Pialla on uusi undulaatti. Sen nimi on Teppo. Teppo syö siemeniä. Pia syö kinkkua ja myös siemeniä silloin tällöin. Pialla on pihasauna. Pia ei lämmitä saunaa, hän käy suihkussa kyllä. Diego on koira, se ikävöi Mattia. Pia täytti 64, mutta näyttää kyllä muutaman vuoden nuoremmalta. Jouluna Pia kävi matin haudalla ja muistomerkillä. Pia haluaisi näköispatsaan Pulpin Siwan pihaan josta Matti haki aina santtua. Uutenavuotena Pia aikoo valaa tinaa ja kertoa siitä seiskalle. Viime vuonna tina oli munan muotoinen, vai oliko se pojan tekemä pipari. Toinen pipari oli kuin Pian pipari. Pia tahtoisi muuttaa Espanjaan Akin ja Helin luokse tai naapuriin. Heli ja Pia ovat ystäviä mutta Aki ei tykkää Piasta. Espanjassa on lämmin. Pia ei tykkää lumitöistä. Matti piti aina pihan mintissä, Pian poika on nyt intissä. Ensi vuonna Pia aloittaa kuntokuurin, hänellä on salikortti. Pia haaveilee että toukokuussa hän pukkaa 100kg penkistä. Juhannuksena Pia vetää päiväkännit kaverin kanssa ja tekee kukkaseppeleen molemmille. Pia katsoo pihakaivoon mutta ei näe mitään, Pia meinaa pudota kaivoon mutta kaveri saa jalasta kiinni. Loppukesän Pia on kuivin suin, Pia ei ole alkoholisti. Syksyllä Pia laittaa pihaa ja löytää Matin kadottaman sormuksen. Pia kaipaa Mattia ja lämmittää pihasaunan. Pia pukeutuu Matin kylpytakkiin ja itkee..
Pia Nykänen uutisia
Anonyymi-ap
3
314
Vastaukset
- Anonyymi
Entä sitten?
- Anonyymi
Älä ole malttamaton, Pia uutisia seuraavan kerran vuoden päästä.
- Anonyymi
Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita
Minä olen muistanut sinut hyvin
Niin paljon paremmin kuin ketään muuta
Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina
Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita
Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain
Valona yössä vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24515210Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251686