Miehen mitta.

Anonyymi-ap

Vain mies kykenee julkaisemaan valokuvan itsestään suttaamatta kasvojaan omassa puutarhassaan.

24

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten on haaveryytimaita tuhansin sanoin mutta kyse ei ole miehestä eikä tämän ryytimaataan ole edes olemassa.

• Anonyymi

Thaimaassa oli juuri vaihtumassa vuosi, kun perheellinen mies Senssu päätti Chiang Maissa kertoa S24:llä siitä millainen mies on Simonkylän Arnold Sumuhuhta, jolta lääkäri kielsi juopottelun, mutta ovelana miehenä Arnoldilla on sälkkärit kiinni, niin lääkäri ei nää.

• Anonyymi

Vuosi vaihtui mukavasti. Yöllä piti paikallisten takkia laittaa päälle, kun lämpötila putosi 16 asteeseen. Tulevana yönä 15 astetta!

Vai on se sitten oikea tosimies tämä Simonkylän lettunaama. Senssulla ne vasta hienot kuvat oli kun oli valokopioista leikannut kuvat pois kokonaan ja sutannut kaikki tiedot.
      Kaikkien aikojen todisteasiamies, tuo Luigi Luikkija.

https://aijaa.com/6bPXON

2010

• Anonyymi

Sinä se luigi luikkija olet sanan varsinaisessa merkityksessä, paljastit nimeni täällä kun Senssu antoi sinulle siihen luvan, mutta omaasi et tietenkään uskalla, sinua on ilmeisesti koulukiusattu kovasti kun hommasit kovan kunnon, osamaksumies.

• Anonyymi

Tuo kuvan henkilö on kalju ja väittää viettäneensä thaimaassa vuonna 1994 puolivuotta kun perhe lisääntyi suomessa ja eka exä hoiti katrasta.

Todistelee mitä todistelee, ken uskoo todisteluitaan on ihan oma asia, minä en usko sanaakaan.

Kaljupää on seonnut nyttemmin ryhtyen todistelemaan haavilluusioelämäänsä jeesuksella ja passilla.
        Seuraavassa vaiheessa passi jää pois ja jeesustelut saa vallan, näitä esimerkkejä on Klimenkosta lähtien houruloissa lisää.

Hauskaa .... todisteasiamies ...... parempaan ei pysty koska haaveilluusioperhe ei kykene räpsyttämään.

• Anonyymi

Mielikuvitusystäväsi väkivaltainen sankari senssusi ei saa kuksan kuvaa aijattua Chiang Maista, mikä riittänee todisteeksi, että sinä olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusystäväsi väkivaltainen sankari senssusi ei saa kuksan kuvaa aijattua Chiang Maista, mikä riittänee todisteeksi, että sinä olet hän.

Ei saa 2010 aijattua itseänsä kotihotellinsa pihalle eikä ryytimaalleen, puhumattakaan perheestään joka on ja pysyy eri osoitteessa kuin isukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuoden paras tähän mennessä .... Sinä olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se luigi luikkija olet sanan varsinaisessa merkityksessä, paljastit nimeni täällä kun Senssu antoi sinulle siihen luvan, mutta omaasi et tietenkään uskalla, sinua on ilmeisesti koulukiusattu kovasti kun hommasit kovan kunnon, osamaksumies.

Erittäin pasasmainen tulkinta. Miksi Senssu antaa puolestasi lupia ja järjestelee tapaamisia kanssasi? Aika outo kaveri sinulla, kun ottaa huomioon että ette tunne toisianne.

Suomalaiset ovat maailman toisiksi lihavinta kansaa. Lääketieteen lisensiaatti Von Possola ratkaisi tuonkin mysteerin. -Suomalaiset ovat lihavia, koska heitä ei ole kiusattu tarpeeksi koulussa.

Koulukiusaaminen on erittäin vakava asia ja jättää ikuiset arvet. Minuun se jätti sellaiset arvet etten siedä pientäkään kiusaamista, alistamista tai nöyryyttämistä keneltäkään ketään kohtaan, vaan puutun siihen aina, ja puutun siten että viesti menee perille.

Kotikylällä isokokoiset kaksospojat pysäyttivät poikani tämän ollessa noin 8 vuotias.
        Läpsivät poikaani naamaan ja nimittelivät.

Lähdinpäs samantien käymään kylässä. Isänsä leikkasi nurmikkoa pihalla. Sanoin hänelle ystävällisesti että katsoo poikiensa perään että ne läpsii tuossa kadulla pienempiään.

Isää nauratti kovasti ja totesi että pojat on poikia. Otin rinnuksista kiinni, tyrkkäsin äijän selälleen tuuheaan orapihlaja-aitaan, otin ruohonleikkurin ja laitoin sen hänen päälleen ja aloin vetämään sitä käyntiin.

Kiusaajapojat ulvoivat polvillaan maassa ja huusivat iskäääääää vertahyytävällä äänellä.
        Jätin äijän siihen leikkurin alle itkemään. Arvaat varmaan ettei pojat enää koskaan kiusanneet ketään siinä kadulla?

Toisessa tuomiossani törkeästä pahoinpitelystä vastapuoli oli yhtään liioittelematta Tony Halmeen kokoinen bodari, parimetrinen tunnettu öykkäri, joka heitti huvikseen nuoria poikia niskasta ja perseestä ulos kapakasta, jossa toimi portsarina.

Pitelin ulkomaalaista laukkuvarasta kiinni kun odotimme virkavaltaa, niin tämä goljatti luuli että meillä on tappelu ja syöksyi nyrkit pystyssä kohti. En ottanut riskiä että pääsee käsiksi, vaan vetäisin vastapalloon tyylipuhtaan takakäden suoran.

Korstolta lähti taju ja kahdeksan hammasta. Käännettiin hänet kyljelleen ettei tukehdu vereensä. Toinen portsari laittoi minulle raudat ja odoteltiin siinä että poliisi haki minut pois.

Kaverit kertoi että ensihoitajat etsi ne hampaat lattialta mukaansa samalla kun veivät sen jääkaappipakastimen sairaalaan. Toinen portsari kertoi minulle myöhemmin että oikea mies sai turpaansa, sillä se kaappi oli isotellut jo pitkään ja oli varoitus päällä väkivaltaisuudesta.

Se kaappi lopetti portsarin hommat Lahdessa ja palasi Kouvolaan. Oikeudessa kun seistiin rinnakkain, minä silloin 76 kiloinen ja hän noin 145 kiloinen. Tuomari katseli meitä ja varmisti vielä että kumpi löi kumpaa, kun asetelma ei ollut puolellani.

Kaappi pelkäsi minua kuin ruttoa. Ääni värisi ja hän säpsähti joka kerta kun liikahdin. Luonto lähti siltä bodarilta samantein ja veikkaan että hän seuraavalla kerralla mietti kaksi kertaa ennenkuin kävi kenenkään päälle.

Selvisin sakoilla, koska hänellä ei ollut portsarin merkkiä eikä hän esitellyt itseään ennen hyökkäystä. Muutoin minimituomio virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta olisi ollut puoli vuotta vankeutta.

Hammasremontti maksoi 30 000 markkaa ja kivusta ja särystä maksoin hänelle 5000 markkaa ja sain 5000 markan sakot.

Kävipä sittemmin munkki asian suhteen, sillä vakuutusyhtiöstä soitettiin vasta vuoden päästä että oliko tämä korvausvaatimus jo hoidettu? Vastasin että joo aikoja sitten.
        Koskaan ei tullut laskua niistä hampaista.

On siis olemassa ilmaisia lounaita! 8)

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin pasasmainen tulkinta. Miksi Senssu antaa puolestasi lupia ja järjestelee tapaamisia kanssasi? Aika outo kaveri sinulla, kun ottaa huomioon että ette tunne toisianne.

Suomalaiset ovat maailman toisiksi lihavinta kansaa. Lääketieteen lisensiaatti Von Possola ratkaisi tuonkin mysteerin. -Suomalaiset ovat lihavia, koska heitä ei ole kiusattu tarpeeksi koulussa.

Koulukiusaaminen on erittäin vakava asia ja jättää ikuiset arvet. Minuun se jätti sellaiset arvet etten siedä pientäkään kiusaamista, alistamista tai nöyryyttämistä keneltäkään ketään kohtaan, vaan puutun siihen aina, ja puutun siten että viesti menee perille.

Kotikylällä isokokoiset kaksospojat pysäyttivät poikani tämän ollessa noin 8 vuotias.
        Läpsivät poikaani naamaan ja nimittelivät.

Lähdinpäs samantien käymään kylässä. Isänsä leikkasi nurmikkoa pihalla. Sanoin hänelle ystävällisesti että katsoo poikiensa perään että ne läpsii tuossa kadulla pienempiään.

Isää nauratti kovasti ja totesi että pojat on poikia. Otin rinnuksista kiinni, tyrkkäsin äijän selälleen tuuheaan orapihlaja-aitaan, otin ruohonleikkurin ja laitoin sen hänen päälleen ja aloin vetämään sitä käyntiin.

Kiusaajapojat ulvoivat polvillaan maassa ja huusivat iskäääääää vertahyytävällä äänellä.
        Jätin äijän siihen leikkurin alle itkemään. Arvaat varmaan ettei pojat enää koskaan kiusanneet ketään siinä kadulla?

Toisessa tuomiossani törkeästä pahoinpitelystä vastapuoli oli yhtään liioittelematta Tony Halmeen kokoinen bodari, parimetrinen tunnettu öykkäri, joka heitti huvikseen nuoria poikia niskasta ja perseestä ulos kapakasta, jossa toimi portsarina.

Pitelin ulkomaalaista laukkuvarasta kiinni kun odotimme virkavaltaa, niin tämä goljatti luuli että meillä on tappelu ja syöksyi nyrkit pystyssä kohti. En ottanut riskiä että pääsee käsiksi, vaan vetäisin vastapalloon tyylipuhtaan takakäden suoran.

Korstolta lähti taju ja kahdeksan hammasta. Käännettiin hänet kyljelleen ettei tukehdu vereensä. Toinen portsari laittoi minulle raudat ja odoteltiin siinä että poliisi haki minut pois.

Kaverit kertoi että ensihoitajat etsi ne hampaat lattialta mukaansa samalla kun veivät sen jääkaappipakastimen sairaalaan. Toinen portsari kertoi minulle myöhemmin että oikea mies sai turpaansa, sillä se kaappi oli isotellut jo pitkään ja oli varoitus päällä väkivaltaisuudesta.

Se kaappi lopetti portsarin hommat Lahdessa ja palasi Kouvolaan. Oikeudessa kun seistiin rinnakkain, minä silloin 76 kiloinen ja hän noin 145 kiloinen. Tuomari katseli meitä ja varmisti vielä että kumpi löi kumpaa, kun asetelma ei ollut puolellani.

Kaappi pelkäsi minua kuin ruttoa. Ääni värisi ja hän säpsähti joka kerta kun liikahdin. Luonto lähti siltä bodarilta samantein ja veikkaan että hän seuraavalla kerralla mietti kaksi kertaa ennenkuin kävi kenenkään päälle.

Selvisin sakoilla, koska hänellä ei ollut portsarin merkkiä eikä hän esitellyt itseään ennen hyökkäystä. Muutoin minimituomio virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta olisi ollut puoli vuotta vankeutta.

Hammasremontti maksoi 30 000 markkaa ja kivusta ja särystä maksoin hänelle 5000 markkaa ja sain 5000 markan sakot.

Kävipä sittemmin munkki asian suhteen, sillä vakuutusyhtiöstä soitettiin vasta vuoden päästä että oliko tämä korvausvaatimus jo hoidettu? Vastasin että joo aikoja sitten.
        Koskaan ei tullut laskua niistä hampaista.

On siis olemassa ilmaisia lounaita! 8)

2010

Oletko sinä resupeppu ymmärtänyt miksi haluan tavata sinut, syy on hyvin yksinkertainen haluan vain vaihtaa ajatuksia siitä millainen todella olet, ilman tuota pellennaamiota, joka sinulla on päälläsi koko ajan tiedät tai et, haluan ymmärtää elämänkulkusi, miksi kävi niin kuin kävi, miksi kuvittelet olevasi sitä mitä esität, mitä pakenet...

Toinen vaihtoehtosi on palkata psykologi jolle käyt terapiassa, mutta se maksaa todella paljon, etkä edes thaimaassa pääse sellaiseen, kielitaitosi ei varmasti riitä...

Mitä muuta sinä pelkäät, on selvää että emme koskaan tapaa, minulle se sopii, sinulle taas ei, koska haluat paeta, anonyymiteetin ja vpn palvelun suojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin.

Monella tapaa muutoinkin on käynyt selväksi, ettei Chiang Maissa asu tätä Posso Pasasen mielikuvitusystävää, joka on vain yksi Posson luomista monista mielikuvitushahmoista.

Kuten jo todettua, tämä Posso ei taida olla mieleltään ihan terve. Kuka mieleltään terve toimisi kuten hän on toiminut täällä jo vuosia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä resupeppu ymmärtänyt miksi haluan tavata sinut, syy on hyvin yksinkertainen haluan vain vaihtaa ajatuksia siitä millainen todella olet, ilman tuota pellennaamiota, joka sinulla on päälläsi koko ajan tiedät tai et, haluan ymmärtää elämänkulkusi, miksi kävi niin kuin kävi, miksi kuvittelet olevasi sitä mitä esität, mitä pakenet...

Toinen vaihtoehtosi on palkata psykologi jolle käyt terapiassa, mutta se maksaa todella paljon, etkä edes thaimaassa pääse sellaiseen, kielitaitosi ei varmasti riitä...

Mitä muuta sinä pelkäät, on selvää että emme koskaan tapaa, minulle se sopii, sinulle taas ei, koska haluat paeta, anonyymiteetin ja vpn palvelun suojaan.

Miksi pasanen jauhat koko ajan tuosta vpn:sta?? Oletko modena yrittänyt urkkia mistä osoitteesta kympin viestit tulee.

• Anonyymi

"omassa puutarhassaan"

Siitä puutarhastako, minkä vaihtoi naapurin mummon kanssa päittäin?

• Anonyymi

Mitä vihjailet resuperse?
        Thaimaassa ulko malaisilla ei ole erityisiä rajoituksia maanomistukseen liittyen.
        Periaatteessa ulko maalaisilla on täydet oikeudet omistaa maata thaimaassa.
        Paitsi erityisissä tapauksissa, kuten perintönä saatuna.
        Nämä periaatteet on säädöskäsitellyssä maanomistuslakassa (Land Code Act BE 2497, 1954).
        Minä tiedän, aivan varmasti... minulla on laki tutkinto, olen varaustumari, sinä et taida olla thaimaassa känytkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vihjailet resuperse?
        Thaimaassa ulko malaisilla ei ole erityisiä rajoituksia maanomistukseen liittyen.
        Periaatteessa ulko maalaisilla on täydet oikeudet omistaa maata thaimaassa.
        Paitsi erityisissä tapauksissa, kuten perintönä saatuna.
        Nämä periaatteet on säädöskäsitellyssä maanomistuslakassa (Land Code Act BE 2497, 1954).
        Minä tiedän, aivan varmasti... minulla on laki tutkinto, olen varaustumari, sinä et taida olla thaimaassa känytkään.

Ulkomaalainen ei voi omistaa maata millään muotoa, joten kaikki on vaimoni nimissä...
        By NumBall

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaalainen ei voi omistaa maata millään muotoa, joten kaikki on vaimoni nimissä...
        By NumBall

Aloituksessasi taisit kirjoittaa omasta puutarhastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall

Mitä luulet onko mielikuvitus ystävälläsi omistuksessaan mm. salainen moottorirata Chiang Maissa?

• Anonyymi

Mikähän olisi hyvä nimi aloittajan elämäntarina kirjalle, ehdotuksia?

• Anonyymi

Elämäni suoli24:ssä - Sika-Amaliasta Posso Pasaseksi.

• Anonyymi

Aloittaja on erittäin viisas ihminen, hänestä tuli mieleeni seuraava kirja.

"Minä, eläin ja elämä" - Richard Dawkins: Vaikka tämä ei ole suora elämänkerta, se tarjoaa syvällisen näkökulman elämänkertoihin ja evoluution ajankohtaisia kysymyksiä.

Ehdotukseni olisikin - "Voin vakuuttaa, aivan varmasti, olen omassa kastissani".
        Hmm... tuo on luulenpa, liian pitkä?

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on erittäin viisas ihminen, hänestä tuli mieleeni seuraava kirja.

"Minä, eläin ja elämä" - Richard Dawkins: Vaikka tämä ei ole suora elämänkerta, se tarjoaa syvällisen näkökulman elämänkertoihin ja evoluution ajankohtaisia kysymyksiä.

Ehdotukseni olisikin - "Voin vakuuttaa, aivan varmasti, olen omassa kastissani".
        Hmm... tuo on luulenpa, liian pitkä?

> § <

"Senssu, olen olemassa" - Posso Pasanen: Tämä voisi olla suora elämänkerta, mikä tarjoilisi syvällisen näkökulman suuresta sankarista, joka täytti elämäntehtäväänsä suomi24 Pattaya palstalla, uupumatta ja urhoollisesti vuosikymmeniä, puskajussina, 24/7, kunnes paljastui, että..... (?)

• Anonyymi

55555..... kattila kilahtanut 5 kertaa jo .....55555

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä... poistetuista ja ei poistetuista viesteistä voinee itsekukin arvioida ollenko Pasanen palstan mode.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe