Toimiiko Nikia 5210 vuonna 2025 jos hankkii siihen sopivan SIM-kortin?
- Akkuja näkyy olevan satavilla
- nykyiset micro-SIM:t eivät sovi mutta koon puolesta sopiva mini-SIM löytynee?
Entäs nämä nykuyise4 4G tms verkot, meneekös vanha työhevonen nykyverkkoihin?
Toimiiko Nikia 5210 vuonna 2025 jos hankkii siihen sopivan SIM-kortin?
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
%&¤ Nokia!
- Anonyymi
Kyllä micro-SIM sopii koon puolesta liiankin hyvin.
- Anonyymi
Toimiihan se yhteyksien puolesta tämän vuosikymmenen loppuun. Sitten kuulemma 2G- eli GSM-verkot ajetaan alas ja lopetetaan.
4G-verkkoyhteyksissä GSM-puhelimet eivät valitettavasti toimi.
SIM-kortit toimitetaan multikokoisina, ja ne saa väkerrettyä vain kehyksiä napsauttamalla haluamansa kokoisiksi. - Anonyymi
Nykyiset micro-SIM:it? Minä siirryin puhelimessani nanoon 2017.
- Anonyymi
Mulla taas ei ole sim-korttia ollenkaan, siirryn jo ajat sitten e-simmiin, tietäneepähän millasen puhelimen sitten joskus ostaa.
- Anonyymi
- Kysymyksen taustana oli itseäni iäkkäämmän henkilön halu palata takaisin vanhaan tuttuun kännykkään, pois hankalaksi koetusta älypuhelimesta.
Kiitokset kaikille vastanneille! - Anonyymi
Maan hallitus on velvoittanut operaattoreita pitämään GSM-verkkoja yllä vuoden 2029 loppuun ja Nokia 5210 on GSM-puhelin eli toisen sukupolven (2G) matkapuhelinteknologian puhelin, eli se ei tietenkään voi käyttää 4G-verkkoa. 4G-puhelin sen sijaan voi käyttää GSM-verkkoa jos esim. muita verkkoja ei ole tarjolla.
Ja kun hommaat SIM-kortin niin se on minikokoinen jonka sisällä on sitten kaksi pienempää kokoa eli mikro- ja nano-koot, katkaisurajat näkee kun katsoo tarkasti, ja jos puhelin esim. käyttää nano-kokoa niin napsaistaan se eli pienin koko irti.
Ja kovin vanhoja akkuja ei kannata käyttää, vaikka akkumittari näyttäisi täyttä niin saattaa käydä niin että kun puhelu tulee (tai jos soittaa) eli virtaa tarvitaan niin akku lopahtaa kesken puhelun.- Anonyymi
👍👍 Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä25710116Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.648903Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2578610- 1814225
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la3042148- 1072053
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81898- 1211710
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191497Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll891476