Error code 101102

Anonyymi-ap

"The video player failed to load"
Netissä on neuvoja mutta ettei tarvitsi ajaa kaikkia löytääkseen probleeman niin kysyn jos joku olisi löytänyt miten helposti korjaisi tämän.
Probleema ei ole minun kaikissa koneissa mutta yhdessä parhaimmassa koneessa on tämä probleema.

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuokin ongelma koskee vain Windowsia. Vaikka se ilmeneekin joskus kolmansissa ohjelmissa!

• Anonyymi

"kolmansissa ohjelmissa!" voi vittu mikä idiootti.

• Anonyymi

Katopa tuosta.
      https://support.mozilla.org/en-US/questions/1257255
      Joku selaimen lisäosa ehkä vanhentunut. Kokeile käyttää selainta ensin lisäosat pois päältä. Jos toimii nyt, vika on lisäosissa. Päivitä lisäosat. Jos ei auta, niin käy läpi lisäosa kerrallaan, et mikä ongelman aiheuttaa. Veikkaan, että jos käytössäsi on mainostentorjunta lisäosa, niin se voi estää videota toistumasta.
      Kokeile näitä neuvoja ja kerro sitten miten kävi.
      https://support.mozilla.org/en-US/questions/1257255

• Anonyymi

Ongelma on Windowsin kyvystä ladata videota oikein1

• Anonyymi

Hei, Lisäosat ei vaikuta tähän ongelmaan. Minullla koneissani on samat: Canvas Fingerprint Defender, I don´t care about cookies, UBlock Origin, Privacy Badger. Kokeilin ottaa pois väliaikaisesti mutta sama ongelma MSI:n koneessa mutta ei Acer uudemmassa koneessa.
        Molemmissa Nvidea, ei uusinta. Kaikki ajurit ovat uusimmat ja nettiselain on Opera, siinäkään ei voi olla vikaa koska toisessa koneessa toimii ja toisessa ei.
        Kuitenkin kaverilla on uusin Win11 ja hänelläkin tämä "The video player failed to load" ilmoitus ei aina tule alussa kun katsoo filmiä mutta ei voi katsoa filmiä loppuun asti koska jossain vaiheessa tulee tämä ilmoitus.
        Ehkä täytyy ajaa ne kaikki tavanomaiset "fixit" (toivottavasti ei kaikkia) mitä netistä löytyy.
        Probleema ei minulla ole kovin iso koska toisella koneella toimii hyvin mutta haluisin vaan tietää miksi ei toimi toisella koneella ja kaverin koneessa jossa on Win11.
        Minulla Win10 sekä Win8.1. ja Opera selain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, Lisäosat ei vaikuta tähän ongelmaan. Minullla koneissani on samat: Canvas Fingerprint Defender, I don´t care about cookies, UBlock Origin, Privacy Badger. Kokeilin ottaa pois väliaikaisesti mutta sama ongelma MSI:n koneessa mutta ei Acer uudemmassa koneessa.
        Molemmissa Nvidea, ei uusinta. Kaikki ajurit ovat uusimmat ja nettiselain on Opera, siinäkään ei voi olla vikaa koska toisessa koneessa toimii ja toisessa ei.
        Kuitenkin kaverilla on uusin Win11 ja hänelläkin tämä "The video player failed to load" ilmoitus ei aina tule alussa kun katsoo filmiä mutta ei voi katsoa filmiä loppuun asti koska jossain vaiheessa tulee tämä ilmoitus.
        Ehkä täytyy ajaa ne kaikki tavanomaiset "fixit" (toivottavasti ei kaikkia) mitä netistä löytyy.
        Probleema ei minulla ole kovin iso koska toisella koneella toimii hyvin mutta haluisin vaan tietää miksi ei toimi toisella koneella ja kaverin koneessa jossa on Win11.
        Minulla Win10 sekä Win8.1. ja Opera selain.

Tässä vielä:
        https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/video-player-wont-loadplay/84ed8e02-7d9a-4e7f-bcc9-e612f84994fd

• Anonyymi

En ole ikinä moista tavannutkaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe