Kapinointia ja kapinointia

Anonyymi-ap

Elokapina on muutaman kerran tukkinut liikennettä Helsingissä ympäristön puolesta.

MTK on mm. vuosina 1994, 1999 ja 2016 tukkinut Helsingin liikennettä traktorimarsseilla ja mellakloinnilla lusää tukiaisia kahmiakseen. Kaksi mtk-satraappia tuomittiin 1999. Vuoden 1999 EU-vastaiseen kapinointiin osallistui täkäläisten kommunistien lisäksi kansainvälisiä ääriaineksia.

Elokapinan lakkauttamisesta on tehty kansalaisaloite....

34

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansalaiset ei ole tyhmiä. Suomalainen ruoka on tärkeää.

      • Anonyymi00032

        Eloapinat pitäisi tuomita terroristijärjestöksi!


    • Anonyymi

      "mellakloinnilla lusää"

      Jäljet johtavat sylttytehtaalle....

    • Anonyymi

      Molemmat pitäisi lakkauttaa, mutta tukijulleista on edes jotain hyötyä kunhan poistetaan kansalliset tuet kuten naapurimaisssakin, samoin eloapinoilta kaikki tuet pois ja isot sakot tai vankeutta liikenteen häirinnästä kuten muissa maissa jo annettu.

    • Anonyymi

      Suomalaiset haluaa suomalaista ruokaa.

      • Anonyymi

        Ilman kansallisia tukiaisia tai sitten naapurimaista, niissä ei ole kansallisia tukiaisia.


    • Anonyymi

      Suomalaiset veronmaksajat haluaa syödä kotimaista ruokaa.

      • Anonyymi

        ...jota ei ole tuotettu miljardien tukiaisilla.


    • Anonyymi

      Trump toi kapinallisen joukkionsa hyökkäämään Washingtoniin ja kongressiin 2021. MTK toi retkueensa Helsinkiin 1999. Häiriköt hyökkäsivät EU-kokousta sekä eduskuntaa vastaan ja verisiä pässinpäitä kantaneet hulinoitsijat repivät lippuja ja raahasivat eduskuntaton portaille kuoliaaksi puukotetun sian.

      Niin Trumpin kuin MTK:n hyökkäyksen taltuttamiseksi tarvittiin poliisia, poliisikoiria ja oikeuslaitoksen tuomioita.

      Rauhanomaisesti käyttäytyvä, mutta lakkautettavaksi vaadittu, Elokapina on pyhäkoulutoimintaa, kun sitä verrataan Trumpin tai MTK:n toimintatapaan.

      • Anonyymi

        Trump on lopetettava.


      • Anonyymi

        Eloapinoita pitäisi amua kovilla, loppuisi tiellä istuskelu.


      • Anonyymi

        Olisivatpa musut kerrankin hyödyksi ja ajaisivat rekalla eloapinoiden yli!


    • Anonyymi

      Eloterroristit pitää kieltää.

    • Anonyymi

      Joo, mutta elokapinan touhut eivät auta asiaa. Se on kanava nuorelle purkaa omaa ahdistustaan. Elokapinan sisällä asuu vasemmistolaisuus. Tätä ei moni nuori ehkä tajua.

      Elokapina on kummallinen en sakki. Siinä on ilmaston ja luonnonsuojelioita.

      Mutta siihen kuuluu merkittävä määrä vasemmistolaisia ja muita radikaaleja, jotka käyttävät elokapinaa omien tavoitteiden alustoina. Mm. Palestiinan liput ovat mielenosoituksessa heiluneet. Mitä tekemistä niillä on Suomen ilmastokysymyksen kanssa?

      Kun elokapinan kannattajat ja erityisesti radikaalit näyttävät olevan vasemmistolaisia, herää kysymys, eikö keskustalainen ja oikeistolainen kelpaa joukkoon? Tiedän että ei.

      Ilmastokysymykset ovat monimutkaisia ja ongelmien ratkaisut tarvitsevat osaamista ja pääomia. Toivottavasti elokapinan joukossa olevat nuoret ihmiset tajuavat, ettei se johda mihinkään. Olisiko parempi tehdä opintoja?

    • Anonyymi

      Olisi tasapuolisuuden vuoksi syytä antaa puolet maataloustukiaisista _elo_kapinallisille.

    • Anonyymi

      Mannerheimintien tukkiminen traktoreilla on parempaa kapinointia... Lisäksi sen voi tehdä veronmaksajien kustantamilla välineillä ja polttoaineilla.

    • Anonyymi

      Pöndet vaativat kuulemma uutta, veronmaksajien rahoittamaa, mielenilmaus - tukijörjestelmää joka kattaisi Helsingissä hillumisen kulut. .

      • Anonyymi

        Onhan ne vähentäneet nytkin verotuksessa kaikki kulut hotelliyöpymisestä lähtien 5 ruokalajin illallisineen., juomat ja strippiklubi siihen päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne vähentäneet nytkin verotuksessa kaikki kulut hotelliyöpymisestä lähtien 5 ruokalajin illallisineen., juomat ja strippiklubi siihen päälle

        Ja veronmaksajat maksavat auliisti.... Tekevät mitä vain ettei ruoka loppuisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja veronmaksajat maksavat auliisti.... Tekevät mitä vain ettei ruoka loppuisi...

        Ei veronmaksajia haittaa yhtään vaikka tukijullit kuolisi nälkään, järsikää pettua ellei ole varaa kaupasta ulkomaista ruokaa ostaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei veronmaksajia haittaa yhtään vaikka tukijullit kuolisi nälkään, järsikää pettua ellei ole varaa kaupasta ulkomaista ruokaa ostaa :D

        Jep. Tapetaan kaikki veronmaksajat kun pirulaiset haluaa syödä suomalaista ruokaa!


    • Anonyymi00023

      Nuoret kapinoivat pelastaakseen luonnon, yhteiskunnan ja elämän.

      Suurmaanomistajat kapinoivat kahminakseen lisää oikeaa työtä tejevien veronmaksajien varoja.

      • Anonyymi00024

        Valtaosa maanviljelijöistä ei ole rikkaita vaan tuo harhaisten kaupunkilaisten keksimää sontaa. Ja tietenkin jos tuet poistetaan niin lähes kaikki viljelijät vain lopettavat viljelyn kokonaan. Maanviljelijöillä ei ole velvoitetta tuottaa grammaakaan ruokaa kaupunkilaisille.

        Ja mitä "oikeaa työtä" helsinkiläiset viherpiipertäjät muka tekevät? Toimistotyö ei ainakaan ole oikeaa työtä eikä he tuota mitään arvokasta. Maanviljelijät sentään tuottavat ruokaa jota kaikki tarvitsevat, toimistoissa ei tehdä mitään arvokasta.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Valtaosa maanviljelijöistä ei ole rikkaita vaan tuo harhaisten kaupunkilaisten keksimää sontaa. Ja tietenkin jos tuet poistetaan niin lähes kaikki viljelijät vain lopettavat viljelyn kokonaan. Maanviljelijöillä ei ole velvoitetta tuottaa grammaakaan ruokaa kaupunkilaisille.

        Ja mitä "oikeaa työtä" helsinkiläiset viherpiipertäjät muka tekevät? Toimistotyö ei ainakaan ole oikeaa työtä eikä he tuota mitään arvokasta. Maanviljelijät sentään tuottavat ruokaa jota kaikki tarvitsevat, toimistoissa ei tehdä mitään arvokasta.

        Heh…
        Jos ’toimistotyötä’ ei kukaan tekisi, niin teiltä tukijusseilta jäisi tuet saamatta. Ette saisi raaka-aineistanne maksua, kun kukaan ei olisi tilittämässä rahoja. Kuka hoitaisi lannoitetilaukset? Entäpä polttoainetilauksenne? Miten varaisit lääkäriajat, jo kaupassa maksaminenkin olisi haasteellista, kun maksukorttijärjestelmiä ei olisi.

        Ilman sitä ’ei-oikeaa ja ’mitään arvokasta tuottamatonta toimistotyötä’ yhteiskunta pysähtyisi aika nopeasti. Siinä tukijunttikin uuninpankolla ihmettelisi kun mikään ei toimi heti kun heräilisi….


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Heh…
        Jos ’toimistotyötä’ ei kukaan tekisi, niin teiltä tukijusseilta jäisi tuet saamatta. Ette saisi raaka-aineistanne maksua, kun kukaan ei olisi tilittämässä rahoja. Kuka hoitaisi lannoitetilaukset? Entäpä polttoainetilauksenne? Miten varaisit lääkäriajat, jo kaupassa maksaminenkin olisi haasteellista, kun maksukorttijärjestelmiä ei olisi.

        Ilman sitä ’ei-oikeaa ja ’mitään arvokasta tuottamatonta toimistotyötä’ yhteiskunta pysähtyisi aika nopeasti. Siinä tukijunttikin uuninpankolla ihmettelisi kun mikään ei toimi heti kun heräilisi….

        Toimistotyö on juuri se toimiala jonka tekoäly tulee hävittämään, niin julkisella kuin yksityisellä sektorilla. Mikä olisi tekoälylle sen helpompaa kuin hoitaa niitä hommia mitä näyttöpäätteen ääressä istuessa tehdään.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Heh…
        Jos ’toimistotyötä’ ei kukaan tekisi, niin teiltä tukijusseilta jäisi tuet saamatta. Ette saisi raaka-aineistanne maksua, kun kukaan ei olisi tilittämässä rahoja. Kuka hoitaisi lannoitetilaukset? Entäpä polttoainetilauksenne? Miten varaisit lääkäriajat, jo kaupassa maksaminenkin olisi haasteellista, kun maksukorttijärjestelmiä ei olisi.

        Ilman sitä ’ei-oikeaa ja ’mitään arvokasta tuottamatonta toimistotyötä’ yhteiskunta pysähtyisi aika nopeasti. Siinä tukijunttikin uuninpankolla ihmettelisi kun mikään ei toimi heti kun heräilisi….

        "Ette saisi raaka-aineistanne maksua, kun kukaan ei olisi tilittämässä rahoja. Kuka hoitaisi lannoitetilaukset? Entäpä polttoainetilauksenne? Miten varaisit lääkäriajat, jo kaupassa maksaminenkin olisi haasteellista, kun maksukorttijärjestelmiä ei olisi."

        Käytännössä kaikki nuo voitaisiin automatisoida ja ihmiset voitaisiin potkaista pellolle työstään.

        Valtaosa toimistotyöntekijöistä tulee tulevaisuudessa saamaan potkut.


    • Anonyymi00025

      Maatalouden harrastajat eivät ensisijassa tuota "ruokaa", vaan valtavaa taloudellista tappiota, inflaatiota, julkisen talouden alijäämää, saastetta ja luonnon tuhoa. Olisi yleinen etu että he lopettaisivat takaperoiden ja näennäisen puuhastelun sekä jättäisivät veronmaksajat rauhaan.

    • Anonyymi00026

      Simpanssien rähinät ja menot vaan parantuu. Hs

    • Anonyymi00027

      Vain kolmassosa tukijusseista tuottaa ruoan raaka-ainetta

      • Anonyymi00028

        Pian ei nekään. Nytkun näitä datakeskuksia tehdään joka notkoon ja citysaarelmaan, niin hukkalämpöä hyödyntämään pitää rakentaa Viljankuivaaja. Alkusyksystä hukkalämmöllä ei ole vielä kaukolämmön piirissä niin kysyntää, niin syksyn sato joutais hyvin kuivua datacentterin lämmöillä.


    • Anonyymi00031

      Nurisijat voi mun puolesta lopettaa syömisen!

      • Anonyymi00033

        ulisijan,
        olisi syytä mennä töihin...


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        ulisijan,
        olisi syytä mennä töihin...

        Syö välillä.


      • Anonyymi00035

        A'niihä mie syönnii,
        vuan nyt ei uamupala pöyvvässä ole mitään,
        peräkammarin nettosaaja pummin tuottamaa,
        kun eihän se mittään tuota,
        loisii vaan...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe