Suomen valtiolla on osakkeita suorassa omistuksessa valtion kanslialla ja solidiumissa ,en ole varma kumpaa tämä uutinen koski ,
mutta sellainen uutinen viimme viikolla oli että lähes puolet 3. v. aikana on laskenut arvo !
Onhan meidän eläkerahatkin osakeissa ja tuottaahan ne tasaisesti huonompinakin vuosina jotain yleensä ja parempina vielä paremmin.
Eihän tuohon hommaan kummoinen ukko tarvis olla ,että osais hoitaa tuota salkkua !
EIKÖ HOITAMATON SALKKUKIN TUOTA KESKIMÄÄRIN PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ KESKIMÄÄRIN 8% / VUOSI KUN MUISTAA VÄHÄN HAJAUTTAA EIKÄ TOIMI YHTÄ TYHMÄSTI KUIN VALTIO ETTÄ OSTAA KALLIILLA JA MYY HALVALLA.
Kalliita töppejä vaan tuollaiset ,ehdottaisinkin sen takia henkilö vaihdoksia ja äkkiä !
Miten Suomen valtiolla voi olla niin huonot sijoittajat että osakkeiden arvo n. puoliutuu 3 v. ?
Anonyymi-ap
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta epäilen että valtio tekee vaan palkan korotuksen noille toheloille ja politikot taputtaa selkään vaan... sillalailla se valtion talous toimii...
- Anonyymi
Solidiumin sijoituksissa ei ole hurraamista !
https://www.salkunrakentaja.fi/2024/01/solidium-tuotto-pakkasella/ - Anonyymi
Nämä missä on kirjaimet VNK taisi olla niitä osakkaita josta uutisoitiin kuinka niiden arvo on tippunut lähes puoleen
https://valtioneuvosto.fi/omistajaohjaus/yhtiot
Että sellaisia salkun hoitajia meillä on ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040