Tulevat raketit

Anonyymi-ap

Mistäs luulette että mitkä on tämän vuoden tulevat pörssiraketit? 🚀💰

Onks kellää mitään tilastoa mitkä on vuoden 2024 pörssilistautujat?

Mitkä on 2023 listautujat ja miten niillä menee nyt?

5

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raketeilla on taipumus tulla yhtä jyrkkää alas kuin on noussutkin...

Listautumis anneissa on kysymys siitä yleensä että Yrityksen omistajat ja alkuvaiheen sijoittajat haluaa rahastaa yrityksellään (sitä sanotaan EXIT:ksi )
      Siis kun poistutaan firmasta taskut rahaa täynnä.

Nousuja on vaikea nyt ennustaa,mutta raketin laskuja sensijaan on helpompi ennustaa esim. Usa:n ja Intian markkinat on pilvissä,uskon että ne tulee alas ryminän kanssa.

Esim. Tesla:n osake joka on ainakin 20 x siihen nähden mitä sen arvon kuuluisi olla tuloksen ja osinkojen pe ym. lukujen valossa.
      Ei tuommoisella autotehtaalle jolla on vanhentuneet mallit eikä laadussakaan Kiinalaisille pärjää voi sellaista nousua kukaan järkevä ennustaa että nykyinen kurssi voisi pitää.
      Koko Intia on täysi kupla !
      Intian nousu perustuu sihhen kun siellä ei tarvitse maksaa mistään mitään eikä välittää mistään mitää voi kaikki paskat päästää surutta jokiin ja mereen.
      Mutta uskon että siihen tulee muutos. Eihän siellä paskan ja saasteiden keskellä ihmiset voi elää eikä kohta kukaan osta mitään siellä tuotetttua tavaraa tästä syystä.

• Anonyymi

"Esim. Tesla:n osake joka on ainakin 20 x siihen nähden mitä sen arvon kuuluisi olla tuloksen ja osinkojen pe ym. lukujen valossa."

Kun teslan P/E on 106 paikkeilla, olet siis sitä mieltä että sen tulisi olla maksimissaan 5 ?

Ei kovin uskottavaa.

• Anonyymi

Spinnova on tuleva raketti.

• Anonyymi

LapWall.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3488
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2867
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2271
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2077
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1976
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe