Arvatkaa...???

Anonyymi-ap

Kuka mahtoi olla sätissä 300 minsaa heti aamusta....ja yhtä soittoa...heh-heh-hee....

23

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      300 minuuttia elämästä, so what,
      omg 😂😭😂

    • Anonyymi

      evvk

    • Anonyymi

      Jaa.

    • Anonyymi

      Varmaan ketjun aloittaja oli yhtä paljon ellei enemmänkin. Kiirettä pitää.

      • Anonyymi

        Näkeehän sätissä paikalla olijat nikit ja minuutit vaikka itse ei sinne ole kirjautunut. Helppo tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sätissä paikalla olijat nikit ja minuutit vaikka itse ei sinne ole kirjautunut. Helppo tarkistaa.

        Kuka oikeesti kyttää toisen olemisia, siitä oli kyse. Eli näkee vaivaa ja menee tarkistamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oikeesti kyttää toisen olemisia, siitä oli kyse. Eli näkee vaivaa ja menee tarkistamaan

        Ei tarvitse mennä minnekään...ihan on matkan varrella.


    • Anonyymi

      Joustavilla jotain....

    • Anonyymi

      Tosi elämää....heh...

    • Anonyymi

      Kukaan ei arvannut

    • Anonyymi

      Sinä ainakin kyttäämässä, kun tiedät kauanko oli.

      • Anonyymi

        Sinäpä et taida tietää tai osaa katsoa mistä ne minsat näkee vaikkei itse ole sätissä..heh-heh--


    • Anonyymi

      Ja vielä ylpeilee puuhillaan. Stalkkaajat on tympeän oloista porukkaa. Onneksi on alkanut laajennettuja lähestysmiskieltoja oikeuslaitos antamaan (y)

      • Anonyymi

        No just joo...heh-heh----eihän oikeuslaitoksella todellakaan taida muuta tekemistä olla kuin sekopäisiä sättäreitä valvoa.....voihan nenä....😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just joo...heh-heh----eihän oikeuslaitoksella todellakaan taida muuta tekemistä olla kuin sekopäisiä sättäreitä valvoa.....voihan nenä....😂

        Sinä sitä valvontaa tarviit ja hoitoa. Tajuatko olevasi sairas?

        Stalkkeri on termi, jota käytetään kuvaamaan henkilöä, joka häiritsee tai seuraa toista henkilöä pakkomielteisesti. Stalkkerit voivat käyttää erilaisia keinoja, kuten sosiaalista mediaa, puhelinsoittoja tai fyysistä seurantaa, ja heidän käyttäytymisensä voi aiheuttaa uhkaa tai pelkoa uhrille. Stalkkerointi voi olla rikos, ja se on laissa säädelty monissa maissa. Termi on yleistynyt erityisesti internetin ja sosiaalisen median aikakaudella, jolloin stalkkerointi on saanut uusia muotoja ja välineitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitä valvontaa tarviit ja hoitoa. Tajuatko olevasi sairas?

        Stalkkeri on termi, jota käytetään kuvaamaan henkilöä, joka häiritsee tai seuraa toista henkilöä pakkomielteisesti. Stalkkerit voivat käyttää erilaisia keinoja, kuten sosiaalista mediaa, puhelinsoittoja tai fyysistä seurantaa, ja heidän käyttäytymisensä voi aiheuttaa uhkaa tai pelkoa uhrille. Stalkkerointi voi olla rikos, ja se on laissa säädelty monissa maissa. Termi on yleistynyt erityisesti internetin ja sosiaalisen median aikakaudella, jolloin stalkkerointi on saanut uusia muotoja ja välineitä.

        Kerroppa ketä tässä stalkkeroitu...heh-heh---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa ketä tässä stalkkeroitu...heh-heh---

        Kohta kunnon dödön aika kun noin kovasti Nuolijaa hikoiluttaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta kunnon dödön aika kun noin kovasti Nuolijaa hikoiluttaa....

        Elukkakaupan myyjä taitaa olla ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elukkakaupan myyjä taitaa olla ......

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        SIllehän se haiskahtaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIllehän se haiskahtaa....

        Ei kantti kestä....heh-heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kantti kestä....heh-heh

        Viikon vitsi oli kun Tussulan Nuolija opasti miten sätinVippi saadaan...se kuulemma vaatii 10000 minsaa.....heh-heh-hee...v'


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe