Nykyinen hallitus kyllä tyrii tuon kännykkäjutunkin. Laki pitäisi olla selkeä, koulujen paikallisten seriffien ei pitäisi päästä päättämään asiassa ja luomaan omia pykäliään, siellä heiluu monenlaista tyyppiä, oman kokemuksen lisäksi asiaa vahvistaa viisi lastani, nyt jo aikuisia.
Ja sitten, oppilaitten on voitava pitää puhelin käytössä koulumatkalla, turvallisuuden vuoksi, lapselle suuri asia jotta tietävät saavansa matkalla yhteyden vanhempiinsa.
Myös koulusta on saatava soittaa jos sattuu jotakin pahaa, siksi aikaa puhelin oltava saatavilla.
Uusi lakiesitys: Kännykät kielletään perusopetuksessa
1
124
Vastaukset
- Anonyymi
Koulut saavat itse päättää, miten ne hoitaa kännykkähomman. JOillakin se on puhelinparkki, joillakin laatikko kaapissa, joillakin puhelin repussa kiini. Jos ei pysy repusssa, sen voi sitten ope ottaa pois. Koulukohtaisesti päättää.
Puhelin on lapsen omaisuutta, ei sitä kukaan väkisin pois ota. Vanhempien kanssa sovitaan miten koulussa toimitaan.
Minun luokan oppilaat voivat pitää puhelimet suljettuina repussa, eikä siihen kosekta koulupäivän aikana muuten kuin sovitusti. Ellei se toimi, sitten muutetaan käytäntöä.
Puhelinparkki on minusta hyvä, siinä lapset näkevät että oma puhelin on tallessa, eikä siihen kukaan koske.
T: ope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei633304Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071762- 1061082
- 921042
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163820- 42816
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59762Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28725