisellä on toinen ongelma ei siis pelien tallentamiseen, vaan pelileikkeiden tallentamiseen XBoc OneX pelikonsolissa.
Kun liitin ulkoisen kiintolevyn, niin jonkun aikaa tallensi pelileikkeitä eli pelaamista, mutta välillä ilmoittaa, että asema on liian hidas.
SSD aseman hankin, jossa C- liitäntä, mutta siinäkin ilmoitti, että asema on liian hidas, vika on ilmeisesti liitäntäjohdossa jonka saa siihen USB-C liitäntään ja toisessa päässä on USB 3.2 liitäntä.
Sitten kokeilin USB muistitikkua joka jonkun aikaa toimi ja tallensi pelaamista, mutta sitten ilmoitti että liian hidas pelivideon tallennukseen.
Mietin, että pitäskö hankkia usb SSD muistitikku, jossa on kirjoitus nopeus 1000 Mb/s, kun siinä muistitikussa jota kokeilin on kirjoitus nopes varmaan jotain 100 Mb/s, kun se oli alle 15€ muistitikku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950