Nykyinen hallitus kyllä tyrii tuon kännykkäjutunkin. Laki pitäisi olla selkeä, koulujen paikallisten seriffien ei pitäisi päästä päättämään asiassa ja luomaan omia pykäliään, siellä heiluu monenlaista tyyppiä, oman kokemuksen lisäksi asiaa vahvistaa viisi lastani, nyt jo aikuisia.
Ja sitten, oppilaitten on voitava pitää puhelin käytössä koulumatkalla, turvallisuuden vuoksi, lapselle suuri asia jotta tietävät saavansa matkalla yhteyden vanhempiinsa.
Myös koulusta on saatava soittaa jos sattuu jotakin pahaa, siksi aikaa puhelin oltava saatavilla.
Uusi lakiesitys: Kännykät kielletään perusopetuksessa
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Koulut saavat itse päättää, miten ne hoitaa kännykkähomman. JOillakin se on puhelinparkki, joillakin laatikko kaapissa, joillakin puhelin repussa kiini. Jos ei pysy repusssa, sen voi sitten ope ottaa pois. Koulukohtaisesti päättää.
Puhelin on lapsen omaisuutta, ei sitä kukaan väkisin pois ota. Vanhempien kanssa sovitaan miten koulussa toimitaan.
Minun luokan oppilaat voivat pitää puhelimet suljettuina repussa, eikä siihen kosekta koulupäivän aikana muuten kuin sovitusti. Ellei se toimi, sitten muutetaan käytäntöä.
Puhelinparkki on minusta hyvä, siinä lapset näkevät että oma puhelin on tallessa, eikä siihen kukaan koske.
T: ope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694