Aika saa tahtonsa läpi huomenna, joidenkin kohdalla jo tänään. Kuolema on ainoa varma ja väistämätön asia kaiken elollisen keskuudessa.
Millä tavalla ihminen haluaisi viettää viimeistä päivää, jos huomista ei olisikaan? Pitäisikö hänen käyttää viimeiset voimavaransa lukuisten kirjoitusten kyhäämiseen, joissa hän keskittyy uskonsa turvin ihmisten mollaamiseen ja panetteluun vai olisiko parempi keskittyä johonkin aktiviteettiin, josta on enemmän hyötyä sekä hänelle itselleen, että muille.
Olet Maijaliisa varmaan kuullut ilmaisun "elää, kuin huomista ei olisi". Miten ymmärrät ilmaisun, mitä se sinulle merkitsee?
Kysymys Maijaliisa Hiekkaselle
56
419
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoitusta:
Maijaliisa Hiekkanen (kuulemma) ei kommentoi tällä palstalla. Eikä vastaan anonyymien kyselyihin. Otsikko on keskustele helluntailaisuudesta.- Anonyymi
Älä viitsi.
Luulisin sinulla olevan hieman enemmän tilannetajua. Kyllä tuohon voi toki lähteä mukaan kuka vaan, se on ikuinen suo ja sitä säestämään saa kyllä ihmiset mukaansa.
Kyse on luultavasti ihmisestä, joka tarvitsee ymmärrystä enemmän kuin mitään muuta. Enkelimäntä on fiktiivinen hahmo ja sinullakin on sitä taipumusta, pistää vähän leikiksi.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi.
Luulisin sinulla olevan hieman enemmän tilannetajua. Kyllä tuohon voi toki lähteä mukaan kuka vaan, se on ikuinen suo ja sitä säestämään saa kyllä ihmiset mukaansa.
Kyse on luultavasti ihmisestä, joka tarvitsee ymmärrystä enemmän kuin mitään muuta. Enkelimäntä on fiktiivinen hahmo ja sinullakin on sitä taipumusta, pistää vähän leikiksi.
Lightning😆😅😅
- Anonyymi
😆😅😅
- Anonyymi
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja mi - Anonyymi
Kaksi miestä lähti etsimään isojalkaa – eivät palanneet elävänä
- Anonyymi
Ajattelisin meidän osaavan ajatella ajan kuluvan ohitse omaa rataansa. Ei ole syytä lisätä vauhtia mihinkään suuntaan.
Toki kirjoitan itsekin monenlaista. Voisimme silti antaa jo aika iäkkäänkin ihmisen toteuttaa itseään palstalla, se hänelle suotakoon. Ehkä ihminen on yksinäinen pyhien aikaan ja tarvitsee tekemistä, kenties kenties.
Lightning- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mutta kun ko mummo kiusaa ihmisiä tällä palstalla. Ei ole kyse vain hänestä.
Odotan tässä kohtaa tietynlaista kypsyyttä joiltain keskustelijoita ja tilannetajua.
Uskon, että enkeli mäntästä aloituksia tänne tekevä on tosissaan asiansa kanssa ja toimii omasta mielestään oikealla asialla. En ole varma kuinka tosissaan hänelle vastaavat ovat, mutta siitä olen varma, että nyt ei ole minkään viihteen tekemisen paikka.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan tässä kohtaa tietynlaista kypsyyttä joiltain keskustelijoita ja tilannetajua.
Uskon, että enkeli mäntästä aloituksia tänne tekevä on tosissaan asiansa kanssa ja toimii omasta mielestään oikealla asialla. En ole varma kuinka tosissaan hänelle vastaavat ovat, mutta siitä olen varma, että nyt ei ole minkään viihteen tekemisen paikka.
Lightning😆😅😅
- Anonyymi
😆😅😅
- Anonyymi
😆😅😅
Anonyymi kirjoitti:
LightningNoh.jos palataan siis takaisin rouva Heikkiseen niin sittenhän se noin on.
Iän höpertämä vanha rouvahan hän on, ja hänellä on ihmisarvo ja oikeus tänne kirjoittaa.
Mutta hänhän on vallannut koko palstan keskustellen lähinnä itsensä kanssa... palstalla ei oikein ole muuta kuin tämä hänen järjestämä show.
Saadaanhan me muut ilmaista se miltä se asia meistä tuntuu!
Ihan kuin haluaisit tukahduttaa kaiken keskustelun hänestä mm.kirjoittamalla"älä viitsi..."- Anonyymi
Noh.jos palataan siis takaisin rouva Heikkiseen niin sittenhän se noin on.
Iän höpertämä vanha rouvahan hän on, ja hänellä on ihmisarvo ja oikeus tänne kirjoittaa.
Mutta hänhän on vallannut koko palstan keskustellen lähinnä itsensä kanssa... palstalla ei oikein ole muuta kuin tämä hänen järjestämä show.
Ihan kuin haluaisit tukahduttaa kaiken keskustelun hänestä mm.kirjoittamalla"älä viitsi..."😆😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LightningUusi japanilainen keksintö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😅😅
Lue tästä päivän horoskooppi! Nyt tähdet lupaa aikamoista meininkiä...
Oletko jo lukenut tämän päivän horoskopin - Anonyymi
MTV Katsomo sarjat, elokuvat ja urheilu samassa paketissa
Suomen suosituin ja katsotuin suoratoistopalvelu
MTV on viihdyttänyt suomalaisia jo yli 66 vuoden ajan. Nyt MTV Katsomona tunnettu suoratoistopalvelu tarjoaa kaiken televisiosta ja paljon muuta sovelluksensa avulla toistettavaksi mihin aikaan ja mistä paikasta tahansa! Mukana ovat vuodesta toiseen suositut viihdeohjelmat kuten Bachelor Suomi, Suurmestari, Masterchef Suomi ja monet muut! Me pyrimme taas säästämään sinulle rahaa palvelun käyttämisestä. Siksi kannattaakin hyödyntää aina varmasti meiltä saatavan uusimman MTV Katsomo koodin lisäksi nämä tavat säästää palvelun hinnasta: - Anonyymi
Ihan kuin haluaisit tukahduttaa kaiken keskustelun hänestä mm.kirjoittamalla"älä viitsi..."Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai. - Anonyymi
☕🐺❄️😊❤️🌞 xxxxx
- Anonyymi
Ei hätää hymy auttaa aina😆😅😅
Hups, täällä ei ole mitään
Hienoa että olet kiinnostunut ohjelmistamme!
Valitettavasti hakemasi ohjelma ei ole juuri nyt saatavilla. Ajankohtaisia uutisia ja ohjelmia löydät helpoiten etusivultamme. - Anonyymi
Ihan kuin haluaisit tukahduttaa kaiken keskustelun hänestä mm.kirjoittamalla"älä viitsi..."Ne muut onkin siis nyt aurorab ja hänen uudet ystävät...
Ketään en voi estää kirjoittamasta. Samalla tavoin minäkin olen oikeutettu kirjoittamaan täällä ja juuri niin kuin ajattelen. Jos se tulee esteeksi, se sitten tulee.
Kyllä susi lauma haaskan haistaa, uskisten kielellä ilmaistuna.
Lightning - Anonyymi
En minä häntä haaskaksi väittänyt, se on sanonta siitä, kun ihmiset hyökkää toisen ihmisen kimppuun jopa yllytäen toisiaan siihen.
Olen ollut palstalla jo niin kauan, että osaan lukea tiettyjä toistuvia tilanteita.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
En minä häntä haaskaksi väittänyt, se on sanonta siitä, kun ihmiset hyökkää toisen ihmisen kimppuun jopa yllytäen toisiaan siihen.
Olen ollut palstalla jo niin kauan, että osaan lukea tiettyjä toistuvia tilanteita.
LightningMinä puutuin asiaan kun ko rouvashenkilö hyökkäsi enkelimäntän kimppuun tosi vihaisena.ja sekö olisi sun mielestä tilanne johon ei olis saanut puuttua.?
Silloin kun oli vielä vieraskirjat mua syytettiin mielisairaaksi vuosia.sinä olit vain mukana kiusaamassa...ja nyt hyssyttelet tämän enkelimännän kohdalla.
Sinä vaan et välitä kuin itsestäsi!- Anonyymi
Minä puutuin asiaan kun ko rouvashenkilö hyökkäsi enkelimäntän kimppuun tosi vihaisena.ja sekö olisi sun mielestä tilanne johon ei olis saanut puuttua.?
Silloin kun oli vielä vieraskirjat mua syytettiin mielisairaaksi vuosia.sinä olit vain mukana kiusaamassa...ja nyt hyssyttelet tämän enkelimännän kohdalla.
Sinä vaan et välitä kuin itsestäsi!Vieraskirjat? Mitä ne on olleet? En muista kirjoittaneeni koskaan niin, että olisin mielisairaaksi sinua väittänyt. Ei jotenkin sovi tapaani muutenkaan niin tehdä.
Enkeli mäntä varmastikin kestää tämän paineen täällä. Luulisin, että hän sitä varten kirjoittaakin, jotta se aiheuttaisi jotain ihmisissä? Jos oikein tulkitsen. Jossain vaiheessa kuitenkin on hyvä ymmärtää milloin vahvuus ei palvele tarkoitusta
Lightning - Anonyymi
Minä puutuin asiaan kun ko rouvashenkilö hyökkäsi enkelimäntän kimppuun tosi vihaisena.ja sekö olisi sun mielestä tilanne johon ei olis saanut puuttua.?
Sinä vaan et välitä kuin itsestäsi!En ole koskaan aikoinani sinua kiusannut. Jiskus olen voinut muutoin turhautua, jos olen kokenut sinut pisteliäänä ja se turhautuminen on ollut enemmän reaktio kuin harkittua systemaattista ilkeilyä.
Vieraskirjat? Mitä ne on olleet? En muista kirjoittaneeni koskaan niin, että olisin mielisairaaksi sinua väittänyt. Ei jotenkin sovi tapaani muutenkaan niin tehdä.
Enkeli mäntä varmastikin kestää tämän paineen täällä. Luulisin, että hän sitä varten kirjoittaakin, jotta se aiheuttaisi jotain ihmisissä? Jos oikein tulkitsen. Jossain vaiheessa kuitenkin on hyvä ymmärtää milloin vahvuus ei palvele tarkoitusta
LightningRekisteröityneillä oli profiilisivu, johon muut kirjoittajat saivat jättää puumerkkinsä käydessään tutkimassa kulloisenkin profiilin.mulle niitä viestejä tuli kymmeniä päivässä.plus yksityisviestit.siksi jatkoin, vaikka monta kertaa sanoin lopettavani palstalla olon.
Jos ymmärsin viestisi oikein niin pidätkö mua vahvana-ko?Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan aikoinani sinua kiusannut. Jiskus olen voinut muutoin turhautua, jos olen kokenut sinut pisteliäänä ja se turhautuminen on ollut enemmän reaktio kuin harkittua systemaattista ilkeilyä.
LightningOli vaihe,jolloin olin yhtä pisteliäs kuin keskivertoateisti on uskovia kohtaan.olin silloin agnostikko, nykyään pidän luotua maailmaa todisteena Jumalasta.
- Anonyymi
Rekisteröityneillä oli profiilisivu, johon muut kirjoittajat saivat jättää puumerkkinsä käydessään tutkimassa kulloisenkin profiilin.mulle niitä viestejä tuli kymmeniä päivässä.plus yksityisviestit.siksi jatkoin, vaikka monta kertaa sanoin lopettavani palstalla olon.
Jos ymmärsin viestisi oikein niin pidätkö mua vahvana-ko?En ole koskaan jättänyt sinulle mitään puumerkkiä yksityisesti.
Pidän sinua kovana ihmisenä. Se on mielipiteeni, ei kiusaamista.
En ole koskaan jättänyt sinulle mitään puumerkkiä yksityisesti.
LightningAi sä käsitit se noin.ne puhuin vieraskirja-ajasta,sen ajanjakson tapahtumista.nostin ne vaan esiin siksi että tietäisit sen että milloin koin että mua kiusattiin vakavasti.
Joku oli tuonut kusta täynnä olevan pullon ja nettitikun meidän pihalle..aattele!niin hirveä viha oli jollain.tällä palstalla.- Anonyymi
Ai sä käsitit se noin.ne puhuin vieraskirja-ajasta,sen ajanjakson tapahtumista.nostin ne vaan esiin siksi että tietäisit sen että milloin koin että mua kiusattiin vakavasti.
Joku oli tuonut kusta täynnä olevan pullon ja nettitikun meidän pihalle..aattele!niin hirveä viha oli jollain.tällä palstalla.Sen verran olen ollut tietoinen että ilmeisesti jopa tunsit joitain palstalla livenä, mehän ei tunneta niin.
Minä en ole silloin ollut ehkä kykenevä ketään puolustamaan.
Tiedän kyllä sen millaista on kun kukaan ei puolusta ja kaikki käy vastaan, tämä maailma ikävä kyllä niin toimii, ihminen toimii niin, esim laumasieluisuuttakin meissä ihmisissä esiintyy.
Lightning - Anonyymi
Ai sä käsitit se noin.ne puhuin vieraskirja-ajasta,sen ajanjakson tapahtumista.nostin ne vaan esiin siksi että tietäisit sen että milloin koin että mua kiusattiin vakavasti.
Joku oli tuonut kusta täynnä olevan pullon ja nettitikun meidän pihalle..aattele!niin hirveä viha oli jollain.tällä palstalla.Ja minulla on käsitys, että jo ennen minun tuloa palstalle, on jotain sinulla ja muilla palstalla olevilla ollut aiemmin... sinä kuitenkin olet ollut vielä pidemmästi täällä esim minun aikana ei tainnut enää olla palstasheriffiäkään täällä ja osa vakikirjoittajista oli jo lopettanut joiden kanssa mitä ilmeisimmin olet kirjoitellut.
Ja minulla on käsitys, että jo ennen minun tuloa palstalle, on jotain sinulla ja muilla palstalla olevilla ollut aiemmin... sinä kuitenkin olet ollut vielä pidemmästi täällä esim minun aikana ei tainnut enää olla palstasheriffiäkään täällä ja osa vakikirjoittajista oli jo lopettanut joiden kanssa mitä ilmeisimmin olet kirjoitellut.
LightningOk.oon luultavasti kirjoittanut tälle palstalle vuodesta 2006.siitä asti...muutama hyppäys ateismipalstalle muuten kokonaan täällä.milloin siis sinä aloit kirjoittamaan?
- Anonyymi
Joku oli tuonut kusta täynnä olevan pullon ja nettitikun meidän pihalle..aattele!niin hirveä viha oli jollain.tällä palstalla.Kiusatusta tulee kiusaaja. i😆😅😅 Se kostaa... Aureorab on kiusanhenki
- Anonyymi
Ok.oon luultavasti kirjoittanut tälle palstalle vuodesta 2006.siitä asti...muutama hyppäys ateismipalstalle muuten kokonaan täällä.milloin siis sinä aloit kirjoittamaan?
Varmaan 2014 tai 2015 enemmän, en ole varma. Ehkä jonkin yksittäisen kirjoituksen olen voinut toki tänne laittaa jo sitä ennen. Olen kirjoittanut suomi24 lla muualla aiemmin kyllä.
Lightning - Anonyymi
Oli vaihe,jolloin olin yhtä pisteliäs kuin keskivertoateisti on uskovia kohtaan.olin silloin agnostikko, nykyään pidän luotua maailmaa todisteena Jumalasta.
aurobear.. on julma rasistinen tyyppi, pilkkaa ja kiusaa... 😆😅😅
ottaa hampaisiinsa jonkun ja purkaa pahaa sisustaan. Nähty. - Anonyymi
Oli vaihe,jolloin olin yhtä pisteliäs kuin keskivertoateisti on uskovia kohtaan.olin silloin agnostikko, nykyään pidän luotua maailmaa todisteena Jumalasta.
aurroab on kirjoittanut sellaista, joka ...paholaisen p-aaa
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan 2014 tai 2015 enemmän, en ole varma. Ehkä jonkin yksittäisen kirjoituksen olen voinut toki tänne laittaa jo sitä ennen. Olen kirjoittanut suomi24 lla muualla aiemmin kyllä.
LightningAi jaa..Missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan jättänyt sinulle mitään puumerkkiä yksityisesti.
LightningAuroab on pahojen voimien ja valheen vallassa. Se haukkuu ja parjaa, se on kikkuinen ku ampiainen, Ja kova, paholaisen vallassa, sanova ne jotka tunteva,
- Anonyymi
Ai jaa..Missä?
On parempi etten kerro sitä asiaa. Antaisin sellaisia "aseita" ihmisille, joilla satuttaa minua.
On parempi etten kerro sitä asiaa. Antaisin sellaisia "aseita" ihmisille, joilla satuttaa minua.
LightningOk.vähän sellaista kovaa peliä tää on.jokainen viesti on ase vihollisen käteen..näissä tunnelmissa tänään: hyvää yötä.
- Anonyymi
Ok.vähän sellaista kovaa peliä tää on.jokainen viesti on ase vihollisen käteen..näissä tunnelmissa tänään: hyvää yötä.
Sitä saa aureora... mitä tilaa, ei
- Anonyymi
Ok.vähän sellaista kovaa peliä tää on.jokainen viesti on ase vihollisen käteen..näissä tunnelmissa tänään: hyvää yötä.
Itseään on suojeltavakin. Vaikka se et olisi sinä, se voi olla joku muu joka hyödyntää väärällä tavoin annettua tietoa.
Lightning
- Anonyymi
X- x
☕🐺❄️😊❤️🌞 - Anonyymi
YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden
01.01.2025 10:04
Luterilaisuus - Anonyymi
Maailman menoa
Toyota liian kallis armeijalle.
Olisikohan romanialainen uusi Dacia Duster parempi vaihtoehto. https://www.is.fi/autot/art-2000010933356.html On nimitt...- Anonyymi
Joo 😆😅😅
- Anonyymi
💎 Nappaa MTV Katsomo ilmainen kokeilu viikon ajaksi
💎 Katso aina ilmaisia sisältöjä tekemällä käyttäjätunnus palveluun veloituksetta
💎 Lataa ilmainen MTV Katsomo sovellus mobiililaitteellesi - Anonyymi
Joo 😆😅😅 joo
- Anonyymi
Perheen arjessa on usein kiirettä, hermojen kiristelyä sekä budjetin venytystä. Siksi MTV Katsomo koodi onkin loistava tapa säästää niin aikaa,
rahaa kuin hermoja! 😆😅😅 joo joo
Katsomo sovellus toimii missä tahansa, kotona tai - Anonyymi
Tietojesi suojaaminen on meille tärkeää
- Anonyymi
Hae kyselyllä hyvien unien slaisuus
Hyvien unien salaisuus on nukkujan arkeen soveltuvissa rutiineissa. Säännöllinen unirytmi on ensisijaisen tärkeää, sillä se auttaa kehoamme asettumaan hyvään unirytmiin. Rauhoittava iltarutiini, kuten esimerkiksi lukeminen, meditaatio tai venyttely voi auttaa laskeutumaan uneen ja pitämään unen laadun hyvänä.2 päivää sitten😆😅😅 joo joo - Anonyymi
"Onnellisuus on sitä, että saa elää tärkeiden ihmisten kanssa tehden itselle merkittäviä asioita. Myös ominaisuus nimeltä resilienssi ennustaa onnellisuutta. Onnellinen ihminen palautuu vastoinkäymisistä ja pääsee niiden yli tehokkaammin kuin ne, jotka ovat onnettomia."
- Anonyymi
Hups, täällä ei ole mitään
Hienoa että olet kiinnostunut ohjelmistamme!
Valitettavasti hakemasi ohjelma ei ole juuri nyt saatavilla. Ajankohtaisia uutisia ja ohjelmia löydät helpoiten etusivultamme. - Anonyymi
"Pummiystävät"
Onkohan toisilla kokemusta tällaisesta "ystävyydestä"? Olen ottanut elämäni aikana muutaman kerran etäisyyttä ihmisiin,... - Anonyymi
Hieno keskustelu 😆😅😅
- Anonyymi
Mikä kenenkin mielestä on hienoo, se vaihtelee.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942