Siis oon lukiolais tyttö ja vähän aikaa sitten aloin seurustelemaan ja puhutaan mun jätkän kanssa kaiksesta tosi avoimesti eikä mua oikein kiinnosta kauheesti et katteleeko se muita muijjia mutta kyllä joskus vähän ärähdän sille sitte yks kerta se oli ollu koulussa ja oli nähnyt mun vanhan treenikaverin pikkusiskon ja sitten oli vähän katttonut hän takamusta sitte kulu jonki aikaa ja oltiin tälleen kavereiden kesken pelaamassa totuutta ja tehtävää kunnes joku mun ystävistä kysy tältä jätkältä että onko koskaan kattonut mun kaverin p3rs3ttä siihen tää jätkä aika ujosti vastas että " no siis en varsinaisesti sun kaverias silleen oo kattonut mutta kerran koulussa sen pikkusiskoa ja hokasin kaverille että vissiin samat geenit ku siskollansa" tästä lähtien ei olla oikeen puhuttu siitä mun kaverista ja joka kerta kun nään hänet niin en voi oikeen muuta miettiä ja alkaa vähän huolestuttamaan että jäänkö minä kakkoseks mun ystävän pikkusiskolle (tää pikkusisko ei ole meitä kuin vuoden nuorempi et no worries he is not a p3dofil3)
pitäisikö olla huolissaan?
Anonyymi-ap
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2443692- 573453
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I932885Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk482666Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1202456Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352072Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012011Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421875Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1071816Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711179