Andy McCoy ja Mike Monroe konttasivat pitkin junanraiteita. Mike, mä en sit yhtään diggaa näist tikkaista. Relaa Andy, tuolta tulee hissi.
Andy McCoy ja Mike Monroe
8
6259
Vastaukset
- Mä..
Repesin ihan täysin. Kyllä tais olla kaverit vähän sekasin aineista. Toinen luuli tikkais ja toinen junaa hissiks. Heeee heh he hee!!!
- mieti
Voi että, olipa hyvä kun sinä selitit meille, kun emme olisi itse tajunneet vitsiä. Hehheh!
- Lisää samanlaisia
Heh!
- heh!
älyttömän hyvä!!
- __mariska__
hyvä!!
- minama
tiedättekö miten saa michael monroen hiukset? pitää työntää sormensa pistorasiaan :D
- Andy ..
Andy ei koskaan käyttäisi noin väärää ilmaisua: "...diggaa näist tikkaista".
Se on digata jotakin, ei digata jostakin.- VANHA stadin "slurgg
Yllä jone nikula neuvoo kanssaihmisiään käyttämään helsingin slangia oikein. Toki kommentin olisi voinut sanoa ihan "stadistikin"! Kas näin; "Andy sugelis kutsissa hokkarit friidun tsengasta skuttalta migginan kautta skriddariiin ja böles iisisti sköddält tiffaritsan könelt skuggalt himaa, hei stobe fjonga!" Fittan stadin asiantuntija, hei sköne au stök stök! ha-ha-hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806