S21U -kannattaako kohta 4 vuotta vanhaan puhelimeen enää vaihtaa akkua?

Anonyymi-ap

Eli omassa Samsungin Galaxy S21 ultrassa on varmaankin akku finaalissa, koska puhelin on alkanut jatkuvasti sammua ja käynnistyä itsekseen uudelleen. Akku ei kyllä kulu muuten normaalia nopeammin, mutta en ole keksinyt mikä muukaan vois olla vialla. Olen poistanut sovelluksia, päivittänyt sovelluksia, päivittänyt käyttöjärjestelmän jo kahdesti, kieltänyt sovellusten automaattisen päivittämisen, poistanut puhelimelta tiedostoja, säätänyt kaikennäköisiä asetuksia, mutta vika vain jatkuu.

Tällä hetkellä ois varaa ostaa uudeksi puhelimeksi joku 200-300 euron puhelin. Akun vaihtaminen vanhaan maksais ehkä satasen. Siksi mietin että kannattaisko se akku vaihtaa vai ostaa mieluummin uusi puhelin, vaikkakin paljon halvempi. En tiedä kauanko Samsungilla saa päivityksiä, että vaikka vaihtaisin sen akun, niin onko puhelin niin vanha että päivitykset loppuu muutenkin kohta. Lisäksi on riski ettei akun vaihto autakaan sammumisongelmaan. Eli kummin tekisitte: Uusi akku vanhaan puhelimeen vai uusi halpa puhelin?

9

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata, luultavasti päivytykset loppuvat pian ossta google pixel saat päivityksiä 7v

• Anonyymi
      • Anonyymi

Turha homma kun päivitykset loppuvat ihan kohta..

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Tuon aloituksen on pakko olla jonkun prs-lärvin tekemä provo.
      Ei kai kukaan tervejärkinen ihminen käytä noin vanhaa luuria,
      tai ehkä korkeintaan puoli eurooppaa kattavassa rahapulassaan.

HEH HEH

• Anonyymi

S21 ultra saa viellä android 15 päivityksen jossain vaiheessa joten kyllä sillä tuonne 2026 puolelle pärjää viellä ihan hyvin.

• Anonyymi

Aika heikko jos neljä vuotta akku kestää. Mulla on Motorola motoG6+ ja siinä akku kestänyt jo 10 vuotta.

• Anonyymi

Aika erikoista, että akku on kestänyt 10 vuotta, kun puhelinmalli ei ole vielä seitsemääkään vuotta vanha? 🧐

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe