Mieleen tulee vaan synkkiä ajatuksia- että Sini olisi voinut joutua hyvin vakavan
ja yllätyksellisen väkivallan uhriksi, niin yllätyksellisen, ettei Sini olisi ehtinyt
edes reagoida siihen kunnolla. Sini oli käymässä Turussa ystävänsä luona ja hän aikoi
palata jo illalla äitinsä luo Riihimäelle.
Toinen vaihoehto on, että Sini on ollut elossa koko ajan, ei olisi vaan osannut kertoa
olevansa kunnossa.
Itsemurhakaan ei oikein tule kysymykseen, koska Sini on kuvissa niin valoisan oloinen. Sitäpaitsi kukaan, ei kukaan pysty teeskentelemään iloista, jos aikoo tappaa
ittensä.
Toivottavasti Sinin kohtalo jonain päivänä ratkeaa tai Sini itse ottaa yhteyttä läheisiinsä tai poliisin, mikäli olisi ollut kokoajan nämä 2v kohta 3v elossa.
Kadonnut Sini Vuori- Mitä Sinille on voinut käydä?
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurilla on kuulema Sinipiika.
- Anonyymi
Tämä on hyvinkin aloituksen arvoinen juttu (mikäpä katoaminen ei olisi). Mietityttää, että miksi Sini oli mennyt Tampereelle Riihimäen siasta. Ja miksi niin tapahtui yllättäen?
Ensisijaisesti tietenkin ajattelisi, että jotenkin tämän muutoksen täytyi liittyä hänen tuttavapiiriinsä, millaisia ne sitten olivatkaan? Koska tuskin sinne Tampereelle on aivan päätä pahkaa menty itsekseen, joku syy siihen on pitänyt olla.
Nykypäivinä tulee tietenkin mieleen, että jollakin lailla kiellettyihin aineisiin tuttavapiiri liittyisi, kun ne piirit noita äkkiarvaamattomia tempauksia niin usein aiheuttaa.
Toki syy voi olla muukin. Joku satunnainen ihastus, tai kaveri ehdotus "mennään shoppailemaan Tre:lle" -tyyliin. Mutta näissä tapauksissa tuskin puhelin olisi sammunut noin vain, ja ilman että perheelle ensin vastaa.
Kun kerrottu että Sinillä oli joku miesystäväkin Tre:lla. Onko häntä siis tavoitettu, kun äitikään ei hänestä tiennyt mitään?
Kyllä tuntuisi aika selvältä, että joku tai jotkut Sinin tuttavista on olleet jotain muuta kuin mitä näyttää, ja kielletyt aineet jollain tavalla tapaukseen voisi liittyä (vaikka Sini ei itse mitään olisi käyttänykään?). Se on vaan hyvin tyypillistä nykyisin, että ollaan liian sinisilmäisiä tuttavien suhteen, ja joku/jotkut ei ehkä niin tuttavia olekaan sitten kun tietty paikka tulee eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932