Andy McCoy ja Mike Monroe konttasivat pitkin junanraiteita. Mike, mä en sit yhtään diggaa näist tikkaista. Relaa Andy, tuolta tulee hissi.
Andy McCoy ja Mike Monroe
8
6234
Vastaukset
- Mä..
Repesin ihan täysin. Kyllä tais olla kaverit vähän sekasin aineista. Toinen luuli tikkais ja toinen junaa hissiks. Heeee heh he hee!!!
- mieti
Voi että, olipa hyvä kun sinä selitit meille, kun emme olisi itse tajunneet vitsiä. Hehheh!
- Lisää samanlaisia
Heh!
- heh!
älyttömän hyvä!!
- __mariska__
hyvä!!
- minama
tiedättekö miten saa michael monroen hiukset? pitää työntää sormensa pistorasiaan :D
- Andy ..
Andy ei koskaan käyttäisi noin väärää ilmaisua: "...diggaa näist tikkaista".
Se on digata jotakin, ei digata jostakin.- VANHA stadin "slurgg
Yllä jone nikula neuvoo kanssaihmisiään käyttämään helsingin slangia oikein. Toki kommentin olisi voinut sanoa ihan "stadistikin"! Kas näin; "Andy sugelis kutsissa hokkarit friidun tsengasta skuttalta migginan kautta skriddariiin ja böles iisisti sköddält tiffaritsan könelt skuggalt himaa, hei stobe fjonga!" Fittan stadin asiantuntija, hei sköne au stök stök! ha-ha-hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193355Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe102767- 282404
- 421787
- 461408
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101398- 411351
- 81315
- 521233
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621105