Oon siis 4-luokalla oleva tyttö jolla ei oo viel alkanu kuukautiset, mutta mitä tehdä jos tulee menket esim. Koulussa, treeneissä yms.
Menkat. Mitä tehdä.
1
197
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein kannattaisi alkaa pitämään mukana siteitä, että saa suojan sitten, kun menkat alkaa.
Ja jos vaikuttaa, että olisivat jossain kohtaa juuri alkamassa, niin suojan voi laittaa varalle sinne pöksyihin, ettei satu vahinkoa ja tule esim. vuoto housujen läpi.
Itselläni oli nuorena hyvä tuuri, kun joka kerta menkkojen alkaessa aina edellisenä iltana nipisteli alavatsassa tavalla, josta tiesin, että seuraavana aamuna alkaa menkat.
Ekat menkat on vähän eri asia, kun ei välttämättä tiedä milloin alkaa. Aika usein taitaa alkaa kuitenkin vessakäynnin yhteydessä. Ainakin olisi hyvä, jos niin tapahtuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699