Orimattilan Kaupunki

Anonyymi-ap

Esiintyykö Orimattilan Kaupungilla vielä työpaikka kiusaamista? Vai onko se edelleen kielletty puheenaihe?

60

1820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kielletty .

• Anonyymi

On varmaan aika tarpeetonta puhua puolueista ja työpaikoista, kun tämä p*ska on läpi Orimattilan, joka elämänosa-asueella monessa sukupolvessa.

• Anonyymi

Kyllä. Narsistin takia.

• Anonyymi

Ja pienen johtopiirin aiheuttamana

• Anonyymi

Kiusaaminen vähentynyt koska kiusatut saatu hiillostettua ulos talosta, mutta kiusaajat edelleen talossa ja sama peli jatkuu.

• Anonyymi

Tämä. Ihmettelen kun työsuojelupiiriin ei saada asiaa.

• Anonyymi

kertokaa jollekkin valtuutetulle eiks ne oo vähä niinku jotain pomojen pomoja..no en tiiä sit..

• Anonyymi

Esiintyy ja on kielletty

• Anonyymi

On nää Erite-Mummon avaukset kummallisia. Sanontahan kuuluu, että "Erite-Mummo on Erite-Mummo "

• Anonyymi

Läheistä kiusasi kunnan hommissa muuan naikkonen. Ihan yleistä tietoa, että "hankala" tapaus kyseessä, mutta eipä kukaan puutu. Ei tee uralla eteneminen hyvää kaikille, heti jos ns. "ylemmällä tasolla" niin johan nousee neste hattuun.

• Anonyymi

Kateus ja narsismi ei sovi työpaikalle. Ne aiheuttavat ongelmia myös kaupungin työpisteissä. Koskee lähinnä ylintä johtoa.

• Anonyymi

Näin on. Terävin kärki ei pisteitä saa.

• Anonyymi

Kaupungintalon huono henki näkyy uloskin päin. Työteho on laskenut ja asiat jumittuvat. Kaupunginhallitus puheenjohtajan myötä on saamaton ja ei edes ymmärrä missä mennään.

• Anonyymi

Työsuojelu hoitaa nämä asiat, sinne yhteys.
      Tangoon tarvitaan kaksi.

T: Keijo

• Anonyymi

Keijo se on aina niin mukava. Tangon tahdissa. T:Pirkko

• Anonyymi

Itse lähdin vetämään, kun työilmapiiri niin huono. Nyt ihana työyhteisö, eli paras päätös ikinä lähteä Orimattilan kaupungilta pois.

• Anonyymi

Aina huono Orimattilalle, jos hyviä tyyppejä lähtee. Mielestäni tämä on juuri se iso ongelma täällä, jos vain mätä jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina huono Orimattilalle, jos hyviä tyyppejä lähtee. Mielestäni tämä on juuri se iso ongelma täällä, jos vain mätä jää.

Valitettavasti se on näin. Hyvät lähtee ja mätäpaiseet jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti se on näin. Hyvät lähtee ja mätäpaiseet jää.

Juuri näin, jos haluaa Orimattilan palveluksessa menestyä pitää,osata nuolla persettä kunnolla ja puhua paskaa. Mitään muuta taitoa ei tarvitse. Hyvät ammattilaiset joilla on omat aivot on savustettu pihalle aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, jos haluaa Orimattilan palveluksessa menestyä pitää,osata nuolla persettä kunnolla ja puhua paskaa. Mitään muuta taitoa ei tarvitse. Hyvät ammattilaiset joilla on omat aivot on savustettu pihalle aina.

Se on just näin. Hyvä kirjotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ! Ei omia näkemyksiä , mielipiteitä .. todellakin ainut vaatimus on perseen nuolennan taito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ! Ei omia näkemyksiä , mielipiteitä .. todellakin ainut vaatimus on perseen nuolennan taito.

Tykkään! Tv Arja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tänne haluan kommentoida että bongasin tekoälyntuottamaa. Ihan outo kaksoispistekin tuossa ja siis vaakatasossa.

• Anonyymi

Ei ikinä enää kaupungille töihin

• Anonyymi

Juu ei nykysen johdon aikana.

• Anonyymi

Pahin työpaikka mitä ollut, työkaverit kivoja mutta esihenkilöt perseestä. Onneksi pääsin pois

• Anonyymi

Harmi juttu. Onneksi nyt naiset nousevat päättäjinä johtoon ja laittavat nämä perseestä olevat virkamiehet ojennukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi juttu. Onneksi nyt naiset nousevat päättäjinä johtoon ja laittavat nämä perseestä olevat virkamiehet ojennukseen.

Riita panee ukot ojennukseen ja saahaan rauha kaupungin taloon.

• Anonyymi

Kaupunki myy sisäilmaongelmaisen kaupungintalon siiven,outoa?

• Anonyymi

Ei kanata myydä vaan tehdä siihen omalle väelle taukopaikan. Latukoneelle myös talli.

• Anonyymi

Kenenkähän serkulle se tällä kertaa menee:)

• Anonyymi

Siihen voisi Ville tehdä kaupunkin johtajalle asunnon. Hieno näkymä rantaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen voisi Ville tehdä kaupunkin johtajalle asunnon. Hieno näkymä rantaan.

Ville on kätevä timpuri. Timon kanssa tekee hyvää jälkeä.

• Anonyymi

Aika isoa on vaihtuvuus....kyllähän se jotain kertoo... Ne joilla on omia ajatuksia ja rohkeutta sanoa ääneen savustetaan ulos. Kyllä se pieni piiri täällä vieläkin pyörii ja nokkii toisia oman hillotolpan varjolla....surullista mutta näin se on, Ei Orimattila tällä maineella ole kutsuva paikka😖

• Anonyymi

"Orimattila tällä maineella ole kutsuva paikka😖"

Miksi pitäisi olla? Oudon paljon te mietitte Orimattilan mainetta. Kaupatkin sanoo että asukasluku on hyvä kattamaan, niin sen pitäisi riittää. Ei me mitään mainetta tarvita.

• Anonyymi

Rohkea ja totuudenmukainen kirjoitus. Tarvittaisiin rohkea johtaja joka siivoaisi kunnolla talon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkea ja totuudenmukainen kirjoitus. Tarvittaisiin rohkea johtaja joka siivoaisi kunnolla talon.

Siinä ny ei paljon rohkeutta tarvita kun täällä kirjottelee nimettömänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ny ei paljon rohkeutta tarvita kun täällä kirjottelee nimettömänä.

En tiedä miksi minua rohkeaksi todellakin kutsuttiin, mutten myöskään ymmärrä että miten se nimen kanssa kirjoittelu olisi sen erilaisempaa. En keksi miten se mitään muuttaisi. Suhteessa teihin muihin täällä kirjoitteleviin, minä kuitenkin kerron selkeitä tietoja itsestäni. TOSI paljon on yksityisasioita tullut kerrottua, kun te vain pysytte siellä puskissanne lyhyillä viesteillänne :D Vähän ootte siis molemmat siinä pihalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miksi minua rohkeaksi todellakin kutsuttiin, mutten myöskään ymmärrä että miten se nimen kanssa kirjoittelu olisi sen erilaisempaa. En keksi miten se mitään muuttaisi. Suhteessa teihin muihin täällä kirjoitteleviin, minä kuitenkin kerron selkeitä tietoja itsestäni. TOSI paljon on yksityisasioita tullut kerrottua, kun te vain pysytte siellä puskissanne lyhyillä viesteillänne :D Vähän ootte siis molemmat siinä pihalla.

...Ja sakki tuolla levittelee mun yksityistietoja vain sen takia että olen käynyt ruokakaupassa eli jo netissä kirjoittelu ei nyt siinä ole enää mikään ongelma. Aika moni ihminen käy ruokakaupassa ;P

Meikä ei myöskään tänne tullut ennen kuin ne lopetti vastaamasta minun ASIAKASPALAUTTEISIINI, jotka tein todellakin ihan nimelläni ja kaikki kauppareissupäivät oli siinä kellonaikoineen jne. En ymmärrä miten tämä nettikirjoittelu siis mitenkään erityistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"miten se nimen kanssa kirjoittelu olisi sen erilaisempaa. En keksi miten se mitään muuttaisi."

...Sitä paitsi on vaikea uskoa mitään netissä olevaan, kun ei siitä näe - eikä näe sähköposteista ja tekstiviesteistäkään - että kuka sen todella on kirjoittanut. Vähän outo toi kritiikki siis ja jollainlailla ironiseksi se kai oli tarkoitettukin.

Ja... mulla ei ole ollut KOSKAAN mitään aikomusta jutella niille öisille autoille tai hyllyjentäyttäjille jne. Ei mulla ole ollut koskaan mitään asiaa teille. Ja... jos TEILLÄ jotain asiaa koskaan olisi ollut, niin te sen jo olisitte sanonut. Mä olen nyt vuosikausia teiltä kysellyt että mitä asiaa teillä nyt muka mulle on, muttei kukaan ole vastannut... kukaan missään. Eli ootte te kyllä aika raukkoja. Miksei voi vain huikata ikkunasta sitä asiaansa. En tosissaan ymmärrä miten se autossa olo asiaa mitenkään muuttaisi :DDD

• Anonyymi

Taitaa olla vaan panettelua ja turhaa pahaa puhetta nämä kiusaamis jutut. Eipä ole tullut selväksi kuka kaupungin talolla on kiusaaja.

• Anonyymi

En ole miekään kuullut että olisi kiusaamista kaupungintalolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole miekään kuullut että olisi kiusaamista kaupungintalolla.

Ei sitä kuulekaan...se pitää kokea!
        Uuden EV johtajan tulon jälkeen kaikki mennyt päin helvettiä
        Lähtisi pois kukaan ei sitäkään jää kaipaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kuulekaan...se pitää kokea!
        Uuden EV johtajan tulon jälkeen kaikki mennyt päin helvettiä
        Lähtisi pois kukaan ei sitäkään jää kaipaamaan

Onkohan näin kun kyseinen elinvoimajohtaja on ollut pelissä vasta puoli vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan näin kun kyseinen elinvoimajohtaja on ollut pelissä vasta puoli vuotta.

Joukossa tyhmyys tiivistyy...näin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukossa tyhmyys tiivistyy...näin on

Joukossa. Kuka?

• Anonyymi

Tila on hankala. EV-päällikkö ei ole kartalla.

• Anonyymi

Pieskin aikaan oli henki paljon parempi kuin nyt. Asiat hoidettiin ja puhuttiin avoimesti.

• Anonyymi

Niin samaa mieltä. Pieski kantoi isännän tavoin vastuuta eikä muninut. Ainut miinus oli liian suopea suhtautuminen Hennaan kun kokoomus vei koko Orimattilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin samaa mieltä. Pieski kantoi isännän tavoin vastuuta eikä muninut. Ainut miinus oli liian suopea suhtautuminen Hennaan kun kokoomus vei koko Orimattilaa.

Juu terveisiä täältä Mallujoeltakin. Pieski oli kunnon mies sillä hän hommasi meille uuden koulun. Tosin rakentajat tuhri maapohjan töitten kanssa. Pisteet Osmolle. Tulisipa pian takaisin.

• Anonyymi

Kansa on puhunut. Pieski pormestariksi.

• Anonyymi

Hyvä idis. Me nuoretkin diggaamme Oskua.

• Anonyymi

Tammelassa kuulemma ollaan hyvin iloisia.

• Anonyymi

...ja Toivakassa.

• Anonyymi

Orimattilassa ollaan sokeita.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe