Epämukavat piilarit

Anonyymi-ap

Moro,Oon 12 vuotias poika ja silmälaseja en kehtaa pitää melkein edes vanhempien edessä.Ei vain sovi päähäni joten on pakko käyttää piilolinssejä.Kaikki meni hyvin ekat about 5 kuukautta mutta sitten ne on pikkuhiljaa alkanut olemaan todella epämukavat.Ennen ne on ”maastoutunut” silmiin ja niitä ei tuntenut mutta nykyään se tuntuu vain ylimääräiseltä muovilta silmissä ja kun räpäyttää silmiä niin menee kaksin kerroin .Olen kokeillut eri piilolinssi valmistajia ja laadukkaimpia mitä löytyy ja kuiva silmäisyys tippoja mutta mikään ei auta.Välilä ne sattuu todella paljon niinkuin kaataisi purkin shamppoota silmiin.Että surullista kun kaverit on yhdessä ulkona niin minä mädäännyn kotona tuhlaamassa kultaista lapsuutta,Olisiko vinkkejä?

5

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On vinkki: lakkaa häpeämästä silmälaseja! Minä häpeisin, jos en kehtaisi pitää silmälaseja. Jos nykyinen malli ei tunnu omalta, optikolla on valinnanvaraa.

• Anonyymi

Moi! Olen 45-vuotias mies ja mulla on ollu silmälasit 10-vuotiaasta lähtien. Ne on mahdollistanu osallistumisen kaikkeen. Ei ole tarvinnu hävetä mitään. Ikinä ei niistä ole kukaan huomauttanu.

Vinkiksi, että lasit päähän ja menoksi!

Niin ja piilarit ei kuulu lapsille. Kuka sulle on piilarit edes myyny?

• Anonyymi

Kyllä niitä lapsetkin saa pitää optikon luvalla kunhan ei koko päivää pidä

• Anonyymi

Sun silmän koko on voinut kasvaa sen verran, että piilolinssi pitäisi vaihtaa kooltaan isompaan. Tämä on mun arvaus vain.

• Anonyymi

Mene takaisin optikolle, jolta hankit piilarit. Niiden ei missään nimessä kuuluisi tuntua noin epämukavilta. Linssit ovat joko väärän tyyppiset silmillesi tai käytät niitä jotenkin väärin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27