This nickname will not see the year 2025. This nickname will expire on December 30, 2024. Thank you, nothing more to say. 💤💤💤
🫡🫡 näkemiin ja näkemiin!
Asiaa rekisteröityneille nimimerkille (muita asia ei koske)
10
242
Vastaukset
Tämä nimimerkki ei tule näkemään vuotta 2025. Tämä nimimerkin aika on loppua 30.12.2024. Kiitos, ei sanottavaa enää. 💤💤💤
- Anonyymi
Poistettu. Näkemiin!! ilmannimiiä sanoo adios! Hyvästi!!!!
- Anonyymi
🤠🤠 Hyvää vuotta 2025 🤠🤠
🤠🤠🤠Tämä nimimerkki ei tule näkemään vuotta 2025. Tämä nimimerkin aika on loppua 30.12.2024. Kiitos, ei sanottavaa enää. 💤💤💤
Hyvästi vielä kerran ja näkemiin!
Talvi tuli, ja oli aika ilmannimiiä poistua täältä näyttämöltä kun toinen maailma on ja kutsuu. En ole surullinen, olen tyytyväinen. Elämä on hyvin, mutta aika tämä näyttämö vaihtuu muihin maisemiin ja elämään
- Anonyymi
Kaikki muut ovat jo lähteneet. Adios!
- Anonyymi
Pää näyttämö eli elämä kutsuu!
Tervehdys! Onpas ikävää että lähdet..
Hyviä vointeja ja uutta vuotta!- Anonyymi
Ei ollu nimimerkki sopiva.. En tykänny enää
Vanha nimimerkki on mukana uudessa, mutta nyt tämä on täydellinen. Ja tykkään tästä.
Sä oot vaihtanut nimimerkki ja muistan aina kuinka kittie sä olit. Moikka CHIhuhuMama1981
- Anonyymi
miksei oi semmosta hevostako tartartar?
jos olis nii heti pelaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657