Eka kerta miehen kanssa

Anonyymi-ap

Olen 19 v ja olen tänään menossa erään miehen luokse kyläileen tiedän että mies on top ja ilmeisesti kokenut sellainen itse olen kokematon btm henkinen ja nyt jännittää aivan hitosti koska luulen että tuo mies tulee naimaan mua tänä iltana olisikin kiva tietää miten saisi jännitystä lieventymään muuten kuin alkoholin avulla sillä olen tosi kiimassa ja haluan tosiaan kalua mutta pelottaa ettei siitä tule mitään tuon järjettömän jännityksen takia.

9

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnea ja menestystä ko. setän kohtaamiseen!
      Setä varmaan opetettaa kunnon antavan homon tavoille, se on varmaa!
      Muista oman itsesi suojauksen vuoksi vaatia myös "kumeja" jos heti päädytte aktiin saakka!?

Jos kontaktilta et ( ette) muuta odota on em. seikka muistettsva, jopa vaatia!
      Peräsuoli kannattaa huuhdella hyvin aika syvälle myös!
      Yhtä tärkeää kuin etupuolen pesut!

Parasta olisi jos et heti odota naintia, panoja!
      Mutta sekin yksilökohtaista!
      🫣 🤭 🤗

• Anonyymi

Muistan hyvin oman ensi kosketukseni miesten väliseen sexiin joka tapahtui kauan aikaa sitten 80- luvulla ruotsin laivalla vanhemman ruotsalais miehen hytissä ,itse olin tuolloin juuri täyttänyt 20 v ja mies oli eläkkeellä oleva hammaslääkäri Tukholmasta .

• Anonyymi

Muistan myös sen kun otin tuolta mieheltä suihin ja kun hän laukesi suuhuni niin sanoi purskuttele kultaseni huolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan myös sen kun otin tuolta mieheltä suihin ja kun hän laukesi suuhuni niin sanoi purskuttele kultaseni huolella.

Porsas röh röh

• Anonyymi

Olisi kiihottavaa lukea enemmänkin noista vanhemnan miehen ja nuoren kundin välisistä sextailuista,itse olen 64 v ja en muuta toivo että pääsisin vielä joskus naimaan nuorta kundia ,viime kerrasta on aikaa jo 10 vuotta mutta muistan sen hetken vielä kuin eilisenpäivän kundi 20 v ja itse olin 54 v .

• Anonyymi

Olen +60ukm ja ei ole vielä kokemusta miehen kanssa mutta fantasoinut olen jo pitkään että joku nuorempi 20-30v kundin kanssa pääsisin toteuttamaan kaikkea kivaa, terve ja puhdas 172/69 17/4.5 mitoilla varustettu. Etelä-Suomi.

• Anonyymi

Kaikki sujui hienosti ja mies sai jännitykseni helpottaan etenemällä hitaasti mutta määrätietoisesti ,rakasteltiin 3 kertaa illan/yön aikana ja joka kerralla käytettiin kortsua ,nyt vaan peppu aika hellänä joten täytyy muutaman päivän ajan vaan antaa suu hoitoa .

• Anonyymi

😁👍

• Anonyymi

Toi ikäero jossa mies esim 60 ja kundi vaikka 20-25 v on mielestäni jo melko kuvottavaa ja jotenkin epänormaali tilanne mutta olisihan se jotain jos tälläinen n 60 v mies pääsisi laukeamaan jonkun 20 kesäsen pojun peppuun edes kerran elämässään .

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6263
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2258
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1961
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1920
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1697
    Aihe