Mistäs luulette että mitkä on tämän vuoden tulevat pörssiraketit? 🚀💰
Onks kellää mitään tilastoa mitkä on vuoden 2024 pörssilistautujat?
Mitkä on 2023 listautujat ja miten niillä menee nyt?
Tulevat raketit
5
315
Vastaukset
- Anonyymi
Raketeilla on taipumus tulla yhtä jyrkkää alas kuin on noussutkin...
Listautumis anneissa on kysymys siitä yleensä että Yrityksen omistajat ja alkuvaiheen sijoittajat haluaa rahastaa yrityksellään (sitä sanotaan EXIT:ksi )
Siis kun poistutaan firmasta taskut rahaa täynnä.
Nousuja on vaikea nyt ennustaa,mutta raketin laskuja sensijaan on helpompi ennustaa esim. Usa:n ja Intian markkinat on pilvissä,uskon että ne tulee alas ryminän kanssa.
Esim. Tesla:n osake joka on ainakin 20 x siihen nähden mitä sen arvon kuuluisi olla tuloksen ja osinkojen pe ym. lukujen valossa.
Ei tuommoisella autotehtaalle jolla on vanhentuneet mallit eikä laadussakaan Kiinalaisille pärjää voi sellaista nousua kukaan järkevä ennustaa että nykyinen kurssi voisi pitää.
Koko Intia on täysi kupla !
Intian nousu perustuu sihhen kun siellä ei tarvitse maksaa mistään mitään eikä välittää mistään mitää voi kaikki paskat päästää surutta jokiin ja mereen.
Mutta uskon että siihen tulee muutos. Eihän siellä paskan ja saasteiden keskellä ihmiset voi elää eikä kohta kukaan osta mitään siellä tuotetttua tavaraa tästä syystä.- Anonyymi
"Esim. Tesla:n osake joka on ainakin 20 x siihen nähden mitä sen arvon kuuluisi olla tuloksen ja osinkojen pe ym. lukujen valossa."
Kun teslan P/E on 106 paikkeilla, olet siis sitä mieltä että sen tulisi olla maksimissaan 5 ?
Ei kovin uskottavaa.
- Anonyymi
Spinnova on tuleva raketti.
- Anonyymi
LapWall.
- Anonyymi
Sijoitusgurujen osakevalinnat vuodelle 2025:
https://www.sijoitustieto.fi/sijoitusartikkelit/sijoitusgurujen-osakevalinnat-vuodelle-2025
Ostot tuon mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501