https://www.facebook.com/Urmas.Mestari
Hän järjesti minulle potkut Hifiharrastajien Kaatopaikka ryhmästä kun meillä oli kaiutin vaihto projekti niin hän ei monen päivän vastannut minun viestehin kun hän halusi huijata minua että häntä ei kovin paljon kinnosta minun kaiuttimet että hän saa ne niin halvalla kun mahdollista.
Eli hän kokeile kuinka halvalla lähte ja kun varoittaa muitta hänestä sinä Hifiharrastajien Kaatopaikka ryhmässä niin hän järjestä minulle potkut sittä ryhmästä vaikka ne potkut kuulu hänelle?
Järjesti minulle potkut Hifiharrastajien Kaatopaikka.a
Anonyymi-ap
1
162
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sinä järjestät että pääsen takasin sinne Hifiharrastajien Kaatopaikka ryhmän tai sittä kaikki tietä että olet ammatti netti trolli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949