Kuka mahtoi olla sätissä 300 minsaa heti aamusta....ja yhtä soittoa...heh-heh-hee....
Arvatkaa...???
23
1448
Vastaukset
- Anonyymi
300 minuuttia elämästä, so what,
omg 😂😭😂 - Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
Varmaan ketjun aloittaja oli yhtä paljon ellei enemmänkin. Kiirettä pitää.
- Anonyymi
Näkeehän sätissä paikalla olijat nikit ja minuutit vaikka itse ei sinne ole kirjautunut. Helppo tarkistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeehän sätissä paikalla olijat nikit ja minuutit vaikka itse ei sinne ole kirjautunut. Helppo tarkistaa.
Kuka oikeesti kyttää toisen olemisia, siitä oli kyse. Eli näkee vaivaa ja menee tarkistamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oikeesti kyttää toisen olemisia, siitä oli kyse. Eli näkee vaivaa ja menee tarkistamaan
Ei tarvitse mennä minnekään...ihan on matkan varrella.
- Anonyymi
Joustavilla jotain....
- Anonyymi
Tosi elämää....heh...
- Anonyymi
Kukaan ei arvannut
- Anonyymi
Sinä ainakin kyttäämässä, kun tiedät kauanko oli.
- Anonyymi
Sinäpä et taida tietää tai osaa katsoa mistä ne minsat näkee vaikkei itse ole sätissä..heh-heh--
- Anonyymi
Ja vielä ylpeilee puuhillaan. Stalkkaajat on tympeän oloista porukkaa. Onneksi on alkanut laajennettuja lähestysmiskieltoja oikeuslaitos antamaan (y)
- Anonyymi
No just joo...heh-heh----eihän oikeuslaitoksella todellakaan taida muuta tekemistä olla kuin sekopäisiä sättäreitä valvoa.....voihan nenä....😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just joo...heh-heh----eihän oikeuslaitoksella todellakaan taida muuta tekemistä olla kuin sekopäisiä sättäreitä valvoa.....voihan nenä....😂
Sinä sitä valvontaa tarviit ja hoitoa. Tajuatko olevasi sairas?
Stalkkeri on termi, jota käytetään kuvaamaan henkilöä, joka häiritsee tai seuraa toista henkilöä pakkomielteisesti. Stalkkerit voivat käyttää erilaisia keinoja, kuten sosiaalista mediaa, puhelinsoittoja tai fyysistä seurantaa, ja heidän käyttäytymisensä voi aiheuttaa uhkaa tai pelkoa uhrille. Stalkkerointi voi olla rikos, ja se on laissa säädelty monissa maissa. Termi on yleistynyt erityisesti internetin ja sosiaalisen median aikakaudella, jolloin stalkkerointi on saanut uusia muotoja ja välineitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sitä valvontaa tarviit ja hoitoa. Tajuatko olevasi sairas?
Stalkkeri on termi, jota käytetään kuvaamaan henkilöä, joka häiritsee tai seuraa toista henkilöä pakkomielteisesti. Stalkkerit voivat käyttää erilaisia keinoja, kuten sosiaalista mediaa, puhelinsoittoja tai fyysistä seurantaa, ja heidän käyttäytymisensä voi aiheuttaa uhkaa tai pelkoa uhrille. Stalkkerointi voi olla rikos, ja se on laissa säädelty monissa maissa. Termi on yleistynyt erityisesti internetin ja sosiaalisen median aikakaudella, jolloin stalkkerointi on saanut uusia muotoja ja välineitä.Kerroppa ketä tässä stalkkeroitu...heh-heh---
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa ketä tässä stalkkeroitu...heh-heh---
Kohta kunnon dödön aika kun noin kovasti Nuolijaa hikoiluttaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta kunnon dödön aika kun noin kovasti Nuolijaa hikoiluttaa....
Elukkakaupan myyjä taitaa olla ......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elukkakaupan myyjä taitaa olla ......
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
SIllehän se haiskahtaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIllehän se haiskahtaa....
Ei kantti kestä....heh-heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kantti kestä....heh-heh
Viikon vitsi oli kun Tussulan Nuolija opasti miten sätinVippi saadaan...se kuulemma vaatii 10000 minsaa.....heh-heh-hee...v'
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497