Koska jokainen ihminen pystyy olemaan parempi, voisi jokainen muuttaa itestään yhden asian paremmaksi.
Valehtelija, voisi olla edes itelleen rehellinen, pulskat jättäisi edes yhden herkun pois, tupakoitsijat sytyttäis röökinsä kauempana kaupan ovista, laihat söisi enemmän jne. Mitä sinä lupaat itsellesi 2025?
2025 pysykää ihmisinä
15
840
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin toivon eräille Kannuksen poika vandaalien vanhemmille parempaa uutta vuotta koettakaa saada ne räyhäävät ja varastavat kakaranne kuriin ja nuhteeseen.
- Anonyymi
ovatko nämä pojat aina kanssasi samassa huoneessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ovatko nämä pojat aina kanssasi samassa huoneessa?
rauhoituppas poika siellä ja ole vaiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rauhoituppas poika siellä ja ole vaiti
ootko jutellut lääkärille näistä pojista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko jutellut lääkärille näistä pojista
en ole heistä pitää jutella heidän opettajilleen joka laittaa heidät kuriin karttakepillä sormille ja nurkkaan kunnon kuria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole heistä pitää jutella heidän opettajilleen joka laittaa heidät kuriin karttakepillä sormille ja nurkkaan kunnon kuria
Kumma kun kukaan muu Kannuksessa ei ulise aiheesta. Ei yksikään.
Vaikuttaa siis yhden henkilön harhoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun kukaan muu Kannuksessa ei ulise aiheesta. Ei yksikään.
Vaikuttaa siis yhden henkilön harhoilta.Älä välitä. Joku iäkäs eläkeläinen, jota vanhemmat kurittaneet. Traumoja potee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Joku iäkäs eläkeläinen, jota vanhemmat kurittaneet. Traumoja potee.
Varmaa joku sellanen. Dementian oireitaki ku pitää samaa asiaa jankuttaa.
Tietäs vain kuka kysees nii tekis huoli-ilmoituksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaa joku sellanen. Dementian oireitaki ku pitää samaa asiaa jankuttaa.
Tietäs vain kuka kysees nii tekis huoli-ilmoituksenJoo minä olen sinusta huolissani reen sinusta olen huolissani ilmoituksen
- Anonyymi
Vuoden 2025 aikana jatka edellisten vuosien tapaan, kohtuullisesti viinaa, muita virikkeitä ja vieraita rouvia. Vieraat rouvat ovat niin ihania, lämmin sylin, pehmehmeiden rintojen ja upeiden karvakolmion etsintä vieköön minua uusiin seikkailuihin.
Liikuntaa ja töitä sopivasti, keski-iässä alkaa talous olla siinä kunnossa ettei yltiöpäistä työntekoa tarvitse enään tehdä.- Anonyymi
Nyt on oikea asenne miehellä...
- Anonyymi
Kuulin että uusi Kannuslaisten päiväkoti rakennetaan Kokkolaan.
- Anonyymi
Äänestäkää Perussuomalaisia saadaan päiväkoti asiat kuntoon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin teemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hemmetissä,en ikinä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125