Moro,Oon 12 vuotias poika ja silmälaseja en kehtaa pitää melkein edes vanhempien edessä.Ei vain sovi päähäni joten on pakko käyttää piilolinssejä.Kaikki meni hyvin ekat about 5 kuukautta mutta sitten ne on pikkuhiljaa alkanut olemaan todella epämukavat.Ennen ne on ”maastoutunut” silmiin ja niitä ei tuntenut mutta nykyään se tuntuu vain ylimääräiseltä muovilta silmissä ja kun räpäyttää silmiä niin menee kaksin kerroin .Olen kokeillut eri piilolinssi valmistajia ja laadukkaimpia mitä löytyy ja kuiva silmäisyys tippoja mutta mikään ei auta.Välilä ne sattuu todella paljon niinkuin kaataisi purkin shamppoota silmiin.Että surullista kun kaverit on yhdessä ulkona niin minä mädäännyn kotona tuhlaamassa kultaista lapsuutta,Olisiko vinkkejä?
Epämukavat piilarit
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
On vinkki: lakkaa häpeämästä silmälaseja! Minä häpeisin, jos en kehtaisi pitää silmälaseja. Jos nykyinen malli ei tunnu omalta, optikolla on valinnanvaraa.
- Anonyymi
Moi! Olen 45-vuotias mies ja mulla on ollu silmälasit 10-vuotiaasta lähtien. Ne on mahdollistanu osallistumisen kaikkeen. Ei ole tarvinnu hävetä mitään. Ikinä ei niistä ole kukaan huomauttanu.
Vinkiksi, että lasit päähän ja menoksi!
Niin ja piilarit ei kuulu lapsille. Kuka sulle on piilarit edes myyny?- Anonyymi
Kyllä niitä lapsetkin saa pitää optikon luvalla kunhan ei koko päivää pidä
- Anonyymi
Sun silmän koko on voinut kasvaa sen verran, että piilolinssi pitäisi vaihtaa kooltaan isompaan. Tämä on mun arvaus vain.
- Anonyymi
Mene takaisin optikolle, jolta hankit piilarit. Niiden ei missään nimessä kuuluisi tuntua noin epämukavilta. Linssit ovat joko väärän tyyppiset silmillesi tai käytät niitä jotenkin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976