Toimiiko Nikia 5210 vuonna 2025 jos hankkii siihen sopivan SIM-kortin?
- Akkuja näkyy olevan satavilla
- nykyiset micro-SIM:t eivät sovi mutta koon puolesta sopiva mini-SIM löytynee?
Entäs nämä nykuyise4 4G tms verkot, meneekös vanha työhevonen nykyverkkoihin?
Toimiiko Nikia 5210 vuonna 2025 jos hankkii siihen sopivan SIM-kortin?
8
209
Vastaukset
- Anonyymi
%&¤ Nokia!
- Anonyymi
Kyllä micro-SIM sopii koon puolesta liiankin hyvin.
- Anonyymi
Toimiihan se yhteyksien puolesta tämän vuosikymmenen loppuun. Sitten kuulemma 2G- eli GSM-verkot ajetaan alas ja lopetetaan.
4G-verkkoyhteyksissä GSM-puhelimet eivät valitettavasti toimi.
SIM-kortit toimitetaan multikokoisina, ja ne saa väkerrettyä vain kehyksiä napsauttamalla haluamansa kokoisiksi. - Anonyymi
Nykyiset micro-SIM:it? Minä siirryin puhelimessani nanoon 2017.
- Anonyymi
Mulla taas ei ole sim-korttia ollenkaan, siirryn jo ajat sitten e-simmiin, tietäneepähän millasen puhelimen sitten joskus ostaa.
- Anonyymi
- Kysymyksen taustana oli itseäni iäkkäämmän henkilön halu palata takaisin vanhaan tuttuun kännykkään, pois hankalaksi koetusta älypuhelimesta.
Kiitokset kaikille vastanneille! - Anonyymi
Maan hallitus on velvoittanut operaattoreita pitämään GSM-verkkoja yllä vuoden 2029 loppuun ja Nokia 5210 on GSM-puhelin eli toisen sukupolven (2G) matkapuhelinteknologian puhelin, eli se ei tietenkään voi käyttää 4G-verkkoa. 4G-puhelin sen sijaan voi käyttää GSM-verkkoa jos esim. muita verkkoja ei ole tarjolla.
Ja kun hommaat SIM-kortin niin se on minikokoinen jonka sisällä on sitten kaksi pienempää kokoa eli mikro- ja nano-koot, katkaisurajat näkee kun katsoo tarkasti, ja jos puhelin esim. käyttää nano-kokoa niin napsaistaan se eli pienin koko irti.
Ja kovin vanhoja akkuja ei kannata käyttää, vaikka akkumittari näyttäisi täyttä niin saattaa käydä niin että kun puhelu tulee (tai jos soittaa) eli virtaa tarvitaan niin akku lopahtaa kesken puhelun.- Anonyymi
👍👍 Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2987377Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725696Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1453502Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463407Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831766Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321707- 421384
- 221351
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611329En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141216