Ajoin ennen runkoa mutta

Anonyymi-ap

Mutta se on tyttöjen hommia.
Siirryin ajamaan linjaa.
Siinä saa mennä ja kalusto kulkee.
Rungolla piti aina odotella jotain jos olit liian nopea.
Linjalla vedetään hommat maaliin saakka.

11

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

LERVO AJOI KERRAN ILTAMYÖHÄÄN SANTAKUORMA PÄÄLLÄ KYLKIAUKEAVALLA LÄSKIKAPELLI JYRY-SISULLAAN, PELKÄLLÄ NUPILLA, ROVASTI KYYDISSÄÄN. REKKAVALO PÄÄLLÄ KAUAS KIRKASTA VALOA LOIMOTTAEN, JA KUN TUOHON AIKAAN OLI MITÄ ANKARIMMIN KIELLETTY ETTÄ REKKAVALO EI SAA PALAA KUN KÄRRIÄ EI OLE PERÄSSÄ!

NIMISMIES PYSÄYTTI LERVON JA ASTINLAUDALLA SEISTEN SANOI "NYT LERVO ON TULOSSA ISOT RAPSUT KU NAJELET REKKAVALO PÄÄLLÄ ILMAN KÄRRIÄ"!
      LERVO JOKA OLI KUNNOLLA MAISTEISSA TOKAISI: "ROVASTIN PERKELE hik RÄPLÄNNYT KATKAISIJOITA"!

NIMISMIES USKOI, JA NUHTELI ROVASTIA ETTÄ EI SOVI KOSKEA SISUN KATKAISIJOIHIN!

• Anonyymi

Lervo,tuo erämaakettu! Rommeli,kojootti.aavikkosusi,rötjäke,,,kiilan iskijä!

• Anonyymi

Tyttöjen määrä kasvaa kokoajan kuskeissa, miehisyys on mennyttä tuollakin alalla.

• Anonyymi

Sen varran amisjutuilta vaikuttaa että pitää kysästä mikä on runkoveto ? Kunnon rekkamiehet tietää runkoonvedon mutta sitä ei varmaan ammattikoulussa opeteta. Joko on Dimeksit tilattu ja Rahtareihin liitytty?

• Anonyymi

Jep,ajoin joskus Scanian runkoja gööteborkista luleoon kautta södertäljeen.
      Ajokkina fuller Skania,eattonin askilla.jyryn perällä. Mukavaa hommaa.

• Anonyymi

Mäkin ajoin Kap Kaupungin runkoa New Yorkin kautta Alaskaan. Irtoperiä vedin Reykjaviikista Vladivostokin kautta Pekingiin. Viikon reissuja ja viikonloppuna varustelin nuppia, oli hyvä isäntä kun sai varustella autoa. Mulla oli joka viikko uudet muumilakanat.

• Anonyymi

Kiila keikka parasta,mitä maa kantaa!

• Anonyymi

Taskupaikat pitää tilit tasasena, jos runko jää lyhkäseks tai linja ei oo tarpeeks pitkä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22