Ilman venjää,elettäisiin Natsi Saksan edoilla, koko Eurooppa, kun Yhdysvallat tuli sotaan vasta 1944,siis kaksi vuotta odotti Neuvostoliiton tuhoutumista ja jos olisi onnistunut, olisi Saksan kumppani ,Suomen tavoin !?
Suomen toisinajattelioiden vaino ja tappaminen, vielä 1930 luvulla, on mediain Ö mapissa !?
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Sarja-avaaja ei näy tuntevan edes Stalinin vainoja 30-luvulla.
Suomessa ei mitään vainoja ollut. Äärioikeisto pantiin järjestykseen, kun ns. Mäntsälän kapina kukistettiin ilman taistelua.
USA liittyi sotaan 1941 auttaen mm. NL:a valtavalla materiaalimäärällä.
Ratkaiseva oli Japanin hyökkäys Pearl Harboriin 7.12 1941.- Anonyymi
Miksi kirjoittaa historiasta, jos ei tunne edes alkeita, kuten sarja-avaaja.
Ei tunne edes valtioiden nimiä.
- Anonyymi
Aina väitetään Stalin julmuuksista,vaikka entine Keisarin lähettiläs Berjia oli julmuuksien lähde ja orkanisoija, tappoihan Lähettilään siivoojankin !?
Asia paljastui Stalinin kuolinvuoteella,kun Berjia alkoi haukkua ja arvostella jukmuuksista, pelokkaana !? Hrutsev ollessa paikalla ja tullessa johtoon, Berjia sai maistaa omaa lääkettään ammuttuna !? Hrutsevin neuvonantajaksi, tuli Suomalainen Otto Ville Kuusinen,joka ei kuulunut punaisten toimikuntaan Suomessa, mutta poliisi yritti ampua,mutta väärää miestä !? - Anonyymi
Sarja-avaaja jatkaa hölynpölynsä esittämistä.
Venäjä oli NL:n osavaltio, eikä harjoittanut itsenäistä politiikkaa.
Natsi-Saksa ja NL tekivät liiton kesällä --40.
USA tuli sotaan mukaan aseapua antaen Englannin vetäydyttyä Ranskasta -40 ja Japanin hyökättyä USA:n laivastotukikohtaan Pearl Harborissa 7.12. 40
Sotahistorian alkeet tulisi hallita ennen valeiden esittämistä. - Anonyymi
Suomen valtio vakoilutti, vielä 1950 luvulla tehtaiden työntekiöitä, irkkioilla, jossa ketjussa asiakirjojen hakiat ei saanut nähdä toisiaan !?
- Anonyymi
Ymmärsikö joku.
Edes sarja-avaaja itse?
- Anonyymi
Venjää syytetään kaikesta ja todistamatta,kuin se terrorisoi ja me vain soditaan ja aseistetaan Venjää vastaan,kuin Viron koaliitiossa,1919, Pietarin valtaus yrityksessä,tosin silloinkin häviten !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734