Näin se vuosi alkaa SENSSUA muistaen, siis älkää unohtako SENSSUA tänäkään vuonna 24/7.

Anonyymi-ap

Erittäin pasasmainen tulkinta. Miksi Senssu antaa puolestasi lupia ja järjestelee tapaamisia kanssasi? Aika outo kaveri sinulla, kun ottaa huomioon että ette tunne toisianne.

Suomalaiset ovat maailman toisiksi lihavinta kansaa. Lääketieteen lisensiaatti Von Possola ratkaisi tuonkin mysteerin. -Suomalaiset ovat lihavia, koska heitä ei ole kiusattu tarpeeksi koulussa.

Koulukiusaaminen on erittäin vakava asia ja jättää ikuiset arvet. Minuun se jätti sellaiset arvet etten siedä pientäkään kiusaamista, alistamista tai nöyryyttämistä keneltäkään ketään kohtaan, vaan puutun siihen aina, ja puutun siten että viesti menee perille.

Kotikylällä isokokoiset kaksospojat pysäyttivät poikani tämän ollessa noin 8 vuotias.
Läpsivät poikaani naamaan ja nimittelivät.

Lähdinpäs samantien käymään kylässä. Isänsä leikkasi nurmikkoa pihalla. Sanoin hänelle ystävällisesti että katsoo poikiensa perään että ne läpsii tuossa kadulla pienempiään.

Isää nauratti kovasti ja totesi että pojat on poikia. Otin rinnuksista kiinni, tyrkkäsin äijän selälleen tuuheaan orapihlaja-aitaan, otin ruohonleikkurin ja laitoin sen hänen päälleen ja aloin vetämään sitä käyntiin.

Kiusaajapojat ulvoivat polvillaan maassa ja huusivat iskäääääää vertahyytävällä äänellä.
Jätin äijän siihen leikkurin alle itkemään. Arvaat varmaan ettei pojat enää koskaan kiusanneet ketään siinä kadulla?

Toisessa tuomiossani törkeästä pahoinpitelystä vastapuoli oli yhtään liioittelematta Tony Halmeen kokoinen bodari, parimetrinen tunnettu öykkäri, joka heitti huvikseen nuoria poikia niskasta ja perseestä ulos kapakasta, jossa toimi portsarina.

Pitelin ulkomaalaista laukkuvarasta kiinni kun odotimme virkavaltaa, niin tämä goljatti luuli että meillä on tappelu ja syöksyi nyrkit pystyssä kohti. En ottanut riskiä että pääsee käsiksi, vaan vetäisin vastapalloon tyylipuhtaan takakäden suoran.

Korstolta lähti taju ja kahdeksan hammasta. Käännettiin hänet kyljelleen ettei tukehdu vereensä. Toinen portsari laittoi minulle raudat ja odoteltiin siinä että poliisi haki minut pois.

Kaverit kertoi että ensihoitajat etsi ne hampaat lattialta mukaansa samalla kun veivät sen jääkaappipakastimen sairaalaan. Toinen portsari kertoi minulle myöhemmin että oikea mies sai turpaansa, sillä se kaappi oli isotellut jo pitkään ja oli varoitus päällä väkivaltaisuudesta.

Se kaappi lopetti portsarin hommat Lahdessa ja palasi Kouvolaan. Oikeudessa kun seistiin rinnakkain, minä silloin 76 kiloinen ja hän noin 145 kiloinen. Tuomari katseli meitä ja varmisti vielä että kumpi löi kumpaa, kun asetelma ei ollut puolellani.

Kaappi pelkäsi minua kuin ruttoa. Ääni värisi ja hän säpsähti joka kerta kun liikahdin. Luonto lähti siltä bodarilta samantein ja veikkaan että hän seuraavalla kerralla mietti kaksi kertaa ennenkuin kävi kenenkään päälle.

Selvisin sakoilla, koska hänellä ei ollut portsarin merkkiä eikä hän esitellyt itseään ennen hyökkäystä. Muutoin minimituomio virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta olisi ollut puoli vuotta vankeutta.

Hammasremontti maksoi 30 000 markkaa ja kivusta ja särystä maksoin hänelle 5000 markkaa ja sain 5000 markan sakot.

Kävipä sittemmin munkki asian suhteen, sillä vakuutusyhtiöstä soitettiin vasta vuoden päästä että oliko tämä korvausvaatimus jo hoidettu? Vastasin että joo aikoja sitten.
Koskaan ei tullut laskua niistä hampaista.

On siis olemassa ilmaisia lounaita! 8)

2010

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta koulukiusaamisesta sen verran että kiusattumme 2010 ei ole koskaan kertonut syytä miksi oli kiusauksen kohde 13 vuotiaaksi asti.

Arvelen kirjoituksiinsa viitaten että omanapanarsismi on ollut vahva jo kakarasta asti aiheuttaen kakaramaisen käytöksen koko elämänsä ajaksi.

• Anonyymi

Yleisin syy on köyhyys, ja se että ei ole varaa kaikkeen mitä pennuille on tärkeää, tämä on tosi ikävä asia, se johtaa poikkeuksetta kiusatun ja kiusaajat ongelmiin, yleensä kiusaajilla on huono itsetunto ja kiusatulle tulee itse syytökset, mikä minussa on vikana, pennut osaa olla tosi vittumaisia toisilleen, kuten tällä palstalla on helppo huomata.

Kiusattu saa lahjaksi, kiusaajaltaan heikon itsetunnon, minun on pakko pärjätä tuolle kiusaajalle, paremmin elämässä kuin hän, tämä on huono asia, pidemmän päälle, kiusattu ei yleensä pärjää koulussa kovinkaan hyvin, koska energiaa menee pelkäämiseen... koulu kun menee huonosti, ei pääse kunnollisiin töihin, kun osaamisessa on puutetta, perustetaan yritys, kun työtä ei saa mistään tämä on todella vaarallista, ensin pitäisi kokeilla osaamistaan toisen palveluksessa, sitten kun osaamista on tarpeeksi kannattaa aloittaa yrittäminen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisin syy on köyhyys, ja se että ei ole varaa kaikkeen mitä pennuille on tärkeää, tämä on tosi ikävä asia, se johtaa poikkeuksetta kiusatun ja kiusaajat ongelmiin, yleensä kiusaajilla on huono itsetunto ja kiusatulle tulee itse syytökset, mikä minussa on vikana, pennut osaa olla tosi vittumaisia toisilleen, kuten tällä palstalla on helppo huomata.

Kiusattu saa lahjaksi, kiusaajaltaan heikon itsetunnon, minun on pakko pärjätä tuolle kiusaajalle, paremmin elämässä kuin hän, tämä on huono asia, pidemmän päälle, kiusattu ei yleensä pärjää koulussa kovinkaan hyvin, koska energiaa menee pelkäämiseen... koulu kun menee huonosti, ei pääse kunnollisiin töihin, kun osaamisessa on puutetta, perustetaan yritys, kun työtä ei saa mistään tämä on todella vaarallista, ensin pitäisi kokeilla osaamistaan toisen palveluksessa, sitten kun osaamista on tarpeeksi kannattaa aloittaa yrittäminen...

Minulla oli vuosia sitten suhdevirittelyä erään uhkean ja näyttävän naisen kanssa.
        Selkään päästäkseni paljon annoin anteeksi sitä, kun hänellä oli tapana pilkata ihmisiä varsinkin ulkonäön tai köyhyyden perusteella.
        Hän myös ihaili romanimiehiä ja oli ollut niiden panopuuna aiemmin. He myös olivat hakanneet tämän naisen usein ja hänellä oli niistä oikeudenkäynnit kesken. Hänellä oli tapana keskeyttää aina toisen puhe ja alkaa puhua ihan muusta asiasta, ei siis kuunnellut laisinkaan toisia. Naureskeli yksikseen eikä kertonut mikä nauratti.
        Todella ärsyttävä, mutta sai mainitusta syystä paljon anteeksi. Pääsin selkään.

Käytiin hänen sukujuhlissa ja sieltä palatessa hän tavoilleen uskollisesti taas haukkui kaikki ja nauroi ja nauroi. Pinna kiristyi meikäläisellä. Sitten hän alkoi kertomaan olleensa koulussa oikea mestari koulukiusaamisessa ja kertoi kuinka ne kiusatut itse ansaitsivat sen kiusaamisen ja että heissä itsessään on jokin vika, kun heitä kiusataan.
        Se oli viimeinen pisara. Ulkona satoi räntää ja maa oli loskassa. Hänen kotiinsa oli matkaa vielä sellaiset kolme kilometriä, kun pysäytin auton ja sanoin ulos. Ei ymmärtänyt mistä on kyse, jolloin toistin kahdesti kovalla äänellä ulos. Ymmärsi sitten lähteä ja jatkoi korkokengissään matkaa sitten apostolin kyydillä.

Koulussa tuli nähtyä rankkaakin kiusaamista ja kun en ollut mikään Chuck Norris, niin en siihen voinut puuttua. Näki miten se tuhoaa ihmisen. Siksi en halua kuulla kenenkään olevan sitä mieltä että kiusattu on ansainnut kiusaamisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli vuosia sitten suhdevirittelyä erään uhkean ja näyttävän naisen kanssa.
        Selkään päästäkseni paljon annoin anteeksi sitä, kun hänellä oli tapana pilkata ihmisiä varsinkin ulkonäön tai köyhyyden perusteella.
        Hän myös ihaili romanimiehiä ja oli ollut niiden panopuuna aiemmin. He myös olivat hakanneet tämän naisen usein ja hänellä oli niistä oikeudenkäynnit kesken. Hänellä oli tapana keskeyttää aina toisen puhe ja alkaa puhua ihan muusta asiasta, ei siis kuunnellut laisinkaan toisia. Naureskeli yksikseen eikä kertonut mikä nauratti.
        Todella ärsyttävä, mutta sai mainitusta syystä paljon anteeksi. Pääsin selkään.

Käytiin hänen sukujuhlissa ja sieltä palatessa hän tavoilleen uskollisesti taas haukkui kaikki ja nauroi ja nauroi. Pinna kiristyi meikäläisellä. Sitten hän alkoi kertomaan olleensa koulussa oikea mestari koulukiusaamisessa ja kertoi kuinka ne kiusatut itse ansaitsivat sen kiusaamisen ja että heissä itsessään on jokin vika, kun heitä kiusataan.
        Se oli viimeinen pisara. Ulkona satoi räntää ja maa oli loskassa. Hänen kotiinsa oli matkaa vielä sellaiset kolme kilometriä, kun pysäytin auton ja sanoin ulos. Ei ymmärtänyt mistä on kyse, jolloin toistin kahdesti kovalla äänellä ulos. Ymmärsi sitten lähteä ja jatkoi korkokengissään matkaa sitten apostolin kyydillä.

Koulussa tuli nähtyä rankkaakin kiusaamista ja kun en ollut mikään Chuck Norris, niin en siihen voinut puuttua. Näki miten se tuhoaa ihmisen. Siksi en halua kuulla kenenkään olevan sitä mieltä että kiusattu on ansainnut kiusaamisensa.

Tapansa kullakin yrittää saada piparia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5546
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      27
      3970
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2354
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      287
      2192
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1441
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1289
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      127
      1109
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      963
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe