Kuka mahtoi olla sätissä 300 minsaa heti aamusta....ja yhtä soittoa...heh-heh-hee....
Arvatkaa...???
14
475
Vastaukset
- Anonyymi
300 minuuttia elämästä, so what,
omg 😂😭😂 - Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
Varmaan ketjun aloittaja oli yhtä paljon ellei enemmänkin. Kiirettä pitää.
- Anonyymi
Näkeehän sätissä paikalla olijat nikit ja minuutit vaikka itse ei sinne ole kirjautunut. Helppo tarkistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeehän sätissä paikalla olijat nikit ja minuutit vaikka itse ei sinne ole kirjautunut. Helppo tarkistaa.
Kuka oikeesti kyttää toisen olemisia, siitä oli kyse. Eli näkee vaivaa ja menee tarkistamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oikeesti kyttää toisen olemisia, siitä oli kyse. Eli näkee vaivaa ja menee tarkistamaan
Ei tarvitse mennä minnekään...ihan on matkan varrella.
- Anonyymi
Joustavilla jotain....
- Anonyymi
What is Lorem Ipsum?
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum. - AnonyymiUUSI
Tosi elämää....heh...
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei arvannut
- AnonyymiUUSI
Sinä ainakin kyttäämässä, kun tiedät kauanko oli.
- AnonyymiUUSI
Sinäpä et taida tietää tai osaa katsoa mistä ne minsat näkee vaikkei itse ole sätissä..heh-heh--
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi6326086Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä883745Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m44213017-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais381826Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491726Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta221523- 831424
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031315Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591241Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801223