Nykyinen hallitus kyllä tyrii tuon kännykkäjutunkin. Laki pitäisi olla selkeä, koulujen paikallisten seriffien ei pitäisi päästä päättämään asiassa ja luomaan omia pykäliään, siellä heiluu monenlaista tyyppiä, oman kokemuksen lisäksi asiaa vahvistaa viisi lastani, nyt jo aikuisia.
Ja sitten, oppilaitten on voitava pitää puhelin käytössä koulumatkalla, turvallisuuden vuoksi, lapselle suuri asia jotta tietävät saavansa matkalla yhteyden vanhempiinsa.
Myös koulusta on saatava soittaa jos sattuu jotakin pahaa, siksi aikaa puhelin oltava saatavilla.
Uusi lakiesitys: Kännykät kielletään perusopetuksessa
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
Koulut saavat itse päättää, miten ne hoitaa kännykkähomman. JOillakin se on puhelinparkki, joillakin laatikko kaapissa, joillakin puhelin repussa kiini. Jos ei pysy repusssa, sen voi sitten ope ottaa pois. Koulukohtaisesti päättää.
Puhelin on lapsen omaisuutta, ei sitä kukaan väkisin pois ota. Vanhempien kanssa sovitaan miten koulussa toimitaan.
Minun luokan oppilaat voivat pitää puhelimet suljettuina repussa, eikä siihen kosekta koulupäivän aikana muuten kuin sovitusti. Ellei se toimi, sitten muutetaan käytäntöä.
Puhelinparkki on minusta hyvä, siinä lapset näkevät että oma puhelin on tallessa, eikä siihen kukaan koske.
T: ope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531673- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56824
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698