Toyotan saldo 9 Bz4x ja 1 Proace.
Joulukuussa rekisteröitiin 2329 täyssähköautoa
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee monta mallia 2025, eikun 2027, eikun 2029.
- Anonyymi
Niin tulee Suzukia ja mitäs muita uudelleen brändättätyjä Tojoja.
Tuo bZ on Subaru eikä oikeasti Toyota. Eikä Proace taida ola oikeasti Toyota?
Jos Toyota hävii vain vähän yli 2300? Autoa kuukaudessa niin vuositasolla taitaa tulla noutaja aika äkkiä.
- Anonyymi
On kyllä erikoista, että paatuneemmatkaan toyota miehet ei bz4x:ää osta. On onnistunut dissaaminen mainiosti tämän osalta. Auto ei kuitenkaan ole niin huono, mitä lehtien kirjoittelusta voisi päätellä. Hintakin on kilpailijoiden tasolla, että kummastuttaa todellakin. Mut sama se mulle on mitä kansa ostaa tai ei osta, en hyödy siitä mitään enkä aja toyotallakaan.
- Anonyymi
Sähköauton infotainmet karkottaa yli 60 v ostajat. Nippelit ja nupit ne Tojossa olla pitää.
- Anonyymi
Taitaa koskea yli 70 vuotiaita ja se porukka on suurin uusien Toyotien ostajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843