Outoja haluja hoitokoirallani?

Anonyymi-ap

Lupasin ottaa tilapäisesti työkaverini ison koiran hoitooni hänen jouduttuaan viikoksi sairaalaan pieneen leikkaukseen ja vähän ihmettelin kun sanoi sillä olevan outoja tapoja.
Ulkoilutin joka päivä sitä ja kun olen pienikokoinen on se joskus aikamoista taistelua sen viedessä mua väkisin nähdessään metsässä jotain mielenkiintoista.
Mutta, se vasta outoa olikin, tullessani alasti suihkusta ja kumarruin nostaakseni pudottamani pikkuhousut lattialta, koira hyökkäsi voimalla takaapäin ja kaatuessani kontalleen alkoi nuolemaan paljasta pimppaani.
Kauhukseni huomasin kuinka sillä oli elin jäykkänä ja hyppäsi samantien päälleni ja tunsin kuinka sen jäykkä kalu haeskeli suihkusta vieläkin märkää pimppaani ja välillä tunsin kuinka se osui peppureikäänikin.
Se oli jo pimppani huulillani ja menossa sisääni, kunnes sain sen pois selästäni, pelästyin tietysti melkoisesti ja huomasin selvästi ettei se ollut ensimmäinen kerta koiralle.
Asuin yksin kaksiossani ja jotenkin se jälkeenpäin kiihoittikin, mitä teen, annanko sen tulla sisääni ja onko muilla vastaavasta tapauksesta kokemusta, se nuoleminenkin teki jotenkin hyvää, kun karkea kieli osui klittaani
Maalla usein näin kuinka kaksi koiraa oli ns: nalkissa, mitenkä se on mahdollista ja voiko niin tapahtua myös mulle jos.....

6

2238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna sen astua sinut, yllätyt positiivisesti.
      Nimim. Tyttö ja rottweiler

• Anonyymi

Olisi todella upeaa katsella naista/tyttöä ja koiraa
      M42

• Anonyymi

Työkaverisi on leikkinyt koiran kanssa...

• Anonyymi

Se on kyllä aika outoa, että se koiran kieli on karhea??

• Anonyymi

Jos samanhenkistä seuraa kaipaat niin täällä on aika mielenkiintoista juttua ihmisistä jotka elää parisuhteessa koiriensa kanssa. Tolla sivustolla on vaan aika vähän porukkaa mutta tuolla puhutaan vakavasti aiheesta ja mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon. https://seksifoorumi-keskustelu.fi/forum/topic/elaimet/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe