Miten pienissä asusteissa liikutte yleisissä tiloissa? Menettekö samaan hissiin muiden kanssa jos ootte lähes nakuna? Vai pukeudutteko turkilsiin kun viette esim roskat?
Taloyhtiön yleisissä tiloissa vain aamutakissa ja tohveleissa liikuskelu: uhka vai mahdollisuus?
66
491
Vastaukset
- Anonyymi
Oloasussa saatan liikkua rapussa ja pihassa.
- Anonyymi
Nimittäin tossa joku just sanoi :
”Mä en oo ikinä nähnyt niin lyhyttä aamutakkia kun se sun” 😂 - Anonyymi
Meillä on pieni rappu. Vain 6 asuntoa. Olen kyllä ollut välillä melko niukoissa vaatteissa. Mutta olen jo vanha akka, niin en sillä tavalla kai aiheuta mitään ruuhkaa, jos viuhahtelen 😂
- Anonyymi
😂😂😚
- Anonyymi
Et todellakaan, mutta sehän on hyvä vaan kun saa kulkea ilman ruuhkaa..
- Anonyymi
Miksi pitäisi kulkea lähes nakuna?
- Anonyymi
Meillä joku 50 asuntoa mutta aina saa olla varpaillaan kun liikkuu ettei ole ylipukeutunut😂Siksi turvallisinta on käyttää jotain babydollia ja villamyssyä päässä. Joskus kyllä kenguruille kateellinen kun ei oo mahapussia johon sais röökit ja sytkän. Joskus kotiavaimetkin unohtuu.
Jahas naapurin IPA lähti just ulos. Arvasitte varmaan että se on 🐶🐾
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Tuu takas kulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu takas kulta.
Täällä olen rakas ❤️🤗
Onko ikävä?
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu takas kulta.
Oletko röökimies? Muuten en ole kotona😂
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu takas kulta.
Missä väli (lihassa) lehdellä olet rakkaani? ❤️🤗
🚬👩🏻🦳
Aina on päällysvaatteet päällä kun menen ovesta ulos. En hiippaile huvikseni käytävillä.
- Anonyymi
Järkevä olet🤗
- Anonyymi
Ap pyytää lisää pukeutumisvinkkejä
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Pyjaman housuis ja tavallinen pusero joskus kun vien roskat
- Anonyymi
Kyllä se toppatakki ois hyvä kun roskis ehkä teilläkin ulkona😂
- Anonyymi
Jos oon nakuna niin käytän portaita😂😂
- Anonyymi
Parempi niin, hissi on aika pieni❤️Siinä voi äkkiäkin varustukset kohdata 😂
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi niin, hissi on aika pieni❤️Siinä voi äkkiäkin varustukset kohdata 😂
🚬👩🏻🦳😆😂😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😂😘
Mihinköhän se mun jokerimies nyt tällä kertaa katosi 🤗❤️Pyysin yllättämään mutten ihan näin harvakseltaan😂
En liiku rappukäytävässä huvikseni ylipäätään. Aina lähdössä ulko-ovesta tai tulen kotiin. Asialliset vaatteet aina päällä. Joskus kun oon roskia ollut menossa viemään, niin oon meinannut lähtee yövaatteissa, lopulta kuitenkin vaihtanut ne.
- Anonyymi
Sinuukin näkee😳
- Anonyymi
Mun kerrokseen on sattunut mukavia ehkä eniten metelöiviä jotka oikeasti elää. Rumpalipoika ja koiratyttö ja sitte nuorimies joka on todella kohtelias about 15 kesäinen. Sen äiti yllättyi kun kehuin että fiksu poika, aina tervehtii ja toivotti joulunjatkoja. Äitinsä varmisteli että ootko varma että oli hänen poikansa😂Nuoret osaa yllättää
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kerrokseen on sattunut mukavia ehkä eniten metelöiviä jotka oikeasti elää. Rumpalipoika ja koiratyttö ja sitte nuorimies joka on todella kohtelias about 15 kesäinen. Sen äiti yllättyi kun kehuin että fiksu poika, aina tervehtii ja toivotti joulunjatkoja. Äitinsä varmisteli että ootko varma että oli hänen poikansa😂Nuoret osaa yllättää
👩🏻🦳Ihansama. Kunhan tulet.
Anonyymi kirjoitti:
👩🏻🦳Mulla taas koko talo on melko hiljainen.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Morjens😊
Ihana kruunu💎💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihansama. Kunhan tulet.
Kotona ollaan kultaseni❤️🤗voit tulla. Täällä sua jo odotetaan eikä vilu tule yhtään Aatamin ja Eevan asussa😂
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Eräs unissakävelijä käveli kerran yläosa paljaana, mutta mä en välttämättä menisi 😅
- Anonyymi
Mä haluaisin kävellä unissani😂Varmaan ens yönä löydän itteni pihalta kun tällaisen toivoin
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin kävellä unissani😂Varmaan ens yönä löydän itteni pihalta kun tällaisen toivoin
🚬👩🏻🦳😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳Mä löydän itteni 🫨
koht satana nnoe✊
Eiku ei ollukaan toimiva. - Anonyymi
Jos oot mies niin toivot alaosattomana kulkemista kuitenkin. Myönnä😂
Jäbällä on selkeesti viis jokerikorttia viel kädessä ❤️
Oikeen unissakävelijän toiveuni
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳Tuolla pakkasessa yläosa paljaana niinkuin unissakävelijätäti silloin kerran kesällä... 😅
Mä en ainakaan menisi tisuleita näyttelemään tuolla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla pakkasessa yläosa paljaana niinkuin unissakävelijätäti silloin kerran kesällä... 😅
Mä en ainakaan menisi tisuleita näyttelemään tuollaJoo ei se talvella olisi hyvä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä löydän itteni 🫨
koht satana nnoe✊
Eiku ei ollukaan toimiva.😂😂😂totesin just et rintsikat on myös oiva tasku
🚬👩🏻🦳vähänkö tiukka mut voi käyttää jos ei muita taskuja oo
Pitäiskö antaa vinkki Niksi-Pirkkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla pakkasessa yläosa paljaana niinkuin unissakävelijätäti silloin kerran kesällä... 😅
Mä en ainakaan menisi tisuleita näyttelemään tuollaMä en häpee lollojani yhtää.
Mul on pikku leikkaushaava tossa keskellä rintakehää, aika huomaamaton. Näyttää tatskalta mutta osasinpa blondina pitää turpani kiinni vaikka kävi jo mielessä että näytänkö sille yhelle miehelle arven😂
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Miksi menet alasti hissiin, paskaperse? Hierot WC-paperilla persettäsi ja sitten menet lemuttamaan hissinkin vielä. Joku sadistinen itsensäpaljastaja. Groteski otus.
- Anonyymi
Nyt on kyllä Suomen työttömin keskustelu menossa. Tsemppiä tulevaan vuoteen ja toivottavasti riittää tupakkaan ja sandaaleihin rahat 2025.
- Anonyymi
🚬🩴kiitos🚬🧑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🩴kiitos🚬🧑
Kiitos täältäkin. (noni ei jax enää ikuisuuksii tätä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos täältäkin. (noni ei jax enää ikuisuuksii tätä)
Huomenna viimeisen kerran palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🩴kiitos🚬🧑
😂😂😂hassu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂hassu
Sytytitkö jo mullekin savukkeen kultaseni?❤️👩🏻🦳
Puhalletaan savurenkaita yhteen🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sytytitkö jo mullekin savukkeen kultaseni?❤️👩🏻🦳
Puhalletaan savurenkaita yhteen🤗Juu kyl se väri tulee vielä takaisin kun lisää poltat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna viimeisen kerran palstalla.
Miksi? Et saa lähteä. En tykkää jäähyvästeistä😔
Et saa mennä
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Et saa lähteä. En tykkää jäähyvästeistä😔
Et saa mennä
🚬👩🏻🦳En ollut minä tuo🚬🧔❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut minä tuo🚬🧔❤️🤗
Huh onneksi❤️🤗säikähdin jo hullunlailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut minä tuo🚬🧔❤️🤗
Oot niin söpö ja tehnyt muhun suuren vaikutuksen vaikka jos et oo edes tästä mun yläkerrasta❤️🤗
🚬👩🏻🦳
voisit vähän kertoa ittestäs kuka jokeri sinä oot❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot niin söpö ja tehnyt muhun suuren vaikutuksen vaikka jos et oo edes tästä mun yläkerrasta❤️🤗
🚬👩🏻🦳
voisit vähän kertoa ittestäs kuka jokeri sinä oot❤️Ootko kauankin käynyt palstalla?
ps. ei oo pakko vastata, äläkä ajattele että hullu akka utelee
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kauankin käynyt palstalla?
ps. ei oo pakko vastata, äläkä ajattele että hullu akka utelee
🚬👩🏻🦳Pitäis varmaan mennä nukkumaan kun aamulla ennen seiskaa herätys. Hyvää yötä kultaseni. Lupaatko tulla mun uneen? 🤗❤️
Sillä perusteella, mitä olemme tähän mennessä jutelleet, tulen näkemään sinusta erittäin kosteita unia tänä yönä 💋💄👙
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut minä tuo🚬🧔❤️🤗
🚬👩🏻🦳❤️🧔🚬
Käyn vielä vetämässä henkoset
Oot söpö❤️🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis varmaan mennä nukkumaan kun aamulla ennen seiskaa herätys. Hyvää yötä kultaseni. Lupaatko tulla mun uneen? 🤗❤️
Sillä perusteella, mitä olemme tähän mennessä jutelleet, tulen näkemään sinusta erittäin kosteita unia tänä yönä 💋💄👙
🚬👩🏻🦳😮💨🔮👋 oota nyt hetki vielä ja ota kotivakuutus netistä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳❤️🧔🚬
Käyn vielä vetämässä henkoset
Oot söpö❤️🤗ILY❤️🤗
🚬👩🏻🦳
Vaikka olet niin kaukana,
olet kuitenkin niin lähellä. Sillä kun suljet silmäsi,
olen luonasi sydämessäsi.❤️
˚∧_∧ + —̳͟͞͞💗
( •‿• )つ —̳͟͞͞ 💗 —̳͟͞͞💗 +
(つ < —̳͟͞͞💗
| _つ + —̳͟͞͞💗 —̳͟͞͞💗 ˚
`し´ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😮💨🔮👋 oota nyt hetki vielä ja ota kotivakuutus netistä samalla.
Mulla on jo herra vakuutusjohtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on jo herra vakuutusjohtaja
Luulin että et saa enää sen mustekala-akvaariojutun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että et saa enää sen mustekala-akvaariojutun jälkeen.
Tai siis että lopettivat siihen.
- Anonyymi
En mene nakuna
- Anonyymi
Taloyhtiömme 75+ PJ, hyvinkin korrekti herrasmies avasi ovensa minulle pelkästään pikkuiset tangat yllään kun vein jotain postia. Ei se mitään tietenkään. Mutta myönnän, että purskahdin kikattamaan ihan hillittömästi kun ovi oli sulkeutunut.
- Anonyymi
Puhu sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu sille.
Tottakai me puhutaan kun tavataan, ja silloinkin kohteliaisuudet vaihdettiin sujuvasti. Ei ilme värähdä minulla kovasti tuollaisesta. Mutta oli rennonpuoleinen oloasu kieltämättä.
- Anonyymi
Naku🤡 vai Peku🧸😂😂
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Toivot mun viuhahtavan,,oke
- Anonyymi
Viikon kuumin näky 😍
Timmi peppu ja kiinteät jalat puhumattakaan etupuolen varustuksesta ❤️🤗
Seuraisin sua kuin hai laivaa
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Asusteissa? Tiedätkö mikä on asuste? Tuskin kukaan kulkee esim. pienessä käsilaukussa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612