Mitä on luova tanssi?
Luova tanssi eli creative dance, on tanssin muoto, jolle ei ole suoranaista ja selkeää yhtä määritelmää. Se antaa mahdollisuuden kekseliäisyydelle ja laajalla itsensä ilmaisulle tanssin keinoin.''
Hyvät artistit kerää osaamattomia tanssijoita
4
159
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tanssi vaatii?
Ensimmäiseksi tanssitaide vaatii aja- tuksella tuotettua kehon liikettä, sillä tietoisuus tekee arkiliikkeestä tanssia. Toiseksi tanssitaide vaatii hallittua tekniikkaa merkitysten ja tunteiden ilmaisemiseksi kehon liikkeen avulla. Tällöin liikkeen muoto tulee riittävän puhtaaksi ilmaisemaan haluttuja merkityksiä. - Anonyymi
Miksi tanssi on hyvä harrastus?
Tanssiminen vahvistaa lihaksia, kehittää tasapainoa, lisää liikkuvutta ja auttaa kehonhallinnan haasteissa. Koordinaatiokyky paranee tanssin kautta ja kaikkeen liikkumiseen tulee lisää varmuutta. Tanssilajeissa on valinnan varaa, voit valita itsellesi sopivan sen mukaan minkä tyyppistä liikuntaa haluat kehollesi.17.1.2023 - Anonyymi
Mikä on suosituin tanssilaji?
Salsa. Salsa on maailman suosituin tanssilaji. Suomessa Salsa on yleistynyt myös lavoilla sitä mukaa, kun orkesterit ovat ottaneet salsamusiikkia ohjelmistoihinsa.- Anonyymi
Salsan joviaalissa gendressä ei juurikaan välitetä siitä, että salsaa on jopa jonkin verran vaikeampi soittaa kuin tanssia eli se ei nyt ole näissä salsapiireissä kovin nuukaa ollut, soittaako orkesteri humppaa, sambaa vai tsatsatsaata tai jotain näiltä väleiltä salsana. Mutta kumminkin äidinkielenään suomea puhuvista muusikoista koottuja salsansoittotaitoisia tanssiorkestereita Suomessa on ollut siten, että 30% näistä on kuolemantapauksen takia lopettanut, 30% on jäänyt ennalta määräämättömän pituiselle keikkailutauolle ja 30% käy tanssipaikassa keikalla noin kerran vuodessa tai kahdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807