Koska jokainen ihminen pystyy olemaan parempi, voisi jokainen muuttaa itestään yhden asian paremmaksi.
Valehtelija, voisi olla edes itelleen rehellinen, pulskat jättäisi edes yhden herkun pois, tupakoitsijat sytyttäis röökinsä kauempana kaupan ovista, laihat söisi enemmän jne. Mitä sinä lupaat itsellesi 2025?
2025 pysykää ihmisinä
15
736
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin toivon eräille Kannuksen poika vandaalien vanhemmille parempaa uutta vuotta koettakaa saada ne räyhäävät ja varastavat kakaranne kuriin ja nuhteeseen.
- Anonyymi
ovatko nämä pojat aina kanssasi samassa huoneessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ovatko nämä pojat aina kanssasi samassa huoneessa?
rauhoituppas poika siellä ja ole vaiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rauhoituppas poika siellä ja ole vaiti
ootko jutellut lääkärille näistä pojista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko jutellut lääkärille näistä pojista
en ole heistä pitää jutella heidän opettajilleen joka laittaa heidät kuriin karttakepillä sormille ja nurkkaan kunnon kuria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole heistä pitää jutella heidän opettajilleen joka laittaa heidät kuriin karttakepillä sormille ja nurkkaan kunnon kuria
Kumma kun kukaan muu Kannuksessa ei ulise aiheesta. Ei yksikään.
Vaikuttaa siis yhden henkilön harhoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun kukaan muu Kannuksessa ei ulise aiheesta. Ei yksikään.
Vaikuttaa siis yhden henkilön harhoilta.Älä välitä. Joku iäkäs eläkeläinen, jota vanhemmat kurittaneet. Traumoja potee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Joku iäkäs eläkeläinen, jota vanhemmat kurittaneet. Traumoja potee.
Varmaa joku sellanen. Dementian oireitaki ku pitää samaa asiaa jankuttaa.
Tietäs vain kuka kysees nii tekis huoli-ilmoituksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaa joku sellanen. Dementian oireitaki ku pitää samaa asiaa jankuttaa.
Tietäs vain kuka kysees nii tekis huoli-ilmoituksenJoo minä olen sinusta huolissani reen sinusta olen huolissani ilmoituksen
- Anonyymi
Vuoden 2025 aikana jatka edellisten vuosien tapaan, kohtuullisesti viinaa, muita virikkeitä ja vieraita rouvia. Vieraat rouvat ovat niin ihania, lämmin sylin, pehmehmeiden rintojen ja upeiden karvakolmion etsintä vieköön minua uusiin seikkailuihin.
Liikuntaa ja töitä sopivasti, keski-iässä alkaa talous olla siinä kunnossa ettei yltiöpäistä työntekoa tarvitse enään tehdä.- Anonyymi
Nyt on oikea asenne miehellä...
- Anonyymi
Kuulin että uusi Kannuslaisten päiväkoti rakennetaan Kokkolaan.
- Anonyymi
Äänestäkää Perussuomalaisia saadaan päiväkoti asiat kuntoon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin teemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hemmetissä,en ikinä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304057Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282201Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141730Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71548- 831436
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391275- 641086
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10994Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70961Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa219959