Lupasin ottaa tilapäisesti työkaverini ison koiran hoitooni hänen jouduttuaan viikoksi sairaalaan pieneen leikkaukseen ja vähän ihmettelin kun sanoi sillä olevan outoja tapoja.
Ulkoilutin joka päivä sitä ja kun olen pienikokoinen on se joskus aikamoista taistelua sen viedessä mua väkisin nähdessään metsässä jotain mielenkiintoista.
Mutta, se vasta outoa olikin, tullessani alasti suihkusta ja kumarruin nostaakseni pudottamani pikkuhousut lattialta, koira hyökkäsi voimalla takaapäin ja kaatuessani kontalleen alkoi nuolemaan paljasta pimppaani.
Kauhukseni huomasin kuinka sillä oli elin jäykkänä ja hyppäsi samantien päälleni ja tunsin kuinka sen jäykkä kalu haeskeli suihkusta vieläkin märkää pimppaani ja välillä tunsin kuinka se osui peppureikäänikin.
Se oli jo pimppani huulillani ja menossa sisääni, kunnes sain sen pois selästäni, pelästyin tietysti melkoisesti ja huomasin selvästi ettei se ollut ensimmäinen kerta koiralle.
Asuin yksin kaksiossani ja jotenkin se jälkeenpäin kiihoittikin, mitä teen, annanko sen tulla sisääni ja onko muilla vastaavasta tapauksesta kokemusta, se nuoleminenkin teki jotenkin hyvää, kun karkea kieli osui klittaani
Maalla usein näin kuinka kaksi koiraa oli ns: nalkissa, mitenkä se on mahdollista ja voiko niin tapahtua myös mulle jos.....
Outoja haluja hoitokoirallani?
Anonyymi-ap
6
2238
Vastaukset
- Anonyymi
Anna sen astua sinut, yllätyt positiivisesti.
Nimim. Tyttö ja rottweiler - Anonyymi
Olisi todella upeaa katsella naista/tyttöä ja koiraa
M42 - Anonyymi
Työkaverisi on leikkinyt koiran kanssa...
- Anonyymi
Se on kyllä aika outoa, että se koiran kieli on karhea??
- Anonyymi
Jos samanhenkistä seuraa kaipaat niin täällä on aika mielenkiintoista juttua ihmisistä jotka elää parisuhteessa koiriensa kanssa. Tolla sivustolla on vaan aika vähän porukkaa mutta tuolla puhutaan vakavasti aiheesta ja mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon. https://seksifoorumi-keskustelu.fi/forum/topic/elaimet/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707