Tiivistetty lainaus eksopolitiikan sivuilta:
// Olette kaikki huomanneet kaaoksen maailmassanne. Se saa luonnonkatastrofien, poliittisen hämmennyksen ja yksilötasolla raivon ja projisoinnin muodon. Se mitä nyt näette ympärillänne on vaihe, jonka siirtymälaji käy läpi siirryttäessä kolmannesta tiheydestä neljänteen, jos he eivät ole olleet halukkaita katsomaan sisimpäänsä ja parantamaan sisäisiä haavojaan. Transformaatioenergian kasvaessa kaikki mikä on jäänyt parantamatta sisällänne alkaa kiehua yli. Kollektiivitasolla tämä energia antaa voimaa supermyrskyille, mielenosoituksille ja muille kaoottisille tapahtumille, jotka eivät ole henkilökohtaisessa kontrollissanne. Olette nyt kohdassa, jossa mielentilat ja teot, jotka keskittyvät syyttelyyn, petkutukseen, polariteettiin, eripuraan, haavojen projisointiin ja paranoiaan toimivat kuin lämpimät vedet, jotka antavat voimaa hurrikaanille. //
https://eksopolitiikka.fi/tiede/kortti-tammikuulle-2025-parantuminen-kriisista-ja-puhdistus/
Ihmisten sisäisiä haavoja voidaan joukkoparantaa käyttäen tiedotusvälineitä ja sosiaalista mediaa: Puhumalla totta, puhumalla myötätuntoisesti, puhumalla epäkohdista ja asioista jotka rassaavat ihmisiä.
Steven Greer kertoili juuri äskettäin mahdollisesti tapahtuvasta ufopaljastuksesta. Se sisältänee paljonkin asioita jotka voivat aktivoida ihmisten sisäisiä haavoja ja laukaista todellisen hullunmyllyn, jolloin kellään ei ole enää kontrollia siihen mitä tapahtuu.
Siirtymävaiheen ominaisuuksia
Anonyymi-ap
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2652764Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka182210Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081323- 541239
- 681223
- 521129
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093