Epämukavat piilarit

Anonyymi-ap

Moro,Oon 12 vuotias poika ja silmälaseja en kehtaa pitää melkein edes vanhempien edessä.Ei vain sovi päähäni joten on pakko käyttää piilolinssejä.Kaikki meni hyvin ekat about 5 kuukautta mutta sitten ne on pikkuhiljaa alkanut olemaan todella epämukavat.Ennen ne on ”maastoutunut” silmiin ja niitä ei tuntenut mutta nykyään se tuntuu vain ylimääräiseltä muovilta silmissä ja kun räpäyttää silmiä niin menee kaksin kerroin .Olen kokeillut eri piilolinssi valmistajia ja laadukkaimpia mitä löytyy ja kuiva silmäisyys tippoja mutta mikään ei auta.Välilä ne sattuu todella paljon niinkuin kaataisi purkin shamppoota silmiin.Että surullista kun kaverit on yhdessä ulkona niin minä mädäännyn kotona tuhlaamassa kultaista lapsuutta,Olisiko vinkkejä?

5

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On vinkki: lakkaa häpeämästä silmälaseja! Minä häpeisin, jos en kehtaisi pitää silmälaseja. Jos nykyinen malli ei tunnu omalta, optikolla on valinnanvaraa.

• Anonyymi

Moi! Olen 45-vuotias mies ja mulla on ollu silmälasit 10-vuotiaasta lähtien. Ne on mahdollistanu osallistumisen kaikkeen. Ei ole tarvinnu hävetä mitään. Ikinä ei niistä ole kukaan huomauttanu.

Vinkiksi, että lasit päähän ja menoksi!

Niin ja piilarit ei kuulu lapsille. Kuka sulle on piilarit edes myyny?

• Anonyymi

Kyllä niitä lapsetkin saa pitää optikon luvalla kunhan ei koko päivää pidä

• Anonyymi

Sun silmän koko on voinut kasvaa sen verran, että piilolinssi pitäisi vaihtaa kooltaan isompaan. Tämä on mun arvaus vain.

• Anonyymi

Mene takaisin optikolle, jolta hankit piilarit. Niiden ei missään nimessä kuuluisi tuntua noin epämukavilta. Linssit ovat joko väärän tyyppiset silmillesi tai käytät niitä jotenkin väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe