"The video player failed to load"
Netissä on neuvoja mutta ettei tarvitsi ajaa kaikkia löytääkseen probleeman niin kysyn jos joku olisi löytänyt miten helposti korjaisi tämän.
Probleema ei ole minun kaikissa koneissa mutta yhdessä parhaimmassa koneessa on tämä probleema.
Error code 101102
7
168
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokin ongelma koskee vain Windowsia. Vaikka se ilmeneekin joskus kolmansissa ohjelmissa!
- Anonyymi
"kolmansissa ohjelmissa!" voi vittu mikä idiootti.
- Anonyymi
Katopa tuosta.
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1257255
Joku selaimen lisäosa ehkä vanhentunut. Kokeile käyttää selainta ensin lisäosat pois päältä. Jos toimii nyt, vika on lisäosissa. Päivitä lisäosat. Jos ei auta, niin käy läpi lisäosa kerrallaan, et mikä ongelman aiheuttaa. Veikkaan, että jos käytössäsi on mainostentorjunta lisäosa, niin se voi estää videota toistumasta.
Kokeile näitä neuvoja ja kerro sitten miten kävi.
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1257255- Anonyymi
Ongelma on Windowsin kyvystä ladata videota oikein1
- Anonyymi
Hei, Lisäosat ei vaikuta tähän ongelmaan. Minullla koneissani on samat: Canvas Fingerprint Defender, I don´t care about cookies, UBlock Origin, Privacy Badger. Kokeilin ottaa pois väliaikaisesti mutta sama ongelma MSI:n koneessa mutta ei Acer uudemmassa koneessa.
Molemmissa Nvidea, ei uusinta. Kaikki ajurit ovat uusimmat ja nettiselain on Opera, siinäkään ei voi olla vikaa koska toisessa koneessa toimii ja toisessa ei.
Kuitenkin kaverilla on uusin Win11 ja hänelläkin tämä "The video player failed to load" ilmoitus ei aina tule alussa kun katsoo filmiä mutta ei voi katsoa filmiä loppuun asti koska jossain vaiheessa tulee tämä ilmoitus.
Ehkä täytyy ajaa ne kaikki tavanomaiset "fixit" (toivottavasti ei kaikkia) mitä netistä löytyy.
Probleema ei minulla ole kovin iso koska toisella koneella toimii hyvin mutta haluisin vaan tietää miksi ei toimi toisella koneella ja kaverin koneessa jossa on Win11.
Minulla Win10 sekä Win8.1. ja Opera selain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, Lisäosat ei vaikuta tähän ongelmaan. Minullla koneissani on samat: Canvas Fingerprint Defender, I don´t care about cookies, UBlock Origin, Privacy Badger. Kokeilin ottaa pois väliaikaisesti mutta sama ongelma MSI:n koneessa mutta ei Acer uudemmassa koneessa.
Molemmissa Nvidea, ei uusinta. Kaikki ajurit ovat uusimmat ja nettiselain on Opera, siinäkään ei voi olla vikaa koska toisessa koneessa toimii ja toisessa ei.
Kuitenkin kaverilla on uusin Win11 ja hänelläkin tämä "The video player failed to load" ilmoitus ei aina tule alussa kun katsoo filmiä mutta ei voi katsoa filmiä loppuun asti koska jossain vaiheessa tulee tämä ilmoitus.
Ehkä täytyy ajaa ne kaikki tavanomaiset "fixit" (toivottavasti ei kaikkia) mitä netistä löytyy.
Probleema ei minulla ole kovin iso koska toisella koneella toimii hyvin mutta haluisin vaan tietää miksi ei toimi toisella koneella ja kaverin koneessa jossa on Win11.
Minulla Win10 sekä Win8.1. ja Opera selain.
- Anonyymi
En ole ikinä moista tavannutkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6078021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413073Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4002153- 1281327
- 311293
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923